Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00478838/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Nowa przestrzeń dla małych dzieci i rodziców– teren przy ul. gen. K. Pułaskiego
- zaprojektuj i wybuduj II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64
1.5.2.) Miejscowość: Rybnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec58146b-4349-44ce-aa42-5b802c9d8cd11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Nowa przestrzeń dla małych dzieci i rodziców– teren przy ul. gen. K. Pułaskiego- zaprojektuj i wybuduj II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec58146b-4349-44ce-aa42-5b802c9d8cd1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518957
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028231/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Nowa przestrzeń dla małych dieci i rodziców dz. Maroko-Nowiny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00478838
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.2120.12.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206117,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie przestrzeni integracyjnej dla dzieci i rodziców. Miejsca, w którym można będzie przysiąść na świeżym powietrzu, porozmawiać, urządzić spotkanie plenerowe lub zajęcia w terenie. W ramach przestrzeni ma znaleźć się patio miejskie z częściowym wygrodzeniem terenu w postaci pergoli, z siedziskami bądź ławkami, a także utwardzeniem ścieżki doprowadzającej do obiektu oraz zagospodarowanie terenu. Patio powinno maksymalnie wpisywać się w istniejący teren, tak by jak najmniej ingerować w otaczającą zieleń istniejącą. Projektowana przestrzeń dla dzieci i rodziców ma stać się zaczątkiem do zagospodarowania dalszych terenów zieleni miejskiej i przyległych terenów zieleni osiedlowej.
Realizacja zamówienia rozumiana jest przez wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie prac przygotowawczych w obrębie zieleni, prac brukarskich, praz ciesielskich oraz drobnych prac budowlanych a także montażu elementów małej architektury.
Ponadto dokonanie wszystkich czynności związanych ze zgłoszeniem zamierzenia do właściwego organu administracji.
Zamówienie w formie zaprojektuj i wybuduj obejmuje:
• Sporządzenie projektu zagospodarowania terenu na podstawie planu funkcjonalno-użytkowego
• Sporządzenie dokumentacji wykonawczej dla celów realizacji inwestycji branży ogólnobudowlanej,
• Sporządzenie kosztorysów, przedmiarów robót budowlanych oraz ich specyfikacji technicznej
• Uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i pozwoleń administracyjno- prawnych,
• Zgłoszenie zamierzenia budowlanego do właściwego organu administracji
• Sporządzenie instrukcji bezpiecznego wykonania robót
• Zgłoszenie w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót budowlanych
• Przygotowanie terenu pod rozpoczęcie robót budowlanych – w tym konieczna przycinka istniejącej roślinności
• Wykonanie robót budowlanych w zakresie kompleksowej realizacji projektu zagospodarowania terenu, w tym wykonanie prac brukarskich oraz montażu elementów małej architektury, a także wykonanie obsady roślinnej
• Sporządzenie dokumentacji powykonawczej obejmującej, mapę geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (mapa winna być opatrzona klauzulą urzędową przez organ Służby Geodezyjnej i Kartograficznej albo zawierać oświadczenie o uzyskaniu pozytywnego wyniku weryfikacji) oraz inne dokumenty wynikające z obowiązujących norm i przepisów.
Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuką budowlaną.
Do obowiązków Wykonawcy należy:
• realizacja przedmiotu umowy zgodnie z postanowieniami SWZ, zatwierdzonym projektem zagospodarowania terenu, dokumentacją wykonawczą dla celów inwestycji branży ogólnobudowlanej oraz umową,
• wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,
• przygotowanie harmonogramu robót,
• przejęcie terenu prowadzenia robót w terminie uzgodnionym z Zamawiającym,
• zapewnienie wykonania przedmiotu zamówienia przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane,
• pełnienie funkcji koordynacyjnych w stosunku do podwykonawców,
• utrzymywanie porządku na terenie prowadzenia robót, na ciągach komunikacyjnych i wokół obiektu,
• zabezpieczenie i oznakowanie miejsca prowadzonych robót oraz dbałość o stan techniczny i prawidłowość oznakowania przez cały okres realizacji umowy,
• prowadzenie robót z zapewnieniem warunków zgodnych z przepisami BHP i ppoż,
• zapewnienie ochrony mienia znajdującego się na terenie prowadzenia robót,
• przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji odbiorowej, w tym dokumentów pozwalających na stwierdzenie, że wszystkie zabudowane materiały posiadają dopuszczenie do zastosowania w budownictwie.
• powiadomienie Zamawiającego o gotowości do odbioru końcowego z minimum 3-dniowym wyprzedzeniem, w formie pisemnej, w tym pocztą elektroniczną na adres e-mail ……………….
Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Termin usunięcia wad: do 14 dni liczonych od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wadzie.
Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonane roboty i zastosowane materiały. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się od daty odbioru i przekazania całego przedmiotu umowy.
Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie będzie opierać się na zasadach projektowania uniwersalnego uwzględniającego dostępność dla wszystkich, zarówno osób pełnosprawnych jak i osób o różnych niepełnosprawnościach, obiektu bez barier architektonicznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238940 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239997,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239997,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CELMAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340029589
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239997,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-16INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa suszarek laboratoryjnych dla potrzeb Oddziałów PGG S.A.
- Przebudowa fontanny
- Uzgodnienie inicjalnej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu-GESUT dla jedn. ewidencyjnej m. Rybnik oraz poprawa geometrii obiektów bazy wraz z uzupełnieniem brakujących informacji
- Wycinka drzew na działce o nr 1291/106 oraz części działki o nr 1092 na terenie budowanego obiektu rekreacyjno-sportowego likwidowanego szybu VI KWK Jankowice
- Wymiana lin nośnych przedziału A szybu VIII dla Polskiej Grupy Górniczej KWK ROW Ruch Chwałowice.
- Zabudowa infrastruktury umożliwiającej dostęp do mieszkania osobie na wózku przy ul. Astronautów 2a/2 w Rybniku
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Zagospodarowanie terenu zieleni pomiędzy ulicą Wiatraczną a Krzywoustego
- Opracowanie projektu oraz wykonanie rewitalizacji przestrzeni publicznej Szpitala wraz z zagospodarowaniem terenu zieleni i małej architektury oraz utworzenie systemu wystawienniczego obejmującego
- Modernizacja otoczenia fortu "Wędrowiec"
- Budowa miejsca rekreacyjno - wypoczynkowego z miejscem postoju pojazdów w Lesie Mławskim
- Modernizacja infrastruktury dla rowerzystów i pieszych na terenie Miasta Łodzi - III części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.