eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceInstalacja Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w Katowicach .



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w Katowicach .

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w Katowicach .

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-327832a9-cac5-47d5-84c9-915a988409c5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519326

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040143/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w Katowicach.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2022 – 2027. Priorytet FESL.10 „Fundusze Europejskie na transformację”. Działanie FESL 10.06 „Rozwój energetyki rozproszonej opartej o odnawialne źródła energii” .

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Korzystanie z platformy jest bezpośrednie i bezpłatne. "Instrukcja dla Wykonawców" znajduje się na stronie internetowej:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Istnieje wymóg kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego. W dniu publikacji ogłoszenia na stronie internetowej: www.centrumpsychiatrii.eu w zakładce zamówienia podany zostanie bezpośredni link do postępowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy, ul. Korczaka 27, 40 – 340 Katowice. Tel.32/603 84 00 ( centrala ), e-mail sekretariat@centrumpsychiatrii.eu

 inspektorem ochrony danych osobowych w /nazwa zamawiającego/ Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy jest Pani/Pan /imię i nazwisko, kontakt: adres e-mail, telefon/ *; Wojciech Krówczyński, e-mail iod@centrumpsychiatrii.eu
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (dane identyfikujące
postępowanie): „Instalacja Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w
Katowicach .” Oznaczenie sprawy: 03/RB–OZE/UE/2024- prowadzone w trybie podstawowym
zgodnie z art. 275 pkt.2 ustawy Pzp;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z przepisami ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 03/RB–OZE/UE/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, które należy zrealizować w formule „ zaprojektuj i wybuduj ”, w oparciu o Program Funkcjonalno–Użytkowy (dalej PFU), dotyczący budowy Instalacji Odnawialnych Źródeł Energii Elektrycznej w Centrum Psychiatrii w Katowicach.
Zaprojektowanie i wykonanie dwóch instalacji PV o mocy ok. 49,68 kWp i ok. 29,9 kWp, łącznie 79,58 kWp, w Centrum Psychiatrii w Katowicach z zabudową pompy ciepła o mocy cieplnej ok. 10 kW dla celów CWU i akumulacji energii w formie energii cieplnej oraz akumulatora energii elektrycznej o pojemności 20 kWh.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (PFU).

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45215140-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

42511110-5 - Pompy grzewcze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z SWZ pkt. XXI

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
a) nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust.1 Pzp.,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
c) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, na podstawie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r.,poz.835), a w szczególności w odniesieniu do art.2 przedmiotowej ustawy, nie figurują na liście podmiotów ministra właściwego do spraw wewnętrznych, których wykluczenie z postępowania dotyczy na podstawie art.7 ust.1 przywołanej ustawy.

Warunki udziału dotyczą :
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej
(gospodarczej), o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
c) zdolności technicznej lub zawodowej.

Zamawiający spełni warunki udziału w postępowaniu jeżeli wykaże, że :

ad.a – Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie Wykonawca
zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za
spełniony, jeżeli Wykonawca złoży właściwe oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w
postępowaniu.
ad.b – jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia minimum
1 000 000,00 zł.
ad.c – wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, minimum:
- jedno zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. zaprojektował, wykonał i
uruchomił instalację PV o mocy minimum 70 kWp, na kwotę minimum 300 000,00 zł.
brutto
- jedno zadanie odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. zaprojektował, wykonał i
uruchomił instalację PV o mocy minimum 50 kWp wraz z magazynem energii o pojemności
min. 20 kWh, na kwotę minimum 500 000,00 zł. brutto
- jedno zadanie polegające na uruchomieniu układu pompy ciepła o mocy cieplnej min. 10
kW wraz wykonaniem i wdrożeniem systemu zarządzania energią spełniającego
wymagania PFU, na kwotę minimum 50 000,00 zł. brutto

– oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą pełnić funkcję:

1. Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno¬ budowlanej,
2. Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego referencje na wykonanie minimum:
- jednego zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. nadzorowaniu, wykonaniu i uruchomieniu instalacji PV o mocy minimum 70 kWp,
- jednego zadania odpowiadającego przedmiotowi zamówienia, tj. nadzorowaniu, wykonaniu i uruchomieniu instalacji PV o mocy minimum 50 kWp wraz z magazynem energii o pojemności min. 20 kWh,
3. Kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
5. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadającego referencje na wykonanie minimum:
- jednego zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. projektowaniu instalacji PV o mocy minimum 70 kWp,
- jednego zadania odpowiadające przedmiotowi zamówienia, tj. projektowaniu, instalacji PV o mocy minimum 50 kWp wraz z magazynem energii o pojemności min. 20 kWh,
6. Projektanta posiadającego uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
7. Pracownika posiadającego uprawnienia OZE wydane przez UDT w specjalnościach - instalacje pomp ciepła i PV.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów :

a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego (polisa lub inny dokument ubezpieczenia),

b) wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty (usługi ) zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty (usługi) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy – Załącznik nr 4 do SWZ.
.
c) oświadczenia o dysponowaniu osobami, które będą pełnić funkcję kierowników robót, projektantów oraz pracownika posiadającego uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia.

Uwaga: Ww. Oświadczenie (treść) Wykonawca sporządza samodzielnie i dołącza odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadane uprawnienia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający wymaga przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, na każdym etapie realizacji umowy będzie żądał od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że roboty odejmujące dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. przedłożenie Zamawiającemu opisu kluczowych dostaw lub kart katalogowych, lub specyfikacji technicznych lub innych dokumentów zawierających opis parametrów technicznych paneli, falowników, certyfikatów potwierdzających zgodność z normami, itp.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Zamawiający wymaga przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający, na każdym etapie realizacji umowy będzie żądał od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że roboty odejmujące dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego tj. przedłożenie Zamawiającemu opisu kluczowych dostaw lub kart katalogowych, lub specyfikacji technicznych lub innych dokumentów zawierających opis parametrów technicznych paneli, falowników, certyfikatów potwierdzających zgodność z normami, itp.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Zgodnie z SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 13 680,00 zł.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Zamawiający ze względu na specyfikę zamówienia oraz związane z tym koszty nie dopuszcza składania ofert częściowych, przy czym Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia lub z udziałem podwykonawcy.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
2.1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.2.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
2.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdza brak wykluczenia każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.4.Dopuszcza się aby wadium zostało wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, treść dokumentu wadialnego musi zapewniać możliwość zaspokojenia interesów Zamawiającego co oznacza, że uzyskanie zagwarantowanej zapłaty wadium musi obejmować wszystkie wskazane przesłanki zatrzymania wadium, o których mowa w art.98 ust.6 ustawy Pzp, tj. działania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.5.Zgodnie z art.117 ust.4 ustawy Pzp wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty Oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Na podstawie art.455 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo
Zamówień Publicznych. Zamawiający dopuszcza także zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, dotyczące :
a) przedłużenia terminu końcowego wykonania robót budowlanych,
b) i/lub ograniczenia zakresu robót budowlanych, co związane jest ze zmniejszeniem wynagrodzenia finansowego za ich wykonanie,
c) warunki wymienione w ppkt. a,b będą obowiązywać w odniesieniu do przedłużenia terminu, jeżeli organ dotujący przedmiotowe zadanie wyrazi na nie zgodę.
2. Termin końcowy realizacji zamówienia będzie wówczas uzależniony od decyzji organu dotującego. Natomiast wysokość zapłaty za wykonane roboty określona zostanie za faktycznie wykonane roboty, na podstawie kosztorysu powykonawczego zaakceptowanego przez Zamawiającego.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-14 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.