eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WejherowoModernizacja energetyczna budynku Szko³y Podstawowej w Bolszewie



Og³oszenie z dnia 2024-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku Szko³y Podstawowej
w Bolszewie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wejherowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675445

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Transportowa

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ugwejherowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.ugwejherowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja energetyczna budynku Szko³y Podstawowej
w Bolszewie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-521989f3-7e90-4cc9-8e68-444d3db428ce

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00519395

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00052636/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.25 Modernizacja energetyczna budynku Szko³y Podstawowej w Bolszewie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/988675

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/988675

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 ust. 2
Rozporz±dzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r.
w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452)
zamieszcza wymagania dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu
przekazania i odbioru danych za po¶rednictwem:1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿
512 kb/s;2) komputer klasy PC
lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji:
pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich
nowsze wersje;3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) w³±czona obs³uga JavaScript;5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny
obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe,
pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych
formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf,
.pdf, .doc, .docx, .odt . Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci,
w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia
4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:1) Administratorem Danych Osobowych jest Wójt Gminy Wejherowo,
ul. Transportowa 1, 84-200 Wejherowo, e-mail: sekretariat@ug.wejherowo.pl, tel: (58) 677 97 01) kontakt z inspektorem ochrony
danych osobowych w Urzêdzie Gminy: adres e-mail: iod@ugwejherowo.pl; 3) Dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6
ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie
art. 275 pkt 1 (trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji; art. 6 ust. 1 lit. b RODO – w odniesieniu do danych
osobowych osoby bêd±cej stron± umowy oraz art. 6 ust. 1 lit e rozporz±dzenia 2016/679 – w odniesieniu do pozosta³ych danych
osobowych -w celu i zakresie niezbêdnym do zawarcia i realizacji umowy. 4) Dobrowolne podanie wszelkich danych niewymaganych
przepisami prawa jest traktowane jak wyra¿enie zgody na ich przetwarzanie. (Art. 6 ust. 1 lit. a RODO);5) Odbiorcami danych
osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy PZP;6)
Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie
zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;7) obowi±zek
podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 8) w odniesieniu do
Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.9) W
zakresie i granicach okre¶lonych w RODO w zwi±zku z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych posiada Pani/Pan:a) na
podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;b) na podstawie art. 16 RODO prawo do
sprostowania i uzupe³nienia danych osobowych; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO d) W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody przys³uguje Pani/Panu prawo
do cofniêcia zgody na przetwarzanie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem
przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 10) nie przys³uguje Pani/Panu:a) prawo do usuniêcia
danych osobowych;b) prawo do przenoszenia danych osobowych

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia
danych, o którym mowa o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 nie mo¿e
skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZPiFZ.271.33.2024.MW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac budowlanych zwi±zanych z modernizacj± energetyczn± (popraw± efektywno¶ci energetycznej) obiektu szkolnego zlokalizowanego w Bolszewie przy ul. Szkolnej 11, zgodnie z dokumentacj± techniczn±.
2. Do obowi±zków Wykonawcy nale¿y równie¿ wykonanie oraz monta¿ tablicy informacyjnej o wymiarach 180 cm x 120 cm, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 13 do OPZ. Ostateczna tre¶æ tekstu zamieszczonego na tablicy oraz miejsce monta¿u, zostan± ustalone z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

Dane techniczne docelowego budynku:
• D³ugo¶æ - 30,79m
• Szeroko¶æ - 12,68m
• Wysoko¶æ budynku - 10,46m n.p.t.
• Powierzchnia zabudowy - 348,53m2
• Powierzchnia ca³kowita - 756,17m2
• Powierzchnia u¿ytkowa przedmiotowej inwestycji - 513,28m2
• Kubatura budynku - 2537,00m3
• Liczba kondygnacji – budynek szko³y –2 nadziemne; 1 - podziemna.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45214210-5 - Roboty budowlane w zakresie szkó³ podstawowych

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpo¿arowych systemów alarmowych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wyd³u¿enie okresu gwarancji i rêkojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

warunek dotyczy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek w zakresie do¶wiadczenia, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, co najmniej 2 zadania polegaj±ce na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie obiektów u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci wykonanych robót nie mniejszej ni¿ 1 000 000,00 z³ brutto ka¿de, obejmuj±ce swoim zakresem bran¿e konstrukcyjno-budowlan±, elektryczn±, teletechniczn± oraz sanitarn±.
UWAGA 1: Wykonawca nie mo¿e sumowaæ zamówieñ o mniejszej warto¶ci, w celu uzyskania wymaganej w SWZ warto¶ci.
UWAGA 2: Za budowê, przebudowê lub rozbudowê Zamawiaj±cy uzna budowê, przebudowê lub rozbudowê w rozumieniu ustawy Prawo budowlane.
UWAGA 3: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci co najmniej jeden z tych Wykonawców. W przypadku polegania przez Wykonawcê na zdolno¶ciach podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, w my¶l art. 118 ustawy PZP, powy¿szy warunek musi spe³niaæ w ca³o¶ci podmiot udostêpniaj±cy zasoby.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 z pó¼n. zm.), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej –zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ
2. odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem warto¶ci wykonanych robót, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty by³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyny niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W odniesieniu do warunków dotycz±cych zdolno¶ci technicznych lub zawodowych Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w ust. 4, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ).
6. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, ka¿dy z nich zobowi±zany jest z³o¿yæ, na wezwanie Zamawiaj±cego, podmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, okre¶lone w Rozdziale X ust. 4 SWZ, natomiast spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawcy wykazuj± zgodnie z uwagami okre¶lonymi w Rozdziale VIII ust. 2 pkt 4 SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w PPU, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
2. Zakres ¶wiadczenia Wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
3. PPU przed zawarciem umowy zostan± uzupe³nione o niezbêdne informacje w szczególno¶ci: dane Wykonawcy, wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy, wysoko¶æ i formê Zabezpieczenia oraz inne niezbêdne do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy PZP oraz wskazanym w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci, pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-14 11:55

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/988675

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-14 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-12

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.