Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482257/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup sprzętu komputerowego -stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT TURECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311018982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 59
1.5.2.) Miejscowość: Turek
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-700
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.turek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.turek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c77c4770-7608-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup sprzętu komputerowego -stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c77c4770-7608-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519332
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005773/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482257
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.272.22.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 8130,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup stacji roboczych komputerów AIO (All-in-One) wraz z oprogramowaniem systemowym na potrzeby Starostwa Powiatowego w Turku – 2 szt.” realizowane w ramach dotacji Wojewody Wielkopolskiego w zakresie obsługi administracyjnej zadań rządowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ oraz w projektowanym postanowieniu umowy (projekt umowy) – załącznik nr 5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30214000-2 - Stacje robocze
30213300-8 - Komputer biurkowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10036,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11229,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10036,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Technika Biurowa Interbiuro Maciej Pietrzykowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300906850
7.3.3) Ulica: Osada 16C
7.3.4) Miejscowość: Nowe Skalmierzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 63-460
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TECHNIKA BIUROWA INTERBIURO MACIEJ PIETRZYKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
TECHNIKA BIUROWA INTERBIURO MACIEJ PIETRZYKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10036,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-29INNE PRZETARGI Z TURKU
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Turku i w drugiej lokalizacji Sądu - Wydziale Ksiąg Wieczystych w Turku.
- PROWADZENIE W 2025 ROKU SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH ZWIERZĄT Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Turku
- Doposażenie pracowni gastroenterologicznej w Samodzielnym Publicznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Turku
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRZEZ ASYSTENTA OSOBY STARSZEJ DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU PN.: "WIELKOPOLSKIE TELECENTRUM OPIEKI
- UTRZYMANIE OZNAKOWANIA POZIOMEGO I PIONOWEGO NA TERENIE MIASTA TURKU
więcej: przetargi w Turku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa komputerów do Urzędu Gminy w Osieku Jasielskim
- Zakup i dostawa wyposażenia do biura projektu
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa fabrycznie nowych komputerów stacjonarnych i monitorów
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.