Ogłoszenie z dnia 2023-11-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00454940/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00468002/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Cmolas w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cmolas
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cmolas 237b
1.5.2.) Miejscowość: Cmolas
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-105
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.7.) Numer telefonu: 172837702
1.5.8.) Numer faksu: 172272873
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cmolas@cmolas.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cmolas.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b0dbfc93-6f39-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Cmolas w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b0dbfc93-6f39-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00519739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064433/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Cmolas w roku 2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00454940
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: L.RG.IV.271.18.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 729385,39 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych z terenu gminy Cmolas i z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK), adres: Cmolas 3A w roku kalendarzowym 2024.
W ramach niniejszego zamówienia w okresie od 01.01.2024r. do 31.12.2024r. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania (szacunkowa ilość):
1) Odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkanych oraz z PSZOK:
a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 200301) – szacunkowa ilość 560,00Mg
b) opakowania z papieru i tektury (kod odpadu 150101,200101) - szacunkowa ilość 10,00Mg
c) opakowania z tworzyw sztucznych (kod odpadu 150102)
d) opakowania z metali, metale (kod odpadu 150104, 200140)
e) opakowania wielomateriałowe, zmieszane odpady opakowaniowe (kod odpadu 150105, 150106)
łącznie szacunkowa ilość odpadów wymienionych w punktach: c) + d) + e) 150,00Mg
f) opakowania ze szkła, szkło (kod odpadu 150107, 200102) - szacunkowa ilość 120,00Mg
g) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne - (kod odpadu 200135*,200136, 200121*, 200123*) - szacunkowa ilość 10,00Mg
h) zużyte opony (kod odpadu 160103) - szacunkowa ilość 10,00Mg
i) odpady wielkogabarytowe (kod odpadu 200307) - szacunkowa ilość 20,00Mg
j) odpady ulegające biodegradacji, bioodpady (kod odpadu 200108, 200201) - szacunkowa ilość 4,00Mg
k) drobne odpady budowlane i rozbiórkowe (kod odpadu 170101, 170102, 170103, 170604, 170904) szacunkowa ilość 18,00Mg
l) popiół z gospodarstw domowych (kod odpadu 200199) - szacunkowa ilość 0,50Mg
ł) baterie i akumulatory (kod odpadu 200133, 200134) - szacunkowa ilość 0,20Mg
m) przeterminowane leki (kod odpadu 200132) - szacunkowa ilość 0,15Mg
n) odpady niebezpieczne, chemikalia (kod odpadów 200113*, 200127*, 200128, 200129*, 200119*, 150110*) - szacunkowa ilość 0,30Mg
o) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi, w szczególności igły i strzykawki - szacunkowa ilość 0,01Mg
p) odzież i tekstylia (kod odpadu 200110, 200111) - szacunkowa ilość 0,50Mg
Odpady wymienione w punkcie: a) należy odbierać tylko spod posesji mieszkańców.
Odpady wymienione w punktach: b), c), d), e), f), j) należy odbierać spod posesji i PSZOK.
Odpady wymienione w punktach: g), h), i), k), l), ł), m), n), o), p) należy odbierać z PSZOK.
2) Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega, że ustalone powyższe ilości szacunkowe odpadów mogą ulec zmianie stosowanie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, uwzględniając rzeczywi¬stą ilość wytworzonych odpadów.
3) Zamawiający wymaga aby świadczenie usługi odbioru odpadów na terenie gminy odbywało się w godzinach od 730 do 1500. W uzasadnionych przypadkach, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, możliwy będzie odbiór odpadów w innych godzinach.
4) Zamawiający wymaga ważenia pojazdów w każdym dniu świadczenia usługi. Ważenie pojazdów odbywać się będzie na najazdowej wadze samochodowej, typ: R320 nr 3638723/150/21 znajdującej się na obiekcie PSZOK w Cmolasie, adres: Cmolas 3A. Parametry wagi: obciążenie maksymalne: 40 000kg, wymiary pomostu stalowo – betonowego (dł./szer./wys.) 8mx3mx0,28m. Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę odbioru odpadów takimi pojazdami, aby możliwe było ich ważenie. Ważenie pojazdu odbywać się będzie w danym dniu przed rozpoczęciem odbioru odpadów (rano ważenie w godzinach 730-830) oraz po zakończeniu zbiórki (ważenie do 1530). W uzasadnionych przypadkach po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym możliwe będzie ważenie pojazdów w innych godzinach.
5) Rozliczenie między Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie w cyklach miesięcznych. Wynikać będzie z faktycznie odebranych i zagospodarowanych odpadów komunalnych oraz odpowiednich cen jednostkowych z oferty.
6) Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć za dany okres rozliczeniowy raporty wagowe zawierające wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów, daty odbioru oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązującą klasyfikacją odpadów), a także karty przekazania odpadów do instalacji komunalnej bądź innej jednostki do odbioru odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7) Wystawienie faktury przez Wykonawcę będzie możliwe po akceptacji przez Zamawiającego przedłożonych raportów wagowych za dany miesiąc kalendarzowy.
8) Wyposażenia w pojemniki i worki:
a) Wykonawca wyposaży nieruchomości zamieszkałe w pojemniki na kołach, co najmniej 120l na odpady niesegregowane do siedmiu dni od dnia podpisania umowy oraz wyposażał będzie nowe nieruchomości w te pojemniki w terminie do 14 dni od dnia otrzymania zawiadomienia od Zamawiającego.
b) Wykonawca zobowiązany jest wyposażyć każdą nieruchomość w worki koloru: niebieski oznaczone napisem „Papier”, żółty oznaczone na¬pisem „Metale i tworzywa sztuczne”, zielony oznaczone napisem „Szkło”, co najmniej po dwa z każdego koloru. Worki koloru brązowego z napisem „Bio” Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do właścicieli nieruchomości, którzy nie posiadają kompostownika. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz tych nieruchomości po podpisaniu umowy.
Worki na odpady segregowane należy dostar¬czyć do siedziby Zamawiającego w odpowiedniej ilości stosownie do zgłaszanych potrzeb w trakcie trwania umowy. Worki te przeznaczone będą dla właścicieli nieruchomo¬ści zamieszkałych.
c) Wykonawca przez cały czas trwania umowy zobowiązany jest do wyposażania nieruchomