Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537489/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-09
- 2025/BZP 00024845/01 - Wynik z dnia 2025-01-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Maryi Panny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001281053
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bialska 104/118
1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@data.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szpitalparkitka.com.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WSzS.DEZ.26.066.2024 - DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-776f5caa-f3ee-49d9-9479-caa91eaceab2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214020/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Opakowania i testy oraz inne akcesoria do sterylizacji parowej i plazmowej; testy dezynfekcji termicznej i skuteczności mycia mechanicznego, wskaźniki biologiczne do sterylizacji (...)
1.2.11 Dostawa preparatów nabłyszczająco-odkamieniających do stosowania w płuczko-dezynfektorach, środków do mycia i dezynfekcji endoskopów oraz płynów myjąco-nabłyszczających do zmywarek przemysłowych(...)
1.2.13 Dostawa drobnego sprzętu medycznego, osprzętu do endoskopów, żeli do wykonywania badań diagnostycznych oraz papierów rejestracyjnych do wykonywania EKG, USG i KTG(...)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://www.szpitalparkitka.com.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne wysyłania i
odbierania dokumentów elektronicznych, oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy zakupowej są dostępne
na stronie https://szpitalparkitka.logintrade.net/reg,info,wymaganiatechniczne.html,
https://szpitalparkitka.logintrade.net/public/instrukcje/wymagania_techniczne_20210204.pdf
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna w zakresie danych osobowych zawarta w Rozdziale XXIV SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WSzS.DEZ.26.066.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 15
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 39831200-8 - Detergenty
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO, ŚRODKÓW DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI, PŁYNÓW DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW ORAZ DO MYJNI DEZYNFEKTORÓW
2. Opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzach asortymentowo-cenowych, stanowiących Załącznik Nr 2 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 6 do SWZ, stanowiącym wzór umowy. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje 15 części tj.:
• CZĘŚĆ NR 1 - AKCESORIA DO APARATU EMG TYPU KEYPOINT 4 C FIRMY DANTEC MEDTRONIC ORAZ AKCESORIA DO APARATU EEG TYPU NEUROTRAVEL LIGHT
• CZĘŚĆ NR 2 - AKCESORIA DO APARATU EMG KEYPOINT FOCUS TYP 9033 A07 FIRMY DANTEC MEDTRONIC
• CZĘŚĆ NR 3 - AKCESORIA DO APARATU DWUSTANOWISKOWEGO TYP COMET EEG I AURA 24 FIRMY MEDISOFT.
• CZĘŚĆ NR 4 - OSPRZĘT DO ENDOSKOPÓW FIRMY OLYMPUS
• CZĘŚĆ NR 5 - NARZĘDZIA ENDOSKOPOWE
• CZĘŚĆ NR 6 - KOC GRZEWCZY DO SYSTEMU OGRZEWANIA PACJENTA WARM TOUCH
• CZĘŚĆ NR 7 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 8 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 9 - MASKI DO NIEINWAZYJNEJ WENTYLACJI MECHANICZNEJ
• CZĘŚĆ NR 10 - ELEKTRODA NEUTRALNA JEDNORAZOWA
• CZĘŚĆ NR 11 - APARAT DO MIERZENIA CIŚNIENIA
• CZĘŚĆ NR 12 - OPAKOWANIA DO STERYLIZACJI (PAPIER STERYLIZACYJNY)
• CZĘŚĆ NR 13 - PREPARAT NABŁYSZCZAJĄCO - ODKAMIENIAJĄCY ORAZ MYJĄCY STOSOWANY W PŁUCZKACH - DEZYNFEKTORACH FIRMY MEIKO GMBH.
• CZĘŚĆ NR 14 - PŁYNY DO MYCIA I DEZYNFEKCJI ENDOSKOPÓW
• CZĘŚĆ NR 15 - ŚRODKI DO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI
4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się
pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną część,
wybrane lub wszystkie części zamówienia.
5. Kod CPV:
33190000-8 – Różne urządzenia i produkty medyczne
33198000-4 – Szpitalne wyroby papierowe
39831200-8 - Detergenty
39800000-0 – Środki czyszczące i polerujące
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert na podstawie kryteriów oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O udzielenie zamówienia
mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie:
1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp,
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022 poz. 835). Do Wykonawcy podlegającego wykluczeniu w
tym zakresie, stosuje się art. 7 ust. 3 wspomnianej ustawy.
Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie art. 109 ust. 1 uPZP.
2. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu
wykluczeniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, stanowi dowód
tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy
organizacyjnej lub innym dokumencie.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składają
odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w
jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie będzie badał, czy zachodzą wobec podwykonawcy niebędącego podmiotem udostępniającym zasoby postawy
wykluczenia, o których mowa w art. 108 ustawy Pzp.
6. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w
wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia
w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawcą,
który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty
częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej
grupy kapitałowej /w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców/, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4
do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty każdy Wykonawca musi dołączyć oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 3 do SWZ o niepodleganiu wykluczeniu. Oświadczenie stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia na dzień składania ofert, stanowi dowód tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
2. Oświadczenia składane są pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym, zgodnie z formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składają odrębnie wykonawca/każdy spośród wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku oświadczenia potwierdzają brak podstaw wykluczenia wykonawcy oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.(...)
5. Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia:
a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej /w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców/, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ.
6. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia (art. 128 ust. 2 ustawy PZP).
