eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fredropol3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.:
Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fredropol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fredropol 15

1.5.2.) Miejscowość: Fredropol

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-734

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 16 671 98 18

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@fredropol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.fredropol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

3. ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.:
Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f146162f-61d3-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519017

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00076934/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA: Budowa krytej pływalni z częścią rekreacyjno - wypoczynkową przy Szkole w Fredropolu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres nadzorowanych prac obejmuje:
- zaplecza budowy i placu budowy,
- zabezpieczenie terenu i przyległych budynków (w razie potrzeby) przed robotami rozbiórkowymi,
- zabezpieczenie budynków i instalacji przyłączeniowych oraz bezpieczne odłączenie ich od sieci zewnętrznych,
- demontaż istniejącego wyposażenia,
- recyklingowi np. elementy metalowe, z tworzyw sztucznych, szklane, itp.
- rozbiórka instalacji i sieci podziemnych nieczynnych, będących w kolizji z nowo planowaną zabudową,
- odpowiednie zabezpieczenie zieleni przewidzianej do pozostawienia skutecznie zabezpieczające przed jej uszkodzeniem
w trakcie trwania prac budowlanych;
- wykonanie bajpasów instalacji czynnych, których lokalizacja jest w kolizji z nowo planowaną inwestycją,
- uporządkowanie terenu objętego pracami i oddziaływaniem prac;
- zabezpieczenie terenu i przyległych budynków przed robotami budowlanymi zgodnie z planem BIOZ,
- wykonanie przyłączy mediów na cele budowlane,
- wytyczenie geodezyjne budynków i infrastruktury technicznej, zgodnie z decyzją Pozwoleniem na Budowę uzyskanym
przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego;
- wykonanie robót geotechniczno - inżynieryjnych i ziemnych pod podziemne zbiorniki przelewowe i komory pomp wraz z
zabezpieczeniem terenów i obiektów przyległych (o ile konieczne);
- wykonanie robót fundamentowych i izolacyjnych;
- wykonanie robót konstrukcyjnych – fundamenty, konstrukcja dachu, niecki basenowe itp.
- wykonanie robót drogowych i związanych z zagospodarowaniem terenu;
- wykonanie robót związanych z montażem małej architektury, tj. ławki, kosze na odpady itp.
- wykonanie nasadzeń zieleni niskiej i wysokiej;
- robót związanych z montażem przebieralni;
– wykonanie ogrodzeń;
- montaż stolarki i ślusarki otworowej wraz z wyposażeniem: samozamykacze, siłowniki, pochwyty, klamki, zamki, odboje,
itp;
- wykonanie robót związanych z instalacjami technologii basenowej;
- wykonanie robót związanych z montażem zjeżdżalni wraz z kompletnym wyposażeniem;
- wykonanie robót związanych z montażem niecek stalowych wraz z kompletnym wyposażeniem i atrakcjami wodnymi;
- wykonanie robót związanych z budową i montażem wodnego placu zabaw wraz z atrakcjami wodnymi oraz niezbędnym
wyposażeniem instalacyjnym i technologicznym;
- wykonanie instalacji elektrycznych w szczególności: zasilanie budynków wraz z liniami zasilającymi (WLZ), oświetlenia
terenu, rozdzielnicy głównej, rozdzielnic oddziałowych, instalacji gniazd wtykowych, oświetlenia awaryjnego, oświetlenia
(ogólnego, miejscowego, stanowiskowe), oświetlenia elewacji budynku, zasilania instalacji klimatyzacji/wentylacji, instalacja
zasilania komputerów, instalacja siłowa, instalacja dedykowanej do okablowania strukturalnego, instalacja zasilania
urządzeń, instalacja zasilania systemów włamania i napadu, kontroli dostępu wraz z CCTV, instalacji zasilania systemów
p.poż., instalacji uziemień wyrównawczych i instalacji uziemiającej, instalacji odgromowej oraz innych instalacji niezbędnych
wymaganych do prawidłowego funkcjonowania budynku, kanalizacji telefonicznej wraz z wymaganym oprzewodowaniem i
urządzeniami technicznymi umożliwiającymi prace urządzeń zainstalowanych w przedmiotowym budynku, instalacji
okablowania strukturalnego wraz z wymaganym oprzewodowaniem i urządzeniami technicznymi umożliwiającymi prace
urządzeń zainstalowanych w przedmiotowym budynku, systemu włamania i napadu, kontroli dostępu, telewizji dozorowej,
bram oraz innych instalacji niezbędnych wymaganych do prawidłowego funkcjonowania budynku, systemu automatyki i
sterowania budynkiem np. BMS lub równoważny, w celu efektywnego sterowania instalacjami znajdującymi się w obiekcie,
instalacji p.poż. zawierającej rozwiązania instalacji hydrantowej, w tym instalacji hydrantów zewnętrznych i instalacji
oddymiania dróg ewakuacyjnych (jeżeli będzie wymagana), wytyczne do scenariusza ewakuacji, instrukcje bezpieczeństwa
pożarowego, wykonanie zaplecza budowy;
- wykonanie doziemnych instalacji sanitarnych w szczególności: wody ciepłej i zimnej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji
deszczowej zagospodarowaniem wód opadowych, skroplin, wodnej ppoż, ogrzewania elektrycznego, chłodnicza, wentylacji
mechanicznej z automatyką,
- prace wykończeniowe - podłogowe, sufity podwieszone, ściany, ściany działowe, tynki, malowanie, okładziny ceramiczne,
okładziny elewacyjne, obróbki blacharskie, parapety;
- dostawa i montaż wyposażenia - elementy wyposażenia technicznego, technologicznego, dostawa mebli, tabliczek
informacji wizualnej, biały montaż, dostawa i zabudowa luster, wieszaków;
- zapewnienie kompleksowego nadzoru nad dokumentacją przez Rzeczoznawców ds. P.poż., Higieniczno-sanitarnego i
BHP.
- likwidacja zaplecza i placu budowy, utylizacja odpadów zgodnie z planem gospodarowania odpadami;
- prace porządkowe na terenie objętego pracami i oddziaływaniem prac ;
- procedura zakończenia budowy wraz z ostatecznym pozwoleniem na użytkowanie, szkolenie, rozruchy i przekazania
obiektu Inwestorowi wraz z opracowaniem Instrukcji Użytkowania Obiektu, scenariusz pożarowy i ewakuacji i instrukcję
bezpieczeństwa pożarowego.
Całość robót będzie prowadzona w bezpośrednim sąsiedztwie jak również w części obiektu szkolnego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych i sposób ich wykonania jest opisany w dokumentacji projektowej: projekcie
zagospodarowania terenu, projektach technicznych, oraz przedmiarach robót. Wymienione dokumenty są załącznikami
SWZ (Załącznik nr 9 do SWZ) i wraz z nią są zamieszczone na stronie internetowej
https://platformazakupowa.pl/pn/fredropol
3. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów
Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca
powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych
inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, np.
inżyniera ds. materiałowych, (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za
wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu
pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu
powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Inspektorzy Nadzoru są zobowiązani do stawienia się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (na terenie budowy
lub w siedzibie Zamawiającego) - w przypadku wystąpienia zdarzenia o charakterze nagłej potrzeby; długość czasu reakcji
(w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie budowy lub w siedzibie Zamawiającego nie będzie dłuższa niż 48
godzin.
6) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu
zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 7 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 484850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 626178,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 484850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EMG Engineering & Management Group Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272673916

7.3.3) Ulica: ul Szopena 27/1

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-055

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 484850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.