Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg Powiatu Zawierciańskiego w miejscowościach Chlina, Starzyny, Niegowonice, Solca, Piaseczno oraz Kidów (6 Zadań)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Zawierciański
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Zawierciu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 27625525200000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 34
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sod@zawiercie.powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8168531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg Powiatu Zawierciańskiego w miejscowościach Chlina, Starzyny, Niegowonice, Solca, Piaseczno oraz Kidów (6 Zadań)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-748189ee-5c41-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00050433/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Remont dróg Powiatu Zawierciańskiego w miejscowościach Chlina, Starzyny, Niegowonice, Solca , Piaseczno oraz Kidów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SRZP261-0039/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Chlina”.W ramach Zadania nr 1 Wykonawca wykona remont drogi powiatowej nr 1776S na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową 1768S w kierunku skrzyżowania z drogą 1767S na długości 1 561 m. b.; km 1+420 do km 2+981 do działki nr 1/1.
Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.1 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 1 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- oczyszczenie krawędzi istniejącej jezdni,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 10 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W - warstwa wiążąca o gr. 5 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11 S warstwa ścieralna o gr. 4 cm
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 1, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.1 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.1 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 1055662,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Starzyny”.W ramach Zadania nr 2 Wykonawca wykona remont odcinka drogi powiatowej nr 1106S na odcinku od skrzyżowania z DW 795 przez wiadukt na długości 680,00 m. b.; km 0+000 do km 0+321 = 0,321 km, km 3+271 do km 3+630 = 0,359 km.
Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 i 4a do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.2 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 2 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- oczyszczenie krawędzi istniejącej jezdni,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 9 cm,
- wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W – warstwa wyrównawcza o średniej gr. 4 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna o gr. 5 cm,
- rozbiórka i ponowne ułożenie ścieków betonowych z częściową ich wymianą,
- montaż barier ochronnych stalowych jednostronnych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 2, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.2 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.2 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 610543,13 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Niegowonice”. W ramach Zadania nr 3 Wykonawca wykona remont odcinka drogi powiatowej nr 1733S w m. Niegowonice na długości 235,00 m. b.; ul. Szkolna, od skrzyżowania z ul. Krakowską do skrzyżowania z ul. Podgórną.Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.3 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 3 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 9 cm,
- rozebranie istniejącego chodnika z nawierzchni asfaltowej wraz z krawężnikami na długości około 99 m.b.,
- rozebranie istniejących zjazdów,
- rozebranie barierek typu olsztyńskiego U-12a,
- wykonanie nowego fragmentu chodnika i zjazdów,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W warstwa wiążąca o gr. 5 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna o gr. 4 cm,
- montaż barierek typu olsztyńskiego U-12a,
- wykonanie fragmentu oznakowania poziomego,
- regulacja pionowa studzienek i zaworów wodociągowych.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 3, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.3 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.3 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 259239,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Solca”.W ramach Zadania nr 4 Wykonawca wykona remont drogi powiatowej nr 1775S na odcinku od skrzyżowania z droga powiatową nr 1777S w kierunku skrzyżowania z drogą 1771S na długości 318,00 m. b.; km 1+984 do km 2+302; do działki nr 430/2.
Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.4 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 4 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej gr. 5 cm,
- wykonanie istniejącej podbudowy tłuczniem kamiennym – gr. 5 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S warstwa ścieralna o gr. 5 cm,
- wykonanie poboczy utwardzonych z kruszywa kamiennego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 4, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.4 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.4 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 166476,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Piaseczno”.W ramach Zadania nr 5 Wykonawca wykona remont drogi powiatowej nr 1709S relacji Zawiercie/Skarżyce/ - Piaseczno na długości 368,00 m. b.; km 0+386 do km 0+754 do granicy działki nr 72/11.
Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.5 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 5 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o średniej grubości 7 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16W - warstwa wyrównawcza o gr. 3 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna o gr. 4 cm,
- odtworzenie oznakowania poziomego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 5, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.5 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.5 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 200129,82 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 pod nazwą: „Remont drogi Powiatu Zawierciańskiego w miejscowości Kidów”.W ramach Zadania nr 6 Wykonawca wykona remont na odcinku o długości 395,00 m.b., ul. Szkolna, od skrzyżowania z drogą DP nr 1777S (przy Kościele); km 0+000 do km 0+395.
Przebieg wraz z lokalizacją odcinka drogi przewidzianego do remontu wskazany został na mapie stanowiącej Załącznik nr 4 do Projektowanych postanowieniach przyszłej umowy stanowiących Załącznik nr 2.6 do SWZ.
Roboty budowlane stanowiące przedmiot Zadania nr 6 obejmują w szczególności:
- wprowadzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót,
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej o gr. 5 cm,
- wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 11S - warstwa ścieralna o gr. 5 cm,
- wykonanie pobocza ziemnego.
Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz wymagania dotyczące kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia w ramach Zadania nr 6, zostały określone w:
a/ Dokumentacji uproszczonej – stanowiącej Załącznik nr 10.6 do SWZ;
b/ Przedmiarze robót - stanowiącym Załącznik nr 8.6 do SWZ;
c/ Wszystkie prace związane z wykonaniem zakresu prac przewidzianych w dokumentacji uproszczonej i przedmiarze robót należy wykonywać i odbierać zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) opracowanych dla tego zamierzenia budowlano-remontowego, stanowiących Załącznik nr 9 do SWZ;
d/ w PPPU, stanowiących Załącznik nr 2.6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
4.5.5.) Wartość części: 142273,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1108102,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1134769,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1108102,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1108102,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 755127,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 797552,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 755127,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 755127,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282169,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 322483,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282169,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282169,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163137,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196287,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163137,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163137,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 263743,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 264228,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 263743,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HUCZ Sp. z o.o. Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751885237
7.3.3) Ulica: Częstochowska 14
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUCZ SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 263743,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168275,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243533,11 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168275,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX" Arkadiusz Mika
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5751383487
7.3.3) Ulica: Grabińska 8
7.3.4) Miejscowość: Boronów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-283
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
jakie przetargi wygrała firma
Arkadiusz Mika Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "DOMAX"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168275,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Remont ogrodzenia przy szkole w Bzowie."
- Wykonanie instalacji gazowej, c.o. i cwu w mieszkaniach gminnych wraz aktualizacją projektów, w budynkach przy ul. Wojska Polskiego 8, 10, 6, 8A
- ,,Remont mostu w ciągu ulicy Okólnej w Zawierciu"
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - Remont chodnika - ul. Zacisze ( strona z numerami parzystymi)."
- "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - remontu jezdni ul. Pszczelnej w Zawierciu."
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu - powtórzone postępowanie
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Odbudowa drogi nr 112467D ul. Kresowa w Wojcieszowie
- Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w m. Wojcieszów przy ul. Bolesława Chrobrego od nr 39 do nr 43c
- Remont drogi wewnętrznej na dz. 465/3 obręb Wądroże Wielkie
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.