Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00446197/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023/2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Muszynie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490510448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 128
1.5.2.) Miejscowość: Muszyna
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-370
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 18 471-41-97
1.5.8.) Numer faksu: 18 471-40-89
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.dudczak@pgk-muszyna.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pgk.muszyna.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a211bb0c-69b2-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Komunalna Osoba Prawna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi komunalne i wod-kan
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023/2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a211bb0c-69b2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519276
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00136659/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00446197
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PGK.ZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 453320,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.Zadanie nr 1: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące:
- ul. Rolanda
- ul. Ogrodową
- ul. Leśną
- ul. Kościuszki
- ul. Podgórną
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 180035,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 2: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Żegiestów2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 65896,88 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 3: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Andrzejówka.2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 85140,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.Zadanie nr 4: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Leluchów
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 23362,50 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r.Zadanie nr 5: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Żegiestów Łopata
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 22800,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna w sezonie zimowym 2023 / 2024 r. Zadanie nr 6: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące:- ul. Grunwaldzką
- ul. Słoneczną
- ul. Polną
2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 56595,03 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zimowym utrzymaniu dróg na terenie Zadanie nr 7: Zimowe utrzymanie dróg na terenie Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna, obejmujące: miejscowość Wojkowa2. Zakres poszczególnych części zamówienia (zadań) został wyszczególniony w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
3. Zakres usług obejmuje, w szczególności:
1) Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg polegające na zapewnieniu przejezdności oraz ograniczeniu zakłóceń płynności ruchu drogowego wywołanych opadami śniegu, deszczu ze śniegiem, marznącej mżawki lub śliskością zimową jezdni, poprzez usuwanie śniegu, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej, usunięciu śniegu.
2) Posprzątanie po zimowym utrzymaniu drogi z materiału użytego do wykonywania usługi.
4. Zimowe utrzymanie dróg obejmuje odśnieżanie oraz usuwanie śliskości poprzez posypanie jezdni odpowiednimi środkami, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, określający warunki wykonania zamówienia został ujęty w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do oceny sytuacji na ulicach i odpowiedniego reagowania poprzez wysyłanie stosownych jednostek. Za przejezdność ulic odpowiada Wykonawca.
7. Wymagania w zakresie łączności, które Wykonawca powinien zapewnić na dzień podpisania umowy:
- całodobowa łączność z dyspozytorem przez telefon stacjonarny, plus telefon komórkowy,
- łączność za pomocą telefonów komórkowych; każda sprzętowa jednostka utrzymaniowa musi być wyposażona w telefon komórkowy (jeden numer na jednostkę).
8. Miejsce realizacji usługi: Polska, woj. Małopolskie, Miasto i Gmina Uzdrowiskowa Muszyna.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 19490,63 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228567,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 228567,57 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 228567,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Andrzej Moszczak USŁUGI TRANSPORTOWO-ROLNICZE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341028687
7.3.3) Ulica: ul. Podgórna
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Andrzej Moszczak USŁUGI TRANSPORTOWO-ROLNICZE
jakie przetargi wygrała firma
Andrzej Moszczak USŁUGI TRANSPORTOWO-ROLNICZE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 228567,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79076,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79076,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79076,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo HANDLOWO – USŁUGOWE MIROSŁAW BOŁOZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342847878
7.3.3) Ulica: Żegiestów
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW BOŁOZ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIROSŁAW BOŁOZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79076,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110341,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110341,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110341,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowalny Ireneusz Kluska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340023966
7.3.3) Ulica: Andrzejówka
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRENEUSZ KLUSKA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
IRENEUSZ KLUSKA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110341,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części obejmującej zadanie nr 4 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnych ofert dla części 4. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w części obejmującej zadanie nr 4.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29548,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29548,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29548,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowalny Ireneusz Kluska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7340023966
7.3.3) Ulica: Andrzejówka
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29548,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56595,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69725,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56595,03 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Rolnicze Roboty Ziemne Ryszard Faron
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7343344872
7.3.3) Ulica: ul. Polna
7.3.4) Miejscowość: Muszyna
7.3.5) Kod pocztowy: 33-370
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IRENEUSZ KLUSKA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
jakie przetargi wygrała firma
IRENEUSZ KLUSKA ZAKŁAD REMONTOWO - BUDOWLANY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56595,03 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w części obejmującej zadanie nr 7 na mocy art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych. Stosownie do powołanego artykułu Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnych ofert dla części 7. W związku z powyższym, Zamawiający na podstawie art. 255 ust. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych unieważnił postępowanie w części obejmującej zadanie nr 7.
INNE PRZETARGI MUSZYNA
- Dostawa produktów żywnościowych, napojów, lodów i alkoholi dla Centrum Kultury i Czytelnictwa Miasta i Gminy Uzdrowiskowej Muszyna z siedzibą w Muszynie.
- Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Muszyna w okresie od stycznia do czerwca roku szkolnego 2024/2025 wraz z zapewnieniem opieki
więcej: przetargi MUSZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie miasta i Gminy Łochów
- Usługa sprzątania pomieszczeń Starostwa Powiatowego w Szczytnie wraz z przyległym terenem
- Odśnieżanie dróg gminnych i powiatowych, chodników i ścieżek rowerowych oraz zwalczanie gołoledzi na terenie gminy Sośnie w roku 2025
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych oraz terenów zewnętrznych w obiektach Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w okresie 3 miesięcy, znak sprawy: AEZ/S-161/2024
- Realizacja prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na przystankach komunikacji publicznej i parkingach typu P&R na terenie gminy Wieliczka
- ZIMOWE OCZYSZCZANIE CHODNIKÓW, PARKINGÓW, PLACÓW I PRZYSTANKÓW KOMUNIKACYJNYCH ORAZ OPRÓŻNIANIE KOSZY W 2025 ROKU.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.