eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiZorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych z zakresu operatora suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych (5 osób).



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych z zakresu operatora suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych (5 osób).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W GORZOWIE WIELKOPOLSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 211025494

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Franciszka Walczaka 110

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 957360643

1.5.8.) Numer faksu: 957360669

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zigo@praca.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gorzow.praca.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Rynek pracy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych z zakresu operatora suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych (5 osób).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cfaa23a-31f7-4ce8-a423-d10eddd21072

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519195

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00304280/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla bezrobotnych pn. magazynier, obsługa wózków jezdniowych, operator suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych, spawanie MIG i MAG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych z powiatu gorzowskiego (I)" realizowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446488

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamawiający w rocznym planie zamówień zaplanował zorganizowanie grupowego szkolenia dla osób bezrobotnych z ww. zakresu z terminem wykonania zamówienia do 31 grudnia 2024 r. , na które ma zabezpieczone środki finansowe. Uprzednio ogłoszone postępowanie w trybie podstawowym ustawy - Prawo zamówień publicznych (Pzp) z tego zakresu, zostało unieważnione w związku z odrzuceniem oferty wykonawcy, który nie spełnił warunków udziału w postepowaniu w zakresie dysponowania wymaganym przez zamawiającego potencjałem technicznym.
Art. 305 pkt 2 ustawy Pzp stanowi, iż zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Kierując się art. 305 pkt. 2 Pzp oraz mając na uwadze powyższe okoliczności uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-95ceeb5b-3a13-11ef-b37c-4e696a6d8c25

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUP.2500.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 14500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla bezrobotnych z zakresu operatora suwnic, wciągników i wciągarek oraz podestów ruchomych (5 osób).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14500 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14500 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ośrodek Szkolenia Zawodowego Dobry Kurs Sylwia Kaczmarek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5992767901

7.3.3) Ulica: Podmiejska 18

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14500 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.