Og³oszenie z dnia 2024-09-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00569059/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego lekkiego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadz± zamawiaj±cy dzia³aj±cy wspólnie
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Brzeg Dolny
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934934
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195117
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.brzegdolny.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.8.) Informacje o pozosta³ych zamawiaj±cych dzia³aj±cych wspólnie
Zamawiaj±cy 2
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: ¦rodowiskowy Dom Samopomocy w Brzegu Dolnym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021790508
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 27A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3199048
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sds@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.brzegdolny.pl
Zamawiaj±cy 3
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zak³ad Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 021474753
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Urazka 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Brzeg Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3195435
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zgk@brzegdolny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://zgk.brzegdolny.pl/
Zamawiaj±cy 4
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Szkolno-Przedszkolny nr 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 386510058
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pogalewo Wielkie 12 H
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Pogalewo Wielkie
1.5.3.) Kod pocztowy: 56-120
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 71/3196379
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkolapogolewo@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://sppogalewo.szkolnastrona.pl
1.9.) Podzia³ obowi±zków – zamówienie wspólne
Zamawiaj±cym jest Gmina Brzeg Dolny ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny dzia³aj±ca w imieniu w³asnym oraz w imieniu i na rzecz pozosta³ych, wymienionych w og³oszeniu Zamawiaj±cych. Zamawiaj±cy wspólnie przeprowadzaj±cy postêpowanie upowa¿nili Gminê Brzeg Dolny do przeprowadzenia postêpowania, udzielenia zamówienia i zawarcia umowy w ich imieniu i na ich rzecz. Wy³oniony wykonawca zawrze jedn± umowê (z Gmin± Brzeg Dolny) jednak zobowi±zany bêdzie do wystawiania odrêbnych faktur, zgodnie ze sposobem rozliczania wskazanym w projekcie umowy, który stanowi za³±cznik do SWZ.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego lekkiego.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3dd44afb-4f0c-4daf-9f1f-22f7a59db39d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00518998
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00042828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego lekkiego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem: platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny .
2. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
- w sprawie przedmiotu zamówienia – Magdalena Krzyszkiewicz-Wi¶niewska, tel. (71) 319 51 17, wew. 101,
- w sprawie procedury zamówienia – Ma³gorzata Szmit-Kocur, tel. (71) 319 51 17, wew. 210.
3. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym przesy³anie wniosków, wezwañ, zawiadomieñ oraz sk³adanie o¶wiadczeñ lub innych dokumentów, udzielanie wyja¶nieñ na wezwania odbywa siê przy u¿yciu formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
4. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego.
5. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: um@brzegdolny.pl w przypadku z³o¿enia wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ.
6. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Wyja¶nienia SWZ, zmiany specyfikacji, zmiany dot. terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
7. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
8. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem platformazakupowa.pl, tj.:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;
4) w³±czona obs³uga JavaScript;
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf;
6) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8;
7) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
9. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego: akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy, zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Miejski w Brzegu Dolnym reprezentowany przez Burmistrza z siedzib±
w Brzegu Dolnym ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny, https://www.brzegdolny.pl/ adres poczty e-mail:um@brzegdolny.pl tel.:
71/31951 17;
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych Osobowych z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ za pomoc± adresu
poczty e-mail: iod.um@brzegdolny.pl lub za pomoc± numeru telefonu (+48) 693 337 954 lub pisemnie na adres siedziby
Administratora wskazany w pkt. 1;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 18 oraz 74 ustawy;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22
RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, przy czym:
na etapie trwaj±cego postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych
informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursu,
po zakoñczeniu postêpowania - w przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO, wymaga³oby
niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji
maj±cych w szczególno¶ci na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do
sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ
umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków:
wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
d) na podstawie art. 17 RODO prawo do usuniêcia danych osobowych z zastrze¿eniem:
ust. 3 lit b RODO tj. konieczno¶ci wywi±zania siê z prawnego obowi±zku wymagaj±cego przetwarzania na mocy prawa Unii lub
prawa pañstwa cz³onkowskiego, któremu podlega administrator,
ust. 3 lit d RODO gdy¿ dalsze przetwarzanie jest niezbêdne do celów archiwalnych w interesie publicznym,
ust. 3 lit e RODO gdy¿ dane osobowe mog± byæ niezbêdne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeñ;
e) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
b) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego, spe³niaj±cego normê PN-C-96024, w szacowanej ilo¶ci: 120 m³, do czterech kot³owni zlokalizowanych na terenie gminy Brzeg Dolny, w sezonie grzewczym 2024/2025.
