eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegDostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw leżące w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw leżące w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kołobrzeg

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920736

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://i-kolobrzeg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/umkolobrzeg/public/postepowanie?postepowanie=71933560

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem urządzeń zabawowych na place zabaw leżące w granicach administracyjnych Gminy Miasto Kołobrzeg

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af1bc40d-5a0e-47c0-af8b-0ebef4f6bb05

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519176

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00567012/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa części zamiennych urządzeń zabawowych i sportowych

1.2.10 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych, sportowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZ.271.37.2024.II

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa i montaż następujących urządzeń zabawowych :
1) plac zabaw przy ul. Unii Lubelskiej 42-50:
a) huśtawka podwójna siedzisko koszyk + deseczka – 1 szt.,
b) piaskownica kwadratowa – 1 szt.,
2) plac zabaw przy ul. Strzeleckiej 2
a) bujak na sprężynie motyw mechaniczny – 1 szt.,
b) ścianka wspinaczkowa z drabinką – 1 szt.
3) plac zabaw przy ul. Wąskiej
a) domek ze ślizgiem – 1 szt.,
b) huśtawka podwójna siedzisko koszyk + deseczka – 1 szt.
4) plac zabaw przy ul. Zygmuntowska 3 – 14
a) piaskownica kwadratowa – 1 szt.,
b) bujak na sprężynie motyw zwierzęcy – 1 szt.
5) plac zabaw przy ul. Wylotowa 80
a) huśtawka wagowa podwójna – 1 szt.
6) plac zabaw przy ul. Kaliska 7 – 13
a) karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
7) plac zabaw przy ul. Pierwszych Osadników
a) huśtawka podwójna siedzisko koszyk + deseczka – 1 szt.,
8) plac zabaw przy ul. Rzemieślnicza
a) piramida – stożek – 1 szt.
b) Nawierzchnia z płyt SBR (64 m²) z obrzeżami SBR (32 mb)
9) Ścieżka ruchowa w parku im. S. Żeromskiego
a) drążki gimnastyczne – 1 szt.
10) plac zabaw przy ul. Bema 3
a) karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.
11) plac zabaw przy ul. Nowogródzka
a) karuzela tarczowa z siedziskami – 1 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119659,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119659,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119659,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BDB Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7922302693

7.3.3) Ulica: Os. im. Wojska Polskiego 4c/6

7.3.4) Miejscowość: Jarosław

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

specjalistyczne roboty ziemne, nawierzchnia bezpieczna


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119659,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.