Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00440637/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji
Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Stalowowolski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409181
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podleśna 15
1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: 156433709
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@stalowowolski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.stalowowolski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
bip.stalowowolski.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego typu pojazdów dla Wydziału KomunikacjiStarostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a27ff71-64ce-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010709/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego rodzaju typu pojazdów do Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00440637/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IMP.272.2.23.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368843,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczenia różnego typu pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli oraz odbiór i likwidacja zużytych tablic.
3. Tablice rejestracyjne muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi na dzień wykonania przepisami prawa oraz zgodnie z wymogami określonymi w:
a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r. poz. 988 z późn. zm.),
b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów związanych z rejestracją pojazdów (Dz.U.2022 poz. 1847).
c) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. 2019 poz. 546 z późn. zm.),
d) rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. 2022 r. poz. 1885)
e) normach lub specyfikacjach technicznych o których mowa w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz.U. z 2021 r. poz. 1344 z późn. zm.) potwierdzonymi certyfikatami dotyczącymi zgodności tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem, sukcesywne wykonanie i dostawę
tablic rejestracyjnych w ilościach około:
• Tablice samochodowe zwyczajne jedno – i dwurzędowe 11 000 kpl.
• Tablice samochodowe zwyczajne jedno – i dwurzędowe wydawane dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 400 kpl.
• Tablice samochodowe indywidualne jedno – i dwurzędowe 120 kpl.
• Tablice samochodowe indywidualne jedno – i dwurzędowe dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 5 kpl.
• Tablice motocyklowe zwyczajne 1 500 szt.
• Tablice motocyklowe zwyczajne dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 60 szt.
• Tablice motocyklowe indywidualne 15 szt.
• Tablice motocyklowe indywidualne dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 3 szt.
• Tablice motocyklowe zabytkowe 45 szt.
• Tablice motorowerowe zwyczajne 600 szt.
• Tablice motorowerowe zwyczajne dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 100 szt.
• Tablice samochodowe zabytkowe jedno – i dwurzędowe 60 kpl
• Tablice samochodowe zabytkowe jednorzędowe zmniejszone 20 kpl.
• Tablice samochodowe tymczasowe jedno – i dwurzędowe 50 kpl.
• Tablice motocyklowe tymczasowe 10 szt.
• Tablice motorowerowe tymczasowe 10 szt.
• Wtórniki tablic oraz trzecia tablica na bagażnik rowerowy 900 szt.
• Tablice samochodowe jedno- i dwurzędowe zwyczajne do przyczep 900 szt.
• Tablice tymczasowe do przyczep jedno- i dwurzędowe 10 szt.
• Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne zmniejszone 300 kpl.
• Tablice samochodowe jednorzędowe zwyczajne zmniejszone dla oznaczania pojazdów elektrycznych albo napędzanych wodorem 20 kpl.
• Tablice samochodowe tymczasowe jednorzędowe zmniejszone 10 kpl.
• Tablice profesjonalne samochodowe jedno i dwurzędowe 10 kpl.
• Tablice profesjonalne motocyklowe 5 szt.
• Tablice profesjonalne motorowerowe 5 szt.
oraz
- protokolarny odbiór, w ciągu 7 dni od daty powiadomienia i fizyczne zniszczenie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku i przeznaczonych do złomowania w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, w szacunkowej ilości około 20 000 kpl.
5. Wykazane ilości tablic rejestracyjnych są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi w celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w pkt. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamawiania określonej ilości i rodzaju tablic rejestracyjnych bez gwarancji złożenia zamówienia w pełnym wymiarze. Zamawiający określa minimalną wielkość zamówienia na poziomie 50 % ogólnej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych określonych w pkt.4 . Zamawiający określa maksymalną wielkość zamówienia na poziomie 120 % ogólnej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych określonych w pkt.4.
6. Tablice będą sukcesywnie dostarczane Zamawiającemu na podstawie ilości określonych w zamówieniu przekazanym Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie, faksem lub drogą elektroniczną.
7. Zamawiający wymaga aby tablice rejestracyjne (partie tablic w ilości jednorazowej nieprzekraczającej 1000 kpl.) dostarczane były w terminie najpóźniej do 7 dni roboczych licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia, a wtórniki tablic oraz trzecia tablica na bagażnik rowerowy w terminie najpóźniej do godziny 13:00 trzeciego dnia licząc od dnia złożenia przez Zamawiającego zamówienia.
8. Wykonawca będzie dostarczał tablice własnym środkiem transportu do siedziby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Stalowej Woli zlokalizowanego w Stalowej Woli, ul. Podleśnej 15 i odbierał tablice wycofane.
9. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany wadliwych tablic i na swój koszt dostarczy do siedziby Zamawiającego, nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia tablice rejestracyjne bez wad.
10. Wykonawca powinien posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi.
11. Dostarczane tablice winny być oddzielnie opakowane w paczkach po 25 kpl. z czytelnym opisem numeru serii i numerami kolejnymi.
12. Koszty związane z dostawą tablic rejestracyjnych oraz odbiorem wycofanych z użytku ponosi Wykonawca.
13. W przypadku zmiany wzorów tablic rejestracyjnych wprowadzonych w drodze zmiany przepisów, o których mowa w pkt 3, Wykonawca będzie wykonywał i dostarczał tablice wg nowych wzorów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44423400-5 - Znaki i podobne elementy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 572160,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 603297,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 603297,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU TABLITEK Bogumił Sobota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131003351
7.3.3) Ulica: Żółkiewskiego
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-203
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe TABLITEK Bogumił Sobota
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 603297,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z STALOWEJ WOLI
- Usługa przeglądów oraz konserwacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej
- "Budowa parkingu z drogami pożarowymi oraz rozbudową kanalizacji deszczowej wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy Zespole Szkół nr 6 Specjalnych w Stalowej Woli."
- Zakup sprzętu foto, video, audio na potrzeby Stalowowolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o. o. w Stalowej Woli
- Roboty w zakresie utrzymania oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych i wewnętrznych Gminy Stalowa Wola do końca 2025 roku
- Wykonanie prac budowlanych węzłów sanitarnych na dwóch kondygnacjach Oddziału Pielęgnacyjnego wraz z wymianą pionu dezynfektora w Zakładzie Pielęgnacyjno-Opiekuńczym SPZOZ w Stalowej Woli
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miasta Stalowej Woli w 2025/26 roku
więcej: przetargi w Stalowej Woli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
więcej: Znaki i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.