Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00455533/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pelplin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Grunwaldzki 4
1.5.2.) Miejscowość: Pelplin
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-130
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@pelplin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pelplin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pelplin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec7942f4-6f84-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519373
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014576/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Modernizacja drogi dojazdowej w Janiszewie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455533
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP.271.1.20.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia jest realizacja zadania pn. „Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo”.
1.1 Przedmiot zamówienia dotyczy wykonania kompleksowych robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych zlokalizowanej w miejscowości Janiszewo
1.2 Zakres planowanych robót budowlanych obejmuje:
1.2.1 Wykonanie drogi o nawierzchni z elementów prefabrykowanych betonowych pełnych – płyty drogowe betonowe gr. 15 cm (zgodne z załączoną specyfikacją techniczną) podzielonej na dwa odcinki:
odcinek drogi gminnej nr 215010G o długości 104,25 m (zlokalizowany na dz. nr 63 obręb Janiszewko), z jezdnią o szerokości 3,5 m oraz obustronnym poboczem o szer. 0,5 m
droga wewnętrzna o długości 400,75 m (zlokalizowany na dz. nr 64/21 obręb Janiszewko) z jezdnią o szerokości 3,0 m wraz z obustronnym poboczem o szer. 0,5 m.
1.2.2 Jezdnię dróg wykonać z płyt drogowych betonowych pełnych gr. 15 cm na podsypce piaskowej gr. 10 cm:
Jezdnię o szerokości 3,5 m wykonać z płyt o wymiarach 100x300 cm i 150x300 cm;
Jezdnię o szerokości 3,0 m wykonać z płyt o wymiarach 150x300 cm;
1.2.3 Pobocze gr. 10 cm wykonać z kruszywa pozyskanego z wykorytowania drogi.
1.3 Wykaz dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia, która jest załącznikiem do SWZ:
orientacja wskazująca lokalizację robót;
mapa z przebiegiem drogi;
przedmiar robót;
specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót;
Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie:
a) Zapewnienie obsługi geodezyjnej całego procesu robót;
b) Zabezpieczenie robót w okresie trwania robót;
c) Należyte zabezpieczenie terenu robót wraz z dostarczeniem i obsługą wszystkich tymczasowych urządzeń zabezpieczających takich jak: zapory, bariery, światła ostrzegawcze, poręcze, ogrodzenia itp., zapewniając tym samym bezpieczeństwo pojazdów i pieszych.
d) Po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, naprawa zaistniałych szkód i ewentualna wypłata właścicielom stosownego odszkodowania za niemożność użytkowania bądź inne trwałe szkody. Naprawa i wypłata odszkodowania powinny być potwierdzone protokołem stwierdzającym iż właściciel nie rości już żadnych pretensji do Wykonawcy.
e) Przed rozpoczęciem robót budowlanych wykonanie dokumentacji fotograficznej budynków oraz innych obiektów budowlanych znajdujących się w bezpośrednim sąsiedztwie inwestycji w celu uniknięcia niesłusznych roszczeń odszkodowawczych ze strony właścicieli nieruchomości.
f) Przed rozpoczęciem robót sporządzenie dokumentacji stanu technicznego istniejących dróg znajdujących się w najbliższym sąsiedztwie inwestycji oraz w dalszej odległości, które będą wykorzystywane do ciężkiego transportu przez Wykonawcę. Nieodłączną częścią dokumentacji będą zdjęcia skatalogowane w sposób niebudzący wątpliwości co do momentu ich wykonania oraz obiektu który dokumentują.
g) Wykonawca będzie mógł transportować materiały i wyposażenie na i z terenu budowy wyłącznie po drogach, których stan został zinwentaryzowany w w/w sposób. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby
45233300-2 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 359953,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 433191,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 359953,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI TRANSPORTOWO SPRZĘTOWE MAREK ŻÓŁTEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932296711
7.3.4) Miejscowość: JABŁOWO
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Transportowo - Sprzętowe Marek Żółtek
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Transportowo - Sprzętowe Marek Żółtek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 359953,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i budowa chodnika wzdłuż ul. Skrajnej, ul. Ogińskiego oraz ul. Malczewskiego oraz dostosowanie chodnika wzdłuż ul. Skrajnej wraz z przebudową przystanku tramwajowego"
- Remont nawierzchni dróg na terenie gminy Pruchnik
- Budowa drogi gminnej relacji Chądzyny Kuski - Chądzyny Krusze
- Rewitalizacja parku miejskiego w Zawidowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Księcia Bolka I w Kamiennej Górze
- "Przebudowa ul. K. Skowrońskiego w Kolbuszowej" - wykonanie nawierzchni asfaltowej
więcej: Usuwanie powłoki gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.