eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KiszkowoZakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na terenie Gminy Kiszkowo od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na terenie Gminy Kiszkowo od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KISZKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259502

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Kiszkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-280

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@kiszkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kiszkowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kiszkowo.bip.net.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na terenie Gminy Kiszkowo od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9359fe70-748e-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519030

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025281/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na terenie Gminy Kiszkowo od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00476052/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.19.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3. Przedmiot zamówienia obejmuje
A. zakup energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego oraz obiektów gminnych na terenie Gminy Kiszkowo od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn. Dz. U. z 2021 r., poz. 716, 868, 1093, 1505 z późn. zm.) dla 68 punktów poboru dot. oświetlania ulicznego oraz 69 punktów poboru dot. obiektów gminnych.
B. wykonanie czynności wynikających z pełnomocnictwa, stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (nr 3 do umowy).
3.1. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb obiektów zakwalifikowanych do:
C. 1 grupy – oświetlenie uliczne oraz
D. 2 grupy – obiekty
E. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej z mocami zamówionymi zawiera:
ZAŁĄCZNIK A – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz PPE dot. oświetlenia ulicznego, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia
ZAŁĄCZNIK B – szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – wykaz PPE dot. obiektów, stanowiący integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
4. Prognozowane szacunkowe łączne zużycie energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. wynosi 544 MWh, w tym:
252 MWh dot. obiektów gminnych,
292 MWh dot. oświetlenia ulicznego.
Szacunkowe poziomy zużycia energii elektrycznej od 01.01.2023 r. do dnia 31.12.2023 r. oparte są na rzeczywistym poborze energii elektrycznej w okresie 2018 r. – 2020 r.
Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy sprzedaży energii elektrycznej – załącznik nr 5 do SWZ.
5. Prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii. Powyższe dane mają wyłącznie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie (+/-)10%.
6. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. – Prawo energetyczne oraz zgodnie z wydanymi do tej ustawy przepisami wykonawczymi w szczególności ze standardami jakości obsługi odbiorców określonymi w Rozporządzeniu Ministra Energii z dnia 29 grudnia 2017 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną.
7. Standardy jakościowe przedmiotu zamówienia – energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami, które zapewniał będzie OSD.
8. Dodatkowo opis przedmiotu zamówienia został uszczegółowiony w projekcie umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
9. Rozliczenie sprzedaży odbywać się będzie na podstawie faktycznego zużycia energii elektrycznej przy stałych cenach jednostkowych za 1 MWh w całym okresie realizacji zamówienia.
10.1 Wybrany wykonawca będzie zobowiązany do wykonania wszelkich formalności
i czynności niezbędnych do przejęcia obowiązków sprzedawcy energii w terminie umożliwiającym rozpoczęcie zakupu energii elektrycznej od dnia 01.01.2023 r.
10.2 Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów.
10.3 Zamawiający nie poniesie żadnych dodatkowych kosztów związanych z wykonaniem tych czynności jak również kosztów wynikających z uchybień Wykonawcy wynikłych
w trakcie ich realizacji. Zamawiający może dochodzić odszkodowania wynikającego
z niedotrzymania terminu oraz innych poniesionych szkód z winy Wykonawcy.
11.1 Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy energii elektrycznej odbywa się po raz kolejny dla wszystkich punktów poboru.
11.2 Ważność obowiązującej umowy na zakup energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru upływa z dniem 31.12.2022 r.
13.1 Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) Zamawiającego jest ENEA Operator Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu. ul. Strzeszyńska 58; 60-479 Poznań.
13.2 Zamawiający ma podpisane umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby obiektów gminnych i oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Kiszkowo na czas nieoznaczony.
14.1 Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo (załącznik nr 6 do SWZ), zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i zamawiającego umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
14.2 Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy.
15. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej Excel niezwłocznie po podpisaniu umowy.
16. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w:
 Załącznik nr A – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. oświetlania ulicznego
 Załącznik nr B – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dot. obiektów gminnych
 Wzorze umowy – załącznik nr 5
17. Dostawa musi być wykonana zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami technicznymi i aktualną wiedzą techniczną oraz na warunkach określonych w umowie.
18. Zamawiający uznaje, że Wykonawca dla realizacji niniejszego zamówienia weźmie pod uwagę wszystkie czynniki mające wpływ na realizację zamówienia i uwzględnić je w proponowanej cenie ofertowej w PLN.
19. Forma płatności:
- przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy po otrzymaniu faktury przez Zamawiającego i jego potwierdzeniu.
- termin płatności 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Za dzień zapłaty uważa się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Wykonawcy.
20. Zamawiający dopuszcza możliwość elektronicznego fakturowania.
21. Formularz oferty oraz załączniki do oferty, powinny być wypełnione przez Wykonawcę wg postanowień niniejszej specyfikacji.
22. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
23. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09310000-5 - Elektryczność

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 792639,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 792639,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 792639,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770020640

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 792639,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.