Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479454/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
- 2024/BZP 00487752/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00493847/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (MOFT)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Toruń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118856
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wały Gen. Sikorskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: j.nosewicz-lewandowska@um.torun.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.torun.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umtorun.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (MOFT)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab3ecfb3-4c31-415d-ae1c-6d69a68230ef
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519726
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479454
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 71/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie docelowego układu sieci drogowego transportu publicznego w Toruniu i w Miejskim Obszarze Funkcjonalnym Torunia (dalej zwanym „MOFT”), zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (dalej „OPZ”), stanowiącym integralną część niniejszej umowy.
2. Szczegółowy opis zadania zawiera załącznik do umowy (OPZ – załącznik nr 1 do SWZ).
2. Termin wykonania zamówienia:
1) rozpoczęcie – z dniem podpisania umowy,;
2) zakończenie - nie później niż 239 dni od dnia podpisania umowy.
2. Terminy realizacji poszczególnych etapów:
1) do 30.11.2024r. - przeprowadzenie badań wielkości popytu/ pomiarów napełnień;
2) 14 dni od terminu końcowego określonego pkt. 1 – przekazanie Zamawiającemu przetworzonych danych z przeprowadzonych pomiarów;
3) 45 dni od terminu przekazania przetworzonych danych, o którym mowa w pkt. 2 - opracowanie i przekazanie Zamawiającemu audytu aktualnego układu tras linii autobusowych obsługujących Toruń (jako komunikacja miejska) oraz obszaru gmin tworzących MOFT w odniesieniu do wszystkich trzech kategorii korytarzy transportowych w MOFT, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt. 1 lit. b;
4) 30 dni od terminu przyjęcia przez Zamawiającego audytu, o którym mowa w pkt. 3 - opracowanie i przekazanie dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 4 pkt. 1 w wersji, która poddana zostanie konsultacjom, o których mowa w § 1 ust. 4 pkt. 2;
5) 60 dni od terminu przyjęcia przez Zamawiającego dokumentu, o którym mowa w pkt. 4- przeprowadzenie konsultacji i sporządzenie oraz przekazanie Zamawiającemu wersji finalnej dokumentu wraz prezentacją.”
3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę przez cały okres realizacji umowy na podstawie umowy o pracę Kierownika, odpowiedzialnego za koordynację realizacji przedmiotu umowy, której wykonywanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
Szczegóły dotyczące wymagań zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zawarte zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik do SWZ.”
4.5.3.) Główny kod CPV: 71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71311200-3 - Usługi doradcze w zakresie systemów transportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy pzp –cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 350 000,00 zł brutto.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy dróg w Gminie Jonkowo
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie ekspertyzy mykologicznej dla zadania pn. "Przebudowa i modernizacja zabytkowej Synagogi w Dębicy"
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dot. budowy budynku usługowo-magazynowego (budynku szkoły wraz z magazynem) oraz budowy sali gimnastycznej wraz z nadzorem autorskim
- Opracowanie dokumentacji projektowych na budowę ścieżek rowerowych na terenie Gminy i Miasta Nisko
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa i remont wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku użyteczności publicznej zlokalizowanego w Świnoujściu przy ul. Woj. Polskiego 1/19
- "Opracowanie Koncepcji Rozwoju Społeczności Energetycznej w Gminie Miejskiej Rumia".
więcej: Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.