eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice155-P-24 Roboty budowlane w obiektach szpitala



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
155-P-24 Roboty budowlane w obiektach szpitala

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Miejski nr 4 w Gliwicach Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242995277

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zygmunta Starego 20

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpital.gliwice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital4.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=34abb3af-8a3d-475b-814b-8a66047316b4

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

155-P-24 Roboty budowlane w obiektach szpitala

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca16f4c-d5ca-4c4b-974d-4b4bd3a2e45f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519155

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053303/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Roboty budowlane w obiektach szpitala : Roboty dekarskie oraz wymiana systemu rynnowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 155-P-24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR).
Przedmiot zamówienia, oprócz robót wskazanych w pkt 1 obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. Poz. 1587).
Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:
- odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym
- były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości
- posiadać dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.
Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych robót i płatności częściowe, na wniosek wykonawcy określony w Formularzu, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość technologiczną - Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 odbiory częściowe, ale musi być to zamknięta całość technologiczna;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty za każdą część robót (jak pkt a) lub łącznie za kilka części;
c) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów
Jeżeli projekt wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, lub rozwiązań na opisanie ich poprzez odniesienie do znaków towarowych lub pochodzenia, lub norm technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów lub normy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać "produkty", aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Minimalny wymagany minimalny okres gwarancji:
60 miesięcy od dnia odbioru robót - dot. robót budowlanych
Zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia uwzględnia rozwiązania dotyczące dostępności pomieszczeń dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z realizacją usług objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. prace fizyczne dotyczące:
- wykonania robót obejmujących tynkowanie, układanie gładzi gipsowych, prac malarskich, układania płytek ściennych i drzwiowej, robót ogólno-budowlanych
- układania podłóg, wykonania sufitów podwieszanych,
- wykonania prac obejmujących konstrukcje aluminiowo-szklane,
- obsługę pojazdów przewożących materiały, odpady lub innych pojazdów
i urządzeń,
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektantów, kierowników budowy, itp.).
Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę zatrudnionego pracownika,
d) inne dokumenty.
Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w powyższych dokumentach takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Dokumentacje rysunkowe, przedmiary robót, opisy techniczne i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót stanowią całość Dokumentacji Technicznej.
Ewentualne błędy i pominięcia w którejkolwiek części dokumentacji nie zwalniają Wykonawcy od wykonania zadania zgodnie z przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne stanowią część Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Dokumentacji Umownej i Projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu Harmonogram robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45410000-4 - Tynkowanie

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

4.5.5.) Wartość części: 103463,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych zgodnie z przedmiarem robót i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (STWIOR).
Przedmiot zamówienia, oprócz robót wskazanych w pkt 1 obejmuje wykonanie dokumentacji powykonawczej, składowanie i wywóz na legalne wysypisko materiałów rozbiórkowych i gruzu (udokumentowane stosownym zaświadczeniem), zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (tekst jedn. Dz.U. z 2023r. Poz. 1587).
Zamawiający żąda, by wszystkie zabudowane materiały i urządzenia zastosowane przy realizacji zamówienia:
- odpowiadały wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie określonych w Prawie budowlanym
- były fabrycznie nowe i co do gatunku wysokiej jakości
- posiadać dokumenty gwarancyjne, jeżeli objęte są gwarancją producenta.
Zamawiający przewiduje możliwość odbiorów częściowych robót i płatności częściowe, na wniosek wykonawcy określony w Formularzu, zgodnie z poniższymi zasadami:
a) odbiorem częściowym może być objęta wykonana część robót stanowiąca całość technologiczną - Zamawiający dopuszcza maksymalnie 3 odbiory częściowe, ale musi być to zamknięta całość technologiczna;
b) Zamawiający przewiduje możliwość zapłaty za każdą część robót (jak pkt a) lub łącznie za kilka części;
c) odbiorem częściowym nie może być dostawa materiałów
Jeżeli projekt wskazywałby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń, lub rozwiązań na opisanie ich poprzez odniesienie do znaków towarowych lub pochodzenia, lub norm technicznych, Zamawiający, zgodnie z art. 101 ustawy Pzp, dopuszcza składanie "produktów" równoważnych. Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów lub normy, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać "produkty", aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów / produktów / ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia.
Minimalny wymagany minimalny okres gwarancji:
60 miesięcy od dnia odbioru robót - dot. robót budowlanych
Zgodnie z treścią art. 100 ustawy Pzp, Zamawiający wskazuje, iż przedmiot zamówienia uwzględnia rozwiązania dotyczące dostępności pomieszczeń dla osób
z niepełnosprawnościami.
Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z realizacją usług objętych zamówieniem, a których wykonywanie polega na świadczeniu pracy w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, tj. prace fizyczne dotyczące:
- wykonania robót obejmujących tynkowanie, układanie gładzi gipsowych, prac malarskich, układania płytek ściennych i drzwiowej, robót ogólno-budowlanych
- układania podłóg, wykonania sufitów podwieszanych,
- wykonania prac obejmujących konstrukcje aluminiowo-szklane,
- obsługę pojazdów przewożących materiały, odpady lub innych pojazdów
i urządzeń,
z wyłączeniem osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (projektantów, kierowników budowy, itp.).
Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody (wszystkie lub wybrane przez Zamawiającego) w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane wyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia:
a) oświadczenie zatrudnionego pracownika,
b) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
c) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię zanonimizowanej umowy/umów o pracę zatrudnionego pracownika,
d) inne dokumenty.
Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte w powyższych dokumentach takie jak: imię i nazwisko, data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania.
Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności zamawiający przewiduje sankcje przewidziane w projekcie umowy, stanowiącej załącznik nr 5 do SWZ.
W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
Dokumentacje rysunkowe, przedmiary robót, opisy techniczne i Specyfikacje Wykonania i Odbioru Robót stanowią całość Dokumentacji Technicznej.
Ewentualne błędy i pominięcia w którejkolwiek części dokumentacji nie zwalniają Wykonawcy od wykonania zadania zgodnie z przepisami oraz zasadami sztuki budowlanej.
Dokumentacja Projektowa i Specyfikacje Techniczne stanowią część Umowy, a wymagania wyszczególnione w choćby jednym z nich są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub opuszczeń w Dokumentacji Umownej i Projektowej, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego i Inspektora Nadzoru.
Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu Harmonogram robót w terminie 3 dni od daty podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań

4.5.5.) Wartość części: 408741,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła żadna oferta.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.