7. Zgodnie z art. 128 ust. 1 ustawy PZP jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 5, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, zamawiający wzywa wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
1) oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust.1, lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu (art. 128 ust. 4 ustawy PZP).
9. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia (art. 274 ust. 3 ustawy PZP).
10. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, jeżeli wymagał ich złożenia w ogłoszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzień ich złożenia (art. 274 ust. 2 ustawy PZP).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe Wykonawca składa wraz z ofertą1. Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące, przedmiotowe środki dowodowe (art. 107 ust. 1 ustawy PZP), w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia:
a) opis przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / materiały informacyjne / opisy / foldery / prospekty / ulotki metodyczne / fotografie / instrukcje / potwierdzające że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, parametrami i wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 2 do SWZ z zaznaczeniem, której pozycji dotycz.
b) oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
c) karty charakterystyki produktu /substancji niebezpiecznej – dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w Części Nr 13, 14 oraz w Części nr 15 (jeżeli dotyczy).
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) opis przedmiotu zamówienia, tj. karty katalogowe / materiały informacyjne / opisy / foldery / prospekty / ulotki metodyczne / fotografie / instrukcje / potwierdzające że zaoferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z opisem, parametrami i wymaganiami określonymi w Załączniku Nr 2 do SWZ z zaznaczeniem, której pozycji dotycz.b) oświadczenie przedmiotowe Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do SWZ.
c) karty charakterystyki produktu /substancji niebezpiecznej – dotyczy przedmiotu zamówienia opisanego w Części Nr 13, 14 oraz w Części nr 15 (jeżeli dotyczy).
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Dokumenty, które Wykonawcy muszą złożyć w ofercie:1) wypełniony i podpisany formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ
2) wypełniony i podpisany formularz asortymentowo-cenowy, stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ
- w sposób czytelny, z należytą starannością. Należy zwrócić szczególną uwagę na prawidłowe obliczenie cen poszczególnych pozycji i sumy formularza oraz prawidłowe przeniesienie jej do formularza ofertowego.
3) wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 3 do SWZ.
4) pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdziale VIII niniejszej SWZ - (jeżeli dotyczy)
5) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w rozdziale VII niniejszej SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, stosownie do zapisów zawartych w art. 58-60 ustawyPZP. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie
zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, brak istnienia podstaw wykluczenia z udziału w
postępowaniu musi być wykazany wobec każdego z Wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
zgodnie z art. 125 ust. 4 ustawy PZP.
2. Wykonawcy, o których mowa w art. 58 ust. 1 ustawy PZP ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy (art. 445 ust. 1 ustawy PZP).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia określa Załącznik do SWZ - wzór umowy.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://szpitalparkitka.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy.1. W prowadzonym postępowaniu mają zastosowanie przepisy zawarte w dziale IX ustawy Prawo zamówień publicznych –
„Środki ochrony prawnej”.
2. Środki ochrony prawnej przysługują Wykonawcy oraz innemu podmiotowi, jeżeli ma lub miał interes w uzyskaniu
zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez zamawiającego przepisów ustawy (art. 505
ust. 1 ustawy PZP).
3. Środki ochrony prawnej wobec ogłoszenia wszczynającego postępowanie o udzielenie zamówienia oraz dokumentów
zamówienia przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 469 pkt 15 ustawy PZP oraz
Rzecznikowi Małych i Średnich Przedsiębiorców (art. 505 ust. 2 ustawy PZP).
4. W odniesieniu do odwołań zastosowanie mają także następujące przepisy Wykonawcze do ustawy Prawo zamówień
publicznych, tj.:
a) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie postępowania przy rozpoznawaniu
odwołań przed Krajowa Izbą Odwoławczą(t.j. Dz. U. 2020 r. poz. 2453 z późn. zm.);
b) Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie szczegółowych rodzaju kosztów
postępowania odwoławczego, ich rozliczania oraz wysokości i sposobu pobierania wpisu od odwołania (t.j. Dz. U. z 2020 r.,
poz. 2437 z późn. zm.).
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Remont sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 11 im. Marii Dąbrowskiej przy ul. Festynowej 24 w Częstochowie
- Wykonanie prac remontowych w wybranych pomieszczeniach oraz budynkach Urzędu Miasta Częstochowy - 4 części.
- Kompleksowe sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla jednostek organizacyjnych Politechniki Częstochowskiej
- DOSTAWY - Dostawa sprzętu komputerowego do Państwowego Liceum Sztuk Plastycznych w Częstochowie
- Wykonanie prac remontowych armatury TEHACO zainstalowanej w obiektach znajdujących się na terenie Centralnej Przepompowni Ścieków w Częstochowie
- Wykonanie prac naprawczych i zabezpieczających w budynku Pałacu Raczyńskich położonego na terenie Zespołu Pałacowo - Parkowego w Złotym Potoku
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku oraz preparatów do płukania ran i dezynfekcji z podziałem na pakiety
- "Realizacja Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) w zakresie dostawy sprzętu medycznego i komputerowego"
- Dostawę wyrobów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla Szpitala Specjalistycznego w Prabutach Sp. z o. o. - postępowanie III
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania w latach 2025-2026
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do zgrzewarek do jałowego łączenia drenów będących własnością Zamawiającego
- "Dostawa materiałów i środków czystości na potrzeby 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie i jednostek znajdujących się na jego zaopatrzeniu w 2025 roku (12 zadań)".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.