eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦wi±tkiPrace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie



Og³oszenie z dnia 2024-09-27

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Prace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WI¡TKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743203

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 87

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦wi±tki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-008

1.5.4.) Województwo: warmiñsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@swiatki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.swiatki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00519210

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodki komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których Zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami oraz wymagania techniczne dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej
2. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
4. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia
(przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”). Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: Identyfikator postêpowania ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad
5. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³y w rozdz. VIII SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
15. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
16. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
17. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
18. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
19. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e mail: przetargi@swiatki.pl (nie dotyczy sk³adania ofert). Szczegó³y w rozdz. VIII SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy ¦wi±tki – S³awomir Kowalczyk;
2.inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie ¦wi±tki jest Pan Tomasz Trzcia³kowski, Tel. 511793443, Email: kontakt@idpo.pl, Zespó³ abi.olsztyn.pl Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na ” Prace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie” Identyfikator postêpowania ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad Znak postêpowania ROS.271.11.2024 prowadzonym w trybie podstawowym.
3.Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 Pzp.
4.Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
5.Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6.W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
7.Posiada Pani/Pan:
1)na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
2)na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
3)na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
4)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
8.Nie przys³uguje Pani/Panu:
1)w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
2)prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3)na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ROS.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zadanie inwestycyjne pn.” Prace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie” Projekt wspó³finansowany jest przez Rz±d Polski w ramach dofinansowania zadañ z Rz±dowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja druga.
Inwestycja bêdzie obejmowa³a przeprowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich wnêtrza kapliczki zlokalizowanej na dz. ew. nr. 127 obrêb Jankowo, Gmina ¦wi±tki. Obiekt wpisany jest do rejestru zabytków pod nr. A-4699
Zakres niezbêdnych prac do wykonania:
Konserwacja i restauracja wnêtrza kapliczki w Jankowie w zakresie:
• Wykonanie izolacji poziomej ¶cian obwodowych w formie przepony dwurzêdowej wykonanej metod± iniekcji ci¶nieniowej
• Przeprowadzenie konserwacji, renowacji i rekonstrukcji wypraw tynkarskich ¶cian i mensy
• Demonta¿ betonowej posadzki
• Rekonstrukcja ceglanej posadzki
• Konserwacja i renowacja drewnianego stropu
Dokumentacja bêd±ca podstaw± do realizacji zadania:
• Dokumentacja badañ konserwatorskich wnêtrze kapliczki w Jankowie, aut. Izabeli Joanny ¦wiêtochowskiej i Grzegorza ¦wiêtochowskiego, Marzec 2024
• Pozwolenie WUOZ Olsztyn nr. 4459/2024 z dnia 16.05.2024 r.
Zadanie realizowane jest w ramach programu – Rz±dowy Program Odbudowy zabytków – edycja druga.
Udzielenie wstêpnej Promesy DOFINANSOWANIA INWESTYCJI Z RZ¡DOWEGO PROGRAMU ODBUDOWY ZABYTKÓW NR Edycja2RPOZ/2023/5177/Polski £ad
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w przedmiarze robót. Zamawiaj±cy informuje ¿e przedmiar ma charakter pomocniczy. Wykonawca ma obowi±zek wyceniæ wszystko co jest potrzebne do wykonania zamówienia zgodnie z prawem budowlanym. Podane w przedmiarze robót oraz Projekcie zagospodarowania terenu informacje stanowi± obraz przedsiêwziêcia i nie zwalniaj± oferentów z konieczno¶ci przeprowadzenia wizji lokalnej na przedmiotowym terenie. Wykonawca zapraszany jest do wykonania wizji lokalnej w terenie oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mog± byæ konieczne do prawid³owej wyceny warto¶ci, zamówienia, gdy¿ wyklucza siê mo¿liwo¶ci zwiêkszenia wynagrodzenia wykonawcy zwi±zanego z b³êdnym skalkulowaniem ceny lub pominiêciem elementów niezbêdnych do prawid³owego wykonania umowy.
Zamawiaj±cy wymaga, aby rozwi±zania zastosowane podczas realizacji by³y optymalne z punktu widzenia potrzeb u¿ytkowania, zarówno pod wzglêdem jako¶ci u¿ytkowania, trwa³o¶ci, jak i kosztów wykonania i eksploatacji.
Nie dopuszcza siê sk³adania ofert czê¶ciowych
Uzasadnienie niedokonania podzia³u postepowania na czê¶ci:
Zamawiaj±cy nie dokonuje podzia³u zamówienia na czê¶ci z uwagi na fakt, i¿ zamówienie stanowi zintegrowane ze sob± elementy prac, których nie mo¿na dzieliæ. Jej poszczególne elementy s± ze sob± nierozerwalnie zwi±zane zarówno pod wzglêdem technicznym jak i organizacyjnym. Powy¿sze mo¿e utrudniæ lub uniemo¿liwiæ koordynacje wielobran¿owych prac, czego konsekwencj± bêdzie zagro¿enie w³a¶ciwego wykonania zamówienia. W przypadku podzia³u zamówienia na czê¶ci, nierozstrzygniêcie jednej z wydzielonych czê¶ci uniemo¿liwi³oby realizacjê ca³ego zadania. Dlatego zasadnym jest nie dzieliæ zamówienia na czê¶ci. Ponadto realizacja zamówienia przez jednego Wykonawcê obni¿y koszty inwestycji oraz da Wykonawcy realizuj±cemu niniejszy przedmiot zamówienia, mo¿liwo¶æ uczestniczenia w zamówieniu od samego pocz±tku, co finalnie ma siê prze³o¿yæ dla Zamawiaj±cego na gwarancjê osi±gniêcia celu o jak najlepszych parametrach, zgodnych z oczekiwaniami stawianymi w niniejszej SWZ wraz z za³±cznikami.

