Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00487019/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W JASTRZĘBI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142533090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jastrzębia 109
1.5.2.) Miejscowość: Jastrzębia
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-631
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs-p_jastrzebia@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspjastrzebia.edupage.org
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b05f7c36-779a-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b05f7c36-779a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00486267/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP.260.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 610000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023część 1 - „Ryby i mrożonki”:
• Filet z miruny
• Filet z dorsza
• Paluszki rybne
• Brokuły 450g
• Bukiet warzyw 450g
• Fasolka szparagowa cięta zielona 450g
• Kalafior 450g
• Marchewka z groszkiem 450g
• Mieszanka owocowa 450g
• Mieszanka warzywna 450g
• Truskawka 450g
• Wiśnia bez pestki 450g
• Włoszczyzna paski 450g
• Barszcz ukraiński 450g
Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb zamawiającego w dni robocze, nie częściej niż dla części:
dla części 1: 2 razy w tygodniu w godz. 13:00-13:30,.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie.
Szczegółowy dotyczące produktów, ich ilość oraz gramaturę, zawierają zestawienia cenowe w zakresie części 1 do 5: odpowiednio – załącznik nr 3.1 do 3.5 do SWZ
Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).
Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 50 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 103618,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023część 2: PIECZYWO
• Bułka maślana z kruszonką 100 g
• Bułka pszenna kajzerka 50g
• Bułka graham 50g
• Bułka drożdżowa, słodka z budyniem130g
• Bułka drożdżowa, słodka z serem130g
• Bułka tarta 500g
• Bułka wrocławska krojona 400g
• Chleb pszenno-żytni krojony 500g
• Chleb tostowy zwykły 450 g
• Chleb żytni krojony 600 g
• Chałka duża 600g
Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb zamawiającego w dni robocze, nie częściej niż dla części 2: codziennie w godzinach 6:30-7:30,
Szczegółowy dotyczące produktów, ich ilość oraz gramaturę, zawierają zestawienia cenowe w zakresie części 1 do 5: odpowiednio – załącznik nr 3.1 do 3.5 do SWZ
Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).
Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 50 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 32000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023Część 3 - WARZYWA I OWOCE
Warzywa:
• Brokuł
• Buraki świeże
• Cebula
• Cukinia
• Czosnek polski
• Kalafior
• Kapusta biała
• Kapusta kwaszona
• Kapusta pekińska
• Marchew
• Natka koperku
• Natka pietruszki
• Ogórek kiszony
• Ogórek świeży
• Papryka czerwona
• Pieczarka
• Pietruszka korzeń
• Pomidor
• Por
• Rzodkiewka
• Sałata
• Sałata lodowa
• Seler korzeń
• Szczypiorek
• Ziemniaki
Owoce:
• Brokuł
• Buraki świeże
• Cebula
• Cukinia
• Czosnek polski
• Kalafior
• Kapusta biała
• Kapusta kwaszona
• Kapusta pekińska
• Marchew
• Natka koperku
• Natka pietruszki
• Ogórek kiszony
• Ogórek świeży
• Papryka czerwona
• Pieczarka
• Pietruszka korzeń
• Pomidor
• Por
• Rzodkiewka
• Sałata
• Sałata lodowa
• Seler korzeń
• Szczypiorek
• Ziemniaki
Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb zamawiającego w dni robocze, nie częściej niż dla części 3: codziennie w godzinach 6:30-7:30,
Szczegółowy dotyczące produktów, ich ilość oraz gramaturę, zawierają zestawienia cenowe w zakresie części 1 do 5: odpowiednio – załącznik nr 3.1 do 3.5 do SWZ
Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).
Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 50 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 135898,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023Część 4 - Artykuły spożywcze różne, jaja, nabiał:
• Barszcz biały butelka 480g
• Biszkopty 220 g
• Ciastka zbożowe 300g (6x50 g)
• Chrzan tarty 180g
• Cukier 1kg
• Przyprawa Curry 25g
• Kasza pęczak jęczmienna
• Dżem brzoskwiniowy 100 % 220g
• Dżem truskawkowy 100% 220g
• Fasola czerwona konserwowa 400g
• Herbata expresowa earl grey 1 op. (100 saszetek) 200g
• Herbata expresowa earl grey 1 op. (50 saszetek)
• Herbata owocowa 1 op. (20 saszetek)
• Kakao naturalne 80g
• Kasza gryczana niepalona
• Kasza jęczmienna średnia 400g
• Kasza Kukurydziana 400g
• Kasza kuskus 300g
• Kasza manna 500g
• Kawa zbożowa expresowa 1 op. (20 saszetek) 84g
• Ketchup bez konserwantów 275g
• Koncentrat pomidorowy 195g
• Koncentrat pomidorowy 950 g
• Kukurydza konserwowa 400g
• Liść laurowy 6 g
• Majeranek 8 g
• Majonez 170ml
• Makaron literki 500g
• Makaron nitka 250g
• Makaron zacierka 250g
• Makaron spaghetti 1kg
• Makaron pełne ziarni 1kg
• Makaron łazanki 500g
• Makaron ryżowy 200g
• Makaron świderki 500 g
• Makaron świderki 2kg
• Makaron kolanka 500 g
• Makaron kolanka 2 kg
• Makaron pełnoziarnisty świderki 400g
• Mąka pszenna typ 390 1kg
• Mąka ziemniaczana 500g
• Miód naturalny wielokwiatowy 370g
• Mus owocowy 120g
• Mus+jogurt 80g
• Sok owocowo-warzywny w butelce plastikowej 0,3l
• Olej rzepakowy1 l
• Przyprawa Oregano 10g
• Pałeczki kukurydziane 40g
• Papryka czerwona ostra mielona 20 g
• Papryka czerwona słodka mielona 20 g
• Pieprz czarny mielony20 g
• Płatki kakao i miód 400g
• Płatki jaglane pełne ziarno 400g
• Płatki jęczmienne błyskawiczne 400 g
• Płatki kukurydziane klasyczne 250 g
• Płatki owsiane górskie 400g
• Płatki kukurydziane pełne ziarno 200g
• Płatki ryżowe błyskawiczne 400g
• Płatki żytnie 500 g
• Ryż biały długoziarnisty 1 kg
• Ryż pełnoziarnisty 500g
• Sok jabłkowy 100% 0,2 l
• Sok pomarańczowy 100% 0,2 l
• Sok 100% 1l jabłkowy
• Sok 100% 1l multiwitamina
• Sok 100% 1l pomarańczowy
• Sól biała 1kg spożywcza
• Tuńczyk w sosie własnym 170g
• Przyprawa Tymianek 10g
• Wafle ryżowe 130 g
• Wafle ryżowe naturalne 15g
• Ziele angielskie10 g
• Zioła prowansalskie 10 g
• Groch łupany
• Fasola Jaś
• Jogurt naturalny 350 g
• Jogurt naturalny 150g
• Jogurt naturalny 180g
• Masło ekstra 83 % 200 g
• Mleko wiejskie 2%
• Ser żółty gouda
• Serek puszysty waniliowy, biszkoptowy 150g
• Serek śmietankowy naturalny 135g
• Śmietana 18% 330 g
• Deser mleczny czekoladowo-orzechowy 100g
• Deser mleczny śmietankowo-waniliowy 100g
• Twaróg wiejski półtłusty 200 g (kostka)
• Twaróg wiejski półtłusty luz
• Jogurt owocowy do picia 100g
• Shake , napój mleczny mix 230g
• Jogurt owocowy mix 150g
• Jaja kurze L ( po dezynfekcji-naświetlaniu)
Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb zamawiającego w dni robocze, nie częściej niż dla części 3: codziennie w godzinach 6:30-7:30,
Szczegółowy dotyczące produktów, ich ilość oraz gramaturę, zawierają zestawienia cenowe w zakresie części 1 do 5: odpowiednio – załącznik nr 3.1 do 3.5 do SWZ
Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).
Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 50 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03000000-1 - Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne
03142500-3 - Jaja
03222000-3 - Owoce i orzechy
15411000-2 - Oleje zwierzęce lub roślinne
15831000-2 - Cukier
15841000-5 - Kakao
15863000-5 - Herbata
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15899000-6 - Proszek do pieczenia
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15332200-6 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania
15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15510000-6 - Mleko i śmietana
15530000-2 - Masło
15542000-9 - Ser świeży
15551300-8 - Jogurt
4.5.5.) Wartość części: 164237,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów żywnościowych do kuchni zespołu szkolno-przedszkolnego w Jastrzębi w roku 2023.Część 5: Mięso, wędliny, drób
• Filet z piersi indyka bez skóry
• Filet z piersi kurczaka bez skóry
• Kiełbasa drobiowa
• Kiełbasa podwawelska
• Polędwica drobiowa
• Kurczak świeży-tuszka kl. A
• Łopatka wieprzowa bez kości
• Parówki wieprzowe
• Szynka z indyka
• Podudzie z kurczaka
• Polędwica sopocka
• Schab pieczony na szaro
• Schab wieprzowy bez kości
• Szynka pieczona
• Szynka wieprzowa parzona
• Szynka wieprzowa bez kości
• Wołowina extra
• Flaki cielęce
• Boczek wędzony
• Pasztet wieprzowy
• Szynka wędzona
Dostawy wraz z dokumentem dostawy realizowane będą, zgodnie ze złożonymi z wykorzystaniem poczty elektronicznej lub telefonicznie zamówieniami, w zależności od potrzeb zamawiającego w dni robocze, nie częściej niż dla części: 5 w poniedziałki od 6:30-7:00 oraz 13:00-13:30, wtorek – czwartek w godzinach 13.00- 13:30.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia dostawy w dogodnym dla siebie terminie.
Szczegółowy dotyczące produktów, ich ilość oraz gramaturę, zawierają zestawienia cenowe w zakresie części 1 do 5: odpowiednio – załącznik nr 3.1 do 3.5 do SWZ
Zamawiający wymaga dostawy dostarczonych produktów środkiem transportu zgodnym z wymaganiami ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2132).
Wszystkie artykuły muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra zdrowia z dnia 26 lipca 2016 w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełnić środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154).
Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości zamawianych artykułów spożywczych, w szczególności w przypadku zmniejszenia się liczby żywionych dzieci lub ilości dni żywieniowych oraz niezamawiania artykułów spożywczych w okresie ferii zimowych, wakacji i przerw świątecznych i innych dni wolnych od zajęć przedszkolnych/szkolnych oraz dni, w których zajęcia nie będą się odbywały z powodu zdarzeń o charakterze nadzwyczajnym, nagłym i niezależnym od woli Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługują roszczenia odszkodowawcze w tym zakresie. Stosownie do art. 433 ustawy Pzp, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych artykułów nie więcej jednak niż o 50 %. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście dostarczoną liczbę artykułów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15110000-2 - Mięso
15130000-8 - Produkty mięsne
15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 140745,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak złożonych ofert w niniejszej części postępowania
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31740,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31740,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marek Jaworski "EXPUCH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7980000023
7.3.4) Miejscowość: Stary Kobylnik
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31740,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100415,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100415,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100415,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. Ewa SeligaOpiela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 981383718
7.3.4) Miejscowość: Przybyszkowice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK JAWORSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MAREK JAWORSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100415,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w niniejszej części postępowania
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Brak ofert w niniejszej części postępowania
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nabiału
- Sukcesywna Dostawa Żywności 2025
- Dostawy świeżych warzyw i owoców dla potrzeb kuchni Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawa warzyw i owoców (42)
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa produktów spożywczych
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.