Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453152/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zadanie A „Wykonanie operatów szacunkowych”,
Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dąbrowa Górnicza
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Graniczna 21
1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nieruchomosci@dg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl/5823
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dg.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie A „Wykonanie operatów szacunkowych”,Zadanie B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-844d8238-6e5d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028845/19/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Zadanie A: "Wykonanie operatów szacunkowych". Zadanie B: "Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków".
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00453152
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.WGN.271.4.35.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania A: „Wykonanie operatów szacunkowych” obejmuje:1) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości składających się z pojedynczej działki, niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
2) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartości nieruchomości składających się z wielu działek stanowiących całość gospodarczą (kompleks działek), niezależnie od ilości jej przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
3) Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej do 100 m2.
4) Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej powyżej 100 m2 - 500 m2.
5) Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej powyżej 500 m2 - 1000 m2.
6) Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - budynki mieszkalne i użytkowe o powierzchni użytkowej powyżej 1000 m2.
7) Wykonanie operatów szacunkowych zawierających wycenę składnika budowlanego - urządzenia i budowle.
8) Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste, ustalających należność
z tytułu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności lub zbycia tego prawa na własność.
9) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nakładów na nieruchomości.
10) Wykonanie operatów szacunkowych określających rynkową stawkę czynszu najmu lub dzierżawy nieruchomości.
11) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość 1 m2 nieruchomości w ujęciu wieczysto-księgowym dla potrzeb aktualizacji lub ustalenia opłat rocznych, niezależnie od ilości przeznaczeń w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego lub studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
12) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość nakładów poniesionych przez użytkownika wieczystego gruntów gminnych i Skarbu Państwa podlegających zaliczeniu w toku aktualizacji opłat rocznych.
13) Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość rynkową ograniczonego prawa rzeczowego.
14) Wykonanie operatów szacunkowych ustalających wynagrodzenie za bezumowne korzystanie z nieruchomości.
15) Wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny lokali mieszkalnych wraz z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia.
16) Wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny lokali użytkowych wraz z określeniem wartości przynależnego gruntu w celu ich zbycia.
17) Wykonanie operatów szacunkowych dot. wyceny składnika roślinnego (do 10 szt. drzew lub 50 m2 krzewów) stanowiącego własność Gminy Dąbrowa Górnicza, Skarbu Państwa lub powiatu na potrzeby ustalenia odszkodowania w związku z art. 83e ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
18) Wykonanie operatów szacunkowych ustalających odszkodowanie za nieruchomości, które przeszły na własność Skarbu Państwa lub jednostek samorządu terytorialnego z mocy prawa.
1.1. Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 60% maksymalnej nominalnej wartości umowy brutto.
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera w § 1 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70000000-1 - Usługi w zakresie nieruchomości
4.5.5.) Wartość części: 200000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadania B: „Sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej lokali i budynków” obejmuje sporządzanie świadectw charakterystyki energetycznej dla:1) lokali mieszkalnych,
2) lokali użytkowych,
3) budynków mieszkalnych,
4) budynków użytkowych,
stanowiących zasób Gminy Dąbrowa Górnicza / Skarbu Państwa, o powierzchniach wskazanych w § 2 ust. 2 Projektu umowy stanowiącego załącznik nr 6B do SWZ.
Zamawiający przewiduje, że minimalny poziom realizacji zamówienia wyniesie 70 świadectw charakterystyki energetycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71314300-5 - Usługi doradcze w zakresie wydajności energetycznej
4.5.5.) Wartość części: 38000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27023,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39280,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27023,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZARZĄDZANIE I PROJEKTOWANIE Włodzimierz Winiarski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291578864
7.3.3) Ulica: Lipowa 49 lok. U12
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 90-630
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30894,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-21 do 2024-05-21SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 z Oddziałami Integracyjnymi im. Gen. Władysława Sikorskiego w Dąbrowie Górniczej
- Awaryjne zabezpieczanie przecieków z dachów w zasobach gminnych administrowanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej w roku 2025
- Modernizacja szatni szkolnej, wymiana instalacji hydrantowej, oświetlenia awaryjnego i głównego wyłącznika prądu oraz budowa windy w Szkole Podstawowej nr 12 w Dąbrowie Górniczej.
- Modernizacja obiektów sportowych - budowa zaplecza sportowego na stadionie sportowym Strzemieszyce w Dąbrowie Górniczej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu
- Inwentaryzacja kanalizacji deszczowej.
- Wycena lokali mieszkalnych wraz z udziałem w gruncie
- Wycena nieruchomości będących w Zasobie WRSP położonych na terenie powiatu myśliborskiego i gryfińskiego województwa zachodniopomorskiego (katalog usług)". Postępowanie nr SZC.WO.260.3.2025
- Wykonanie usług na sporządzanie operatów szacunkowych w zakresie wycen nieruchomości.
- Sporządzanie operatów szacunkowych określających wartość nieruchomości Skarbu Państwa na terenie miasta Płocka
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.