Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00465450/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 596 827 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 14
1.5.2.) Miejscowość: Nisko
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 596 827 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8a5e358-6fd9-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465450/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.76.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 596 827 zł z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Udzielenie kredytu w wysokości 2 596 827 złotych z przeznaczeniem na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów zgodnie z Uchwałą Nr LV/448/2022 Rady Miejskiej w Nisku z dnia 5 października 2022r.
Zamawiający przeznaczy środki z kredytu na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek w wysokości: 2 596 827 złotych.
3. Warunki udzielenia kredytu:
kredyt będzie wypłacony jednorazowo w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30 grudnia 2022 r.
Wykonawca uruchomi środki kredytu zgodnie z dyspozycjami Zamawiającego w dyspozycjach składanych do Wykonawcy, bez składania odrębnego wniosku kredytowego podlegającego rozpatrzeniu. Bank wypłaci jednorazowo kredyt w ciągu najpóźniej 10 dni lecz zgodnie z deklaracją złożoną w ofercie po złożeniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku,
kredyt spłacany będzie w latach 2023 – 2030,
spłata pierwszej raty kapitału w ostatnim dniu roboczym miesiąca marca 2023r. – ostatniej w ostatnim dniu roboczym miesiąca grudnia 2030 r.,
spłata kredytu następować będzie w ratach kwartalnych, począwszy od pierwszego kwartału 2023 r., w latach:
2023 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2024 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2025 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2026 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2027 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2028 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2029 r. – 324 603 zł (4 raty po 81 150,75 zł)
2030 r. – 324 606 zł (4 raty po 81 151,50 zł)
spłata rat kapitałowych i odsetkowych następować będzie kwartalnie w ostatnim dniu roboczym miesiąca kończącego kwartał,
spłata pierwszej raty odsetkowej do 31 grudnia 2022 r. – ostatniej do 31 grudnia 2030 r.
odsetki naliczane miesięcznie płatne kwartalnie liczone wg stawki WIBOR 3M z uwzględnieniem marży banku zgodnie z ofertą,
podana w ofercie marża będzie wielkością stałą w okresie obowiązywania umowy,
odsetki nalicza się za rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu,
zmienne oprocentowanie kredytu obliczane będzie na podstawie wysokości stawki WIBOR 3M, obliczonej jako średnia arytmetyczna ze wszystkich notowań ostatniego miesiąca każdego kwartału poprzedzającego 3 – miesięczny okres jej obowiązywania. Wysokość stawki WIBOR 3M określona jest pierwszego roboczego dnia każdego kwartału kalendarzowego. Również w stosunku do pierwszego okresu odsetkowego uwzględnia się średnią arytmetyczną WIBOR 3M jako średnią arytmetyczną ze wszystkich notowań ostatniego miesiąca poprzedniego kwartału. Dodatkowo do notowań WIBOR-u 3M będzie doliczana stała marża banku w stosunku rocznym, przedstawiona w ofercie,
naliczanie odsetek następować będzie od dnia przekazania środków finansowych na rachunek Zamawiającego,
odsetki naliczone za okres od dnia przekazania środków na rachunek Zamawiającego do dnia 31 grudnia 2022 r., będą płatne do 31 grudnia 2022 r.,
Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania całości kwoty kredytu, oraz prawo do wcześniejszej lub późniejszej spłaty rat kredytu również pomiędzy latami,
zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika,
dodatkowe wymagania: bank nie będzie pobierał żadnych opłat i prowizji od kredytu; warunek ten dotyczy prowizji od przyznania kredytu, prowizji od niewykorzystanej części kredytu, prowizji od wcześniejszej spłaty, prowizji od przesunięcia transz spłaty kredytu również pomiędzy latami oraz innych stosowanych przez bank prowizji związanych z obsługą kredytu oraz innych opłat dodatkowych nie wynikających bezpośrednio z umowy i przedłożonej oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 856756,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 856756,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 856756,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nadsański Bank Spółdzielczy
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8650012762
7.3.4) Miejscowość: Stalowa Wola
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 856756,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 96 miesiące
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnost., sprzętu medycznego do ciągłej terapii nerkozastępczej, papierów rejestracyjnych oraz pasków testowych do glukometrów do Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Dostawa materiałów szewnych do Apteki Szpitalnej Szpitala Powiatowego im. PCK w Nisku
- Wymiana urządzeń na placu zabaw przy Wiejskim Domu Ludowym w Nowosielcu oraz doposażenie placu zabaw przy ulicy Sopockiej
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 3 000 000,00 zł
- Bankowa obsługa budżetu Powiatu Zduńskowolskiego oraz jednostek organizacyjnych powiatu
- Kredyt inwestycyjny.
- udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 20 771 671 PLN.
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 24.000.000 PLN.
- Oświetlenie ulic miasta Włocławek w zakresie dostaw energii elektrycznej.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.