eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MuszynaZimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023/2024 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-11-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023/2024 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128

1.5.2.) Miejscowość: Muszyna

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97

1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a211bb0c-69b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Komunalna Osoba Prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Usługi komunalne i wod-kan

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023/2024 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a211bb0c-69b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519276

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136659/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446197

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 453320,70 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.
Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące:
- ul. Rolanda
- ul. Ogrodową
- ul. Leśną
- ul. Kościuszki
- ul. Podgórną
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 180035,67 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Żegiestów
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 65896,88 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Andrzejówka.
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
 całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
 łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 85140,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.
Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Leluchów
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 23362,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.
Zadanie nr 5: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Żegiestów Łopata
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 22800,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 6: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące:
- ul. Grunwaldzką
- ul. Słoneczną
- ul. Polną
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 56595,03 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Zadanie nr 7: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Wojkowa
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

90611000-3 - Usługi sprzątania ulic

4.5.5.) Wartość części: 19490,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228567,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228567,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228567,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Moszczak USŁUGI TRANSPORTOWO-ROLNICZE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341028687

7.3.3) Ulica: ul. Podgórna

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228567,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79076,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79076,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79076,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HANDLOWO – USŁUGOWE MIROSŁAW BOŁOZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342847878

7.3.3) Ulica: Żegiestów

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79076,25 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110341,44 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110341,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110341,44 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowalny Ireneusz Kluska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340023966

7.3.3) Ulica: Andrzejówka

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110341,44 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części obejmującej zadanie nr 4 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnych ofert dla części 4. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w części obejmującej zadanie nr 4.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29548,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29548,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29548,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowalny Ireneusz Kluska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340023966

7.3.3) Ulica: Andrzejówka

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29548,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56595,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69725,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56595,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Roboty Ziemne Ryszard Faron

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343344872

7.3.3) Ulica: ul. Polna

7.3.4) Miejscowość: Muszyna

7.3.5) Kod pocztowy: 33-370

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56595,03 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione w części obejmującej zadanie nr 7 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnych ofert dla części 7. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w części obejmującej zadanie nr 7.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.