Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00012601/01 - Wynik z dnia 2024-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej P S P im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA IM ORLĄT LWOWSKICH W SKARYSZEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Publiczna Szkoła Podstawowa im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000261551
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Prusa 5
1.5.2.) Miejscowość: Skaryszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-640
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola_skaryszew@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pspskaryszew.edupage.org/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Zespół Obsługi Oświaty w Skaryszewie
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 146631776
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Juliusza Słowackiego 6
1.11.4.) Miejscowość: Skaryszew
1.11.5.) Kod pocztowy: 26-640
1.11.6.) Województwo: mazowieckie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: oswiata@skaryszew.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: www.skaryszew.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej P S P im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af6989d5-8df4-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519734
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086895/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej Publicznej Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.zamowienia.skaryszew.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: www.zamowienia.skaryszew.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały zapisane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostało opisane w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOO.26.18.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są szacunkowe zakupy.
Pasztet wieprzowy minimum 70% mięsa – 144 kg. Wątróbka wieprzowa – 300 kg. Szynka gotowana minimum 70% mięsa – 84 kg. Łopatka b/kości – 1440 kg. Schab b/kości - 1080 kg. Kurczak – 660 kg. Udka z kurczaka – 420 kg. Filet drobiowy z kurczaka mięso uzyskane z tuszki kurcząt, mięśnie piersiowe, pozbawione skóry, kości, obojczyka – 1200 kg. Łopatka z kością b/s, b/gol – 1920 kg. Wołowina rozbratel – 300 kg. Kiełbasa typu swojska minimum 70 % mięsa – 300 kg. Boczek wędzony surowy – 84 kg.
Smalec – 48 kg. Słonina – 84 kg. Kiełbasa szynkowa minimum 70% mięsa – 84 kg. Kiełbasa krakowska minimum 70% mięsa – 84 kg. Żołądki drobiowe – 300 kg. Wołowina b/kości – 360 kg. Przysmak z indyka minimum 70% mięsa – 84 kg. Szynka wędzona minimum 70 % mięsa – 84 kg. Szynka drobiowa minimum 70 % mięsa – 84 kg. Żołądki indycze – 300 kg. Boczek wędzony gotowany – 72 kg. Wątróbka wieprzowa – 300 kg. Żeberka wieprzowe (paski) – 360 kg. Filet z indyka – 480 kg. Udziec z indyka – 600 kg. Szynka wieprzowa b/k – 960 kg.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
15131130-5 - Wędliny
15112000-6 - Drób
15412000-9 - Tłuszcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Z uwagi na zmieniającą się liczbą dożywianych uczniów w poszczególnych miesiącach, Zamawiający zastrzega, a Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że podana powyżej ilość zamawianych asortymentów: mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy może zostać zmniejszona do wysokości wynikającej z bieżących potrzeb Zamawiającego, maksymalnie o 40 % przewidywanej ilości zakupów: mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy, co nie będzie stanowiło podstawy do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy, nawet w części i nie będzie podstawą jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy względem Zamawiającego. W ramach niniejszej umowy Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie większym niż zwiększenie o 20% przewidywanej ilości mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy.Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie, aniżeli określony powyżej, w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, co niniejszym akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy. Zamawiający może z prawa opcji korzystać wielokrotnie, do wyczerpania maksymalnej ilości (40%). Wykonawca będzie obowiązany do ich realizacji, Skorzystanie z prawa opcji nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach powyżej określonych, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy. W przypadku zwiększenia się ilości mięsa wędlin, drobiu, tłuszczy wykonawca musi zapewnić dostawę na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmiany ilości mięsa, wędlin, drobiu Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: godzina dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie pkt 8 SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej - Wykonawca spełni warunek, jeżeli:
wykaże się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na dostawie mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł. brutto (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie
zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z późn. zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, (załącznik nr 3 do SWZ);
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz wykonanych dostaw (załącznik nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie minimum 1 zamówienie, którego przedmiotem była: dostawa owoców, warzyw wraz z podaniem, ich wartości, daty i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane należycie oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany zostały opisane w zał. nr.5 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-12-06 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: www.zamowienia.skaryszew.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 10:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SKARYSZEW
- Dostawa mięsa, wędlin, drobiu, tłuszczy do stołówki szkolnej PSP im. Orląt Lwowskich w Skaryszewie ul. Bolesława Prusa 5, 26-640 Skaryszew
- Dostawa średniego samochodu ratowniczo gaśniczego dla OSP Wólka Twarogowa
więcej: przetargi SKARYSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Gminnego Żłobka nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Ruścu w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Osiu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Gminnego Przedszkola Publicznego nr 3 im. Kubusia Puchatka w Woli na rok 2025
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w roku 2025 do Przedszkola w Wancerzowie
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Woli Batorskiej 597
- Sukcesywne dostawy żywności do Zespołu Szkół CKR w Gołotczyźnie w roku 2025 r.
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.