szczegó³y w rozdz. V SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45453100-8 - Roboty renowacyjne

92522000-6 - Us³ugi ochrony obiektów i budynków historycznych

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zgodnie z Art. 455 ust 1 PZP roboty budowlane (renowacyjne) takie jak opisane w OPZ i przedmiarach. Konieczne do wykonania w celu prawid³owego wykonania zamówienia, a które wynik³y w trakcie realizacji inwestycji.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rêkojmi za ca³y przedmiot zamówienia (Gr)

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury(T)

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjna tego ubezpieczenia na kwotê nie mniejsza ni¿ 150 000,00z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek udzia³u za spe³niony, je¿eli Wykonawca, wyka¿e, ¿e:
a) w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty i prawid³owo ukoñczy³; co najmniej jedno zadanie polegaj±ce na wykonaniu robót zwi±zanych z wykonaniem prac konserwatorskich o warto¶ci co najmniej 100 000,00 z³ polegaj±cych na wykonaniu konserwacji i renowacji kapliczki lub innego obiektu wpisanego do rejestru zabytków, polegaj±cy na ustawie z dnia 23 lipca 203 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
b)wyka¿e, ¿e do realizacji zamówienia skieruje osoby posiadaj±ce uprawnienia budowlane do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.), oraz przepisami Rozporz±dzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów prawa, lub uznane przez w³a¶ciwy organ, zgodnie z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023 r., poz. 334) lub zgodnie z wcze¶niej obowi±zuj±cymi przepisami dotycz±cymi uznawania kwalifikacji, w specjalno¶ci:
•Wykonawca dysponuje osob± kieruj±c± pracami konserwatorskimi – minimalne wymagania osoba spe³niaj±ca wymagania o których mowa w art. 37a Ustawy z dnia 23 lipca 2023 roku

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy ¿±da w celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowe:
a) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 150 000,00z³;
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ, oraz za³±czenie dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji niniejszego zamówienia publicznego, o których mowa w Rozdziale XX ust. 1 pkt 2) lit. b) tiret pierwszy, wraz z informacjami na temat ich uprawnieñ i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 000,00 z³
2. Wadium nale¿y wnie¶æ przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymywaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2023 r. poz. 462).
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego w Banku Spó³dzielczym w Jonkowie oddz. w ¦wi±tkach nr rachunku 63 8857 1025 3001 0000 0101 0004 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postêpowaniu: „ Prace konserwatorskie i restauratorskie wnêtrza kapliczki w Jankowie” Identyfikator postêpowania ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad Znak postêpowania ROS.271.11.2024”

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
14.
Pe³nomocnictwo powinno zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1)
postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2)
wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy, z okre¶leniem siedziby,
3)
ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
15.
W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru.
16.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w ust. 16, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
17.
Je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 16, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy. Pe³nomocnictwo powinno byæ zgodne z ust. 15.
18.
Ust. 16-18 stosuje siê odpowiednio do osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy lub podwykonawcy niebêd±cego podmiotem udostêpniaj±cym zasoby na takich zasadach. Szczegó³y w rozdz. XII SWZ

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do
umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.
2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP przewiduje zmiany umowy .
Szczegó³y, rodzaj i zakres zmian umowy opisany jest w za³±czniku nr 6 do SWZ § 15 Zmiany umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-16 08:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e zamówienia Identyfikator postêpowania ocds-148610-35cd70d0-58c4-4e78-84f4-3a7289c322ad

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-16 08:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-14

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.