eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecPoprawa warunków infrastruktury społecznej - mieszkaniowej (socjalnej, komunalnej) w gm. Biskupiec.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa warunków infrastruktury społecznej – mieszkaniowej (socjalnej, komunalnej) w gm. Biskupiec.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BISKUPIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743568

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 2

1.5.2.) Miejscowość: Biskupiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@biskupiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.biskupiec.pl/17026/17026/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6fa9bddf-391b-11ef-880f-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa warunków infrastruktury społecznej – mieszkaniowej (socjalnej, komunalnej) w gm. Biskupiec.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6fa9bddf-391b-11ef-880f-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519050

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046485/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Poprawa warunków infrastruktury społecznej-mieszkaniowej (socjalnej, komunalnej) w gm. Biskupiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00398504

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BMI-ZP. 271.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2180555,56 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Celem inwestycji jest zwiększenie zasobu lokali mieszkalnych oraz lokali i pomieszczeń z zakresu pomocy społecznej, służących zaspokajaniu potrzeb osób o niskich i przeciętnych dochodach w gminie Biskupiec. Zadanie podzielono zostało na dwa etapy w zakresie infrastruktury społecznej mieszkaniowej komunalnej oraz socjalnej.
Etap I: Zadanie dotyczy remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego komunalnego przy ul. Dworcowej 2 w Biskupcu. Prace remontowe/modernizacyjne polegać będą na odnowieniu lub uzupełnieniu tynków i okładzin architektonicznych lub ich całkowite odtworzenie – remont elewacji, odnowienie lub całkowite odtworzenie okien, drzwi – stolarka , więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych – remont dachu, montaż instalacji odgromowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku oraz zmianą instalacji grzewczej. Głównym celem inwestycji jest polepszenie warunków życia obecnie zamieszkujących budynek komunalny mieszkańców, oraz poprawa wizerunku obszaru. W okolicy kamienicy został wyremontowany zabytkowy dworzec oraz zagospodarowany teren wokół dworca w związku z powyższym w/w budynek jest priorytetem inwestycyjnym aby zamknąć kompleksowy proces rewitalizacji terenu. Zadanie jest ukierunkowane na działania mające na celu zachowanie dobrego stanu technicznego budynku, przywróceniem dawnej świetności. Część zadania realizowana na podstawie dokumentacji projektowej. Etap II: Zadanie dotyczy remontu budynku gminnego, w którym zlokalizowane są lokale socjalne. Prace remontowe/modernizacyjne polegać będą na odnowieniu lub uzupełnieniu tynków i okładzin architektonicznych lub ich całkowite odtworzenie – remont elewacji wraz ze stolarką okienną i drzwiową. Remont więźby dachowej, pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych – remont dachu, montaż instalacji odgromowej. Głównym celem inwestycji jest polepszenie warunków życia obecnie zamieszkujących budynek socjalny mieszkańców, oraz poprawa wizerunku obszaru. Zadanie jest ukierunkowane na działania mające na celu zachowanie dobrego stanu technicznego budynku, przywróceniem dawnej świetności. Część zadania realizowana w formie zaprojektuj i wybuduj. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania projektu na budowę ww. remontu budynku Chopina 7 w Biskupcu zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym załączonym do niniejszego postępowania wraz ze wszystkimi stosownymi uzgodnieniami i procedurami, uzyskania Pozwolenia na budowę i przeprowadzenia robót budowlanych zgodnie z projektem i pozwoleniem na budowę.
Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia celem akceptacji Zamawiającemu koncepcji projektu wraz z użytymi materiałami na etapie projektowania przed uzyskaniem pozwolenia na budowę.

Uwaga do postępowania:
Oba budynki w czasie prowadzenia prac pozostaną zamieszkałe przez Najemców Gminnych , ze względu na brak możliwości zapewnienia przez Gminę lokali tymczasowych na okres prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający pomoże w zorganizowaniu spotkania, na którym zostaną ustalone reguły udostępnienia Wykonawcy przez mieszkańców lokali w celu prowadzenia inwestycji.

Zamówienie nie jest podzielone na części. Zamówienie jest niepodzielne ze względu na warunki dofinansowania.
(w przypadku podziału zamówienia na części, brak rozstrzygnięcia na wszystkie części powoduje utracenie dofinansownia, brak możliwości jej realizacji, brak możliwości osiągnięcia celu inwestycji).

Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22§1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. –Kodeks pracy zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy;


Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, nie ma na celu możliwości doprowadzenia czy doprowadzenie do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów.
Należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Kryteriami stosowanymi w celu oceny równoważności są parametry techniczno/eksploatacyjno/użytkowe nie gorsze niż te, podane w opisie przedmiotu Zamówienia.
Odniesienie do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust.1 pkt 2 oraz ust.3 ustawy pzp, należy rozumieć w ten sposób, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
Dofinansowanie inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/1352/Polskilad

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45321000-3 - Izolacja cieplna

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45255600-5 - Roboty w zakresie kładzenia rur w kanalizacji

45442100-8 - Roboty malarskie

45262522-6 - Roboty murarskie

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45410000-4 - Tynkowanie

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2861355,27 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2861355,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2861355,27 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo – Budowlany Kawiecki Szczepan

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7392939803

7.3.3) Ulica: ul. M. Zientary – Malewskiej 2

7.3.4) Miejscowość: Biskupiec

7.3.5) Kod pocztowy: 11-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2861355,27 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.