Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00447245/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-18
- 2022/BZP 00467897/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-30
- 2022/BZP 00477712/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT IŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742468
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. gen. Władysława Andersa 2 A
1.5.2.) Miejscowość: Iława
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 89469-07-42
1.5.8.) Numer faksu: +48 89 6496600
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-ilawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.powiat-ilawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/spilawa/public/postepowanie?postepowanie=371374521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c5cb90e-671d-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019708/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wykonanie robót remontowych w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 ze środków europejskich oraz dotacji celowej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych pn. „Dostępny samorząd – granty”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00447245/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 212715,97 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Iławie. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części SWZ „obiektem” lub „przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań:
1) zadanie 1 – remont i adaptacja pomieszczeń w Starostwie powiatowym w Iławie,
2) zadanie 2 – dostosowanie urzędu Starostwa Powiatowego w Iławie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami.
3. Przedmiot zamówienia zadania 1 obejmuje w szczególności:
1) remont pomieszczeń przeznaczonych na POADA:
a) roboty demontażowe i rozbiórkowe z wywozem materiałów rozbiórkowych,
b) roboty remontowo-budowlane:
c) montaż listew przypodłogowych PCV wraz z narożnikami i zaślepkami
d) gładź szpachlowa na ścianach i sufitach,
e) malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem ściany i sufity,
f) posadzki – okładziny schodów z płytek podłogowych,
g) dostawa i montaż drzwi wewnętrznych,
h) roboty instalacyjne elektryczne wymiana instalacji elektrycznej (zasilającej i oświetleniowej), łączników, gniazdek elektryczne,
i) dostawa i montaż klimatyzatora,
j) dostawa i montaż elementów wyposażenia łazienek,
k) wykonanie nadproży i obudowy z płyt G-K,
l) malowanie ościeżnic drzwiowych wewnętrznych,
m) malowanie zewnętrznych poręczy schodowych,
n) dostawa i montaż rolet okiennych zewnętrznych,
o) roboty telekomunikacyjne – wykonanie sieci LAN
2) remont holu Wydziału Komunikacji:
a) gładź szpachlowa na ścianach i sufitach,
b) zabudowa płytami g-k
c) malowanie farbami emulsyjnymi wewnętrznych podłoży gipsowych z gruntowaniem ściany i sufity,
3) remont dachu pomieszczenia technicznego na budynku Starostwa Powiatowego:
a) wymiana pokrycia dachowego,
b) wymiana obróbek blacharskich,
c) przełożenie instalacji odgromowej + pomiary- otworzenie kanałów wentylacyjnych – wybicie otworu w kominie,
4. Przedmiot zamówienia zadania 2 obejmuje w szczególności:
1) roboty ziemne,
2) rozebranie nawierzchni z kostki betonowej, krawężników i obrzeży,
3) układanie krawężników i obrzeży,
4) układanie nawierzchni z płyt chodnikowych,
5) wykonanie ścianki oporowej,
6) demontaż starych, dostawa i montaż wycieraczek kratowych,
7) malowanie elementów zewnętrznych ( poręczy ),
8) dostawę i montaż ławek zewnętrznych,
9) dostawę i montaż pochwytów do poręczy,
10) wymianę wejściowych drzwi do budynku aluminiowych zewnętrznych i wewnętrznych wraz z obróbkami
11) zadanie 2 jest finansowane w ramach projektu „Dostępny samorząd – granty” („Dostosowanie urzędu Starostwa Powiatowego w Iławie do potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami”) realizowany w ramach Działania 2.18 Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 ze środków europejskich oraz dotacji celowej Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.
5. Pozostałe wymogi dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia (zadanie 1 i 2):
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego udostępnioną przez Zamawiającego Wykonawcom w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (przez dokumentację o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się dokumentację opisują przedmiot zamówienia i warunki jego realizacji obejmująca w szczególności: SWZ wraz z wszystkimi załącznikami w tym w szczególności: projekt techniczny branży elektrycznej (dla zadania nr 1) STWiORB, oraz pytania Wykonawców i odpowiedzi oraz modyfikacje Zamawiającego, przedmiary robót).
2) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i obowiązującymi przepisami prawa wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty jest dokumentacja o udzielenie zamówienia publicznego. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
3) Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w w dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego.
4) Elementy wyposażenia (urządzenia) oraz materiały muszą być produktami należytej jakości, fabrycznie nowymi, kompletnymi, nieużywanymi, wolnymi od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych.
5) Elementy wyposażenia muszą być oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja produktu jak i producenta.
6) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszelkich prac pomocniczych i towarzyszących niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności:
a) zabezpieczenie terenu, na którym prowadzone będą roboty (teren budowy);
b) uporządkowanie i uprzątnięcie po zakończeniu robót terenu, na którym prowadzone będą roboty oraz sąsiednich pomieszczeń, ciągów komunikacyjnych zanieczyszczonych w wyniku prowadzonych robót.
7) Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane,
8) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45410000-4 - Tynkowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232101,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413382,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232101,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane Artur Jeziorski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 744-161-88-04
7.3.3) Ulica: Laseczno Małe 89C
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
jakie przetargi wygrała firma
ARTUR JEZIORSKI USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232101,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 137 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) Termin wykonania zamówienia: 137 dni od dnia podpisania umowy jednak nie później niż do 08.05.2023 r.
2) Szczegółowe zagadnienia dotyczące terminu realizacji umowy uregulowane są we wzorze umowy stanowiącej załącznik
nr 5 do SWZ
INNE PRZETARGI Z IŁAWY
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Iławie na rok 2025
- Naprawy (remonty) nawierzchni utwardzonych dróg i chodników, remonty oznakowania pionowego i poziomego ulic miasta Iławy zarządzanych przez Burmistrza Miasta Iławy w roku 2025
- "Dostawa urządzeń i oprogramowania na potrzeby realizacji projektu "Cyberbezpieczny samorząd" dofinansowanego ze środków Funduszu Europejskiego na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
- "Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta Iławy"
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
więcej: przetargi w Iławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
- Przedszkole nr 9 w Rybniku przy ul. Henryka Wieniawskiego 9, dzielnica Śródmieście - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi.
- Odnawialne źródła energii w budynkach użyteczności publicznej Powiatu Zduńskowolskiego w zakresie instalacji fotowoltaicznej
- Przebudowa budynku pod potrzeby Samorządowego Centrum Kulturalno-Społecznego w Jabłonnie Lackiej
- Termomodernizacja krytej pływalni "Słowianka" w Jaworze.
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.