Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00477564/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa nowego obiektu usługowo- handlowego wraz z niezbędną infrastrukturą , położonego w Międzyzdrojach ,dz.nr 165, obr.Woliński Park Narodowy ,gm. Międzyzdroje
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa nowego obiektu usługowo- handlowego wraz z niezbędną infrastrukturą , położonego w Międzyzdrojach ,dz.nr 165, obr.Woliński Park Narodowy ,gm. Międzyzdroje2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f3f7f3d-5dfe-4359-a9a0-203b9cf1626c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519547
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00477564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Wykonanie prac budowlanych polegających na budowie nowego obiektu usługowo- handlowego oraz z niezbędną infrastrukturą, położonego w Międzyzdrojach, dz. nr 165, obr. Woliński Park Narodowy, gm. Międzyzdroje.
W ramach zadania wykonane zostaną następujące roboty budowlane:
1) Rozwiązania architektoniczno - budowlane.
Budowa obiektu usługi handlu z toaletą, niepodpiwniczonego, o 1 kondygnacji nadziemnej. Budynek przykryty jest dachem dwuspadowym. W pawilonie projektowana jest usługa handlu wraz z toaletą ogólnodostępną.
2) Fundamenty.
Posadowienie należy dostosować pod technologię wybranego wykonawcy konstrukcji
obiektu. Zakłada się posadowienie za pomocą ław fundamentowych.
3) Ściany.
Zakłada się realizację obiektu z zastosowaniem płyt warstwowych na podkonstrukcji z
ramy stalowej.
4.Dach.
Dach w konstrukcji z płyt warstwowych montowanych do podkonstrukcji stalowej.
5) Wentylacja.
W budynku projektuje się wentylację grafitacyjną wspomaganą mechanicznie przez 2 wentylatory nasadowe.
6) Wyposażenie budowlano - instalacyjne
Budynek wyposażony jest w następujące instalacje:
- Instalacja wodociągowa.
- Kanalizacja sanitarna.
- Instalacja pompy ciepła.
- Instalacja elektryczna, oświetleniowa wraz z fotowoltaiką.
- wentylacja wspomagana mechanicznie
2. Po stronie Wykonawcy leży powiadomienie dyspozytorów sieci: wod-kan, energetycznych, gazowych i innych jeżeli występują o planowanej dacie rozpoczęcia inwestycji, posiadających swoje uzbrojenie w granicach pasa drogowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i na tej podstawie należy wycenić ofertę. Przedmiot zamówienia obejmuje także wszystkie inne czynności, wyraźnie niewyspecyfikowane w opisie przedmiotu zamówienia, które z przyczyn technicznych, technologicznych lub organizacyjnych, są lub staną się niezbędne do wykonania robót opisanych w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w tym między innymi koszty istniejących nawierzchni wraz z urządzeniami naziemnymi uzbrojenia podziemnego z dostosowaniem do poziomu projektowanej nawierzchni zjazdów, naprawy cokołów ogrodzeniowych wynikające z obniżenia lub podwyższenia terenu przyległego do istniejących ogrodzeń, obramowania chodnika na całej jego długości przy pomocy obrzeży chodnikowych, usunięcie ewentualnych kolizji nowo budowanych sieci kanalizacji sanitarnej, wodnej z istniejącą infrastrukturą podziemną, wykonanie przełączenia, przyłączenia istniejącej infrastruktury do nowo budowanych sieci. W przypadku usuwania kolizji lub likwidacji sieci, przyłączy wod-kan zarówno zinwentaryzowanych jak i nie zinwentaryzowanych a kolidujących z nowo budowaną infrastrukturą należy zdemontować lub zabezpieczyć pozostające elementy infrastruktury, należy połączyć z istniejącymi przyłączami, odbiorów, atestów, prób, przygotowanie dokumentacji powykonawczej, zamiennej.
3.Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia.
4. W razie różnicy w treści dokumentów przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty wszystkie posiadane informacje o przedmiocie zamówienia, a w razie sprzeczności pomiędzy dokumentami, co do zakresu zamówienia przyjmuje się, że Wykonawca uwzględnił w cenie oferty najszerszy możliwy zakres wynikający z jakiegokolwiek udostępnionego dokumentu, w tym odpowiedzi na pytania i zmian treści wskazanych wyżej dokumentów.
5. Materiały uzyskane z rozbiórki konstrukcji lub części robót, za wyjątkiem odpadów powstałych w trakcie wykonywania robót, stanowią własność Zamawiającego i Wykonawca winien przedsięwziąć wszelkie środki ostrożności niezbędne dla ich zachowania zgodnie z pisemną dyspozycją Zamawiającego.
6. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny".
7. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem.
8.Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp.
9. Wykonawca opracuje szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowego realizacji robót i przekaże Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zawarciu niniejszej umowy.W harmonogramie realizacji umowy Wykonawca przedstawia wartości, terminy i czas wykonywania poszczególnych elementów prac obejmujących roboty budowlane. Harmonogram akceptuje Zamawiający
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421131-1 - Instalowanie drzwi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówieniaSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305520,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349320,00 PLN
INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie drugiego etapu rozbudowy i przebudowy budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siemiatyczach
- Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Zamościu - wymiana pokrycia dachowego oraz docieplenie stropodachu
- Remont pokoi w Domu Studenckim Arkona przy ul. Chopina 61 w Szczecinie
- Remont budynku administracyjnego Bazy Materiałowej w Brzozowie .
więcej: Betonowanie konstrukcji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.