2. Dostawa oleju opa³owego realizowana bêdzie do czterech kot³owni, jak wskazano poni¿ej:
1) Kot³ownia przy ul. Kolejowej 29 w Brzegu Dolnym: szacowana ³±czna wielko¶æ dostawy do kot³owni 65 m³, przybli¿ona wielko¶æ jednorazowej dostawy: (partii) ok. 7 m³;
2) Kot³ownia przy ul. Kolejowej 27A w Brzegu Dolnym: szacowana ³±czna wielko¶æ dostawy do kot³owni 10 m³, przybli¿ona wielko¶æ jednorazowej dostawy: (partii) ok. 4 m³;
3) Kot³ownia w Pogalewie Wielkim 1B, gm. Brzeg Dolny: szacowana ³±czna wielko¶æ dostawy do kot³owni 25 m³, przybli¿ona wielko¶æ jednorazowej dostawy: (partii) ok. 3 m³;
4) Kot³ownia w Pogalewie Wielkim 12H, gm. Brzeg Dolny: szacowana ³±czna wielko¶æ dostawy do kot³owni 20 m³, przybli¿ona wielko¶æ jednorazowej dostawy: (partii) ok. 3 m³;
3. Dostawy bêd± realizowane sukcesywnie, tj. partiami, ka¿dorazowo na podstawie zamówienia czê¶ciowego sk³adanego przez Zamawiaj±cego.
4. Dostawy do poszczególnych kot³owni mog± nastêpowaæ w ró¿nych terminach.
5. Zamawiaj±cy wskazuje minimalne parametry zamawianego oleju opa³owego lekkiego:
1) gêsto¶æ w temperaturze 15 st. C: max 860 kg/m3;
2) warto¶æ opa³owa: min. 42,6 MJ/kg;
3) temperatura zap³onu: min. 56 st. C;
4) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20 st. C: max 6,00 mm2/s;
5) temperatura p³yniêcia: max -20 st. C;
6) zawarto¶æ siarki: max 0,10 % (m/m);
7) zawarto¶æ wody: max 200 mg/kg;
8) zawarto¶æ zanieczyszczeñ sta³ych max 24 mg/kg;
9) barwa czerwona.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy posiadaj±cy aktualn± koncesjê na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne. Zamawiaj±cy nie wymaga przedstawiania koncesji wraz z ofert±.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do postêpowania nale¿y wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 13.808,00 z³ (s³ownie z³otych: trzyna¶cie tysiêcy osiemset osiem z³otych 00/100).2. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
3. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego: Bank Spó³dzielczy Oborniki ¦l±skie Oddzia³ Brzeg Dolny nr 25 9583 1022 0100 0130 2001 0015. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje data i godzina uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
4. Je¿eli wadium wnoszone jest w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4 Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu, wraz z ofert±, orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta.
5. W przypadku zamiaru wniesienia wadium w formach, o których mowa w ust. 2 pkt 2-4, musi ono spe³niaæ nastêpuj±ce wymogi:
1) musi byæ wystawione na Gminê Brzeg Dolny, ul. Kolejowa 29, 56-120 Brzeg Dolny;
2) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust. 6 ustawy;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
5) nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. Ponosz± oni solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub nienale¿yte wykonanie zobowi±zania.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje siê, ¿e pe³nomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pe³nomocnictwo do po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich
dokumentów. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale 6 ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy. W tym celu Zamawiaj±cy przygotowa³ stosown± sekcjê formularza ofertowego.
5. Je¿eli oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy mo¿e przed zawarciem umowy wezwaæ pe³nomocnika do przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawiera projekt umowy stanowi±cy za³±cznik do SWZ.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-07 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/brzegdolny
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-05
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 5
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
W przypadku decyzji Zamawiaj±cego o przeprowadzeniu negocjacji tre¶ci ofert, kryterium przyjêtym do ograniczenia liczby zaproszonych wykonawców bêdzie cena (5 ofert z najni¿sz± cen±, które nie podlegaj± odrzuceniu).SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835, dalej: ustawa sankcyjna) z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy pzp wykluczasiê Wykonawcê:
1) wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
2) którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim beneficjentem rzeczywistym od
dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
3) którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Wykluczenie z przyczyn, o których mowa powy¿ej nastêpuje na okres trwania ww. okoliczno¶ci, a wykluczony Wykonawca:
1) nie zostanie zaproszony do negocjacji w celu ulepszenia tre¶ci oferty, jego oferta/oferta dodatkowa zostanie odrzucona;
2) który w okresie tego wykluczenia ubiega siê o udzielenie zamówienia publicznego podlega karze pieniê¿nej nak³adanej
przez Prezesa Urzêdu Zamówieñ Publicznych, w drodze decyzji, w wysoko¶ci do 20 000 000 z³.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.