eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźRemont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego "Strefa21 - boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a66e7b6f-685a-4395-9a42-de438117116b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont boisk w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a66e7b6f-685a-4395-9a42-de438117116b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00426026

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

(Nr zgodna z SWZ) 5.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie boiska w ramach zadania z Budżetu Obywatelskiego „Strefa21 – boisko wielofunkcyjne i skwer wypoczynkowy przy Kopernika 2”, obejmujące:
5.1.1. Zamówienie podstawowe, w tym m.in.:
5.1.1.1. remont boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową i drenażem,
5.1.1.2. remont boiska do gry w siatkówkę z nawierzchnią poliuretanową,
5.1.1.3. montaż piłkochwytów,
5.1.1.4. remont nawierzchni komunikacyjnych i schodów wraz z zadaszeniem,
5.1.1.5. rozbiórkę istniejącego murku z cegieł,
5.1.1.6. montaż urządzeń komunalnych (ławki, kosze, stoliki szachowe, stoliki do gry w piłkarzyki, stojaki na rowery, furtka, tablice informacyjne),
5.1.1.7. montaż urządzeń siłowych,
5.1.1.8. montaż kontenera na sprzęt sportowy,
5.1.1.9. montaż monitoringu terenów zewnętrznych,
5.1.1.10. montaż konstrukcji wsporczej pod nasadzenia pnączy,
5.1.1.11. zakup i dostawę dmuchawy spalinowej,
5.1.1.12. pielęgnację drzew,
5.1.1.13. rekultywację trawników zniszczonych przez roboty budowlane.
5.1.2. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji, w zależności od możliwości finansowych Zamawiającego, w tym m.in.:
5.1.3. założenie nowych trawników „łąka kwietna”,
5.1.4. wykonanie nowych nasadzeń,
5.1.5. zakup i dostawę urządzenia wysokociśnieniowego,
5.1.6. zakup i dostawę wyposażenia sportowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

43124100-9 - Drenaże

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1511102,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1511102,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1511102,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nakal Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7972062185

7.3.4) Miejscowość: Nowe Miasto nad Pilicą

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1511102,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Miasto Łódź – XXI Liceum Ogólnokształcące
im. Bolesława Prusa w Łodzi
ul. M. Kopernika 2, 90-509 Łódź
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu
i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21, 90-532 Łódź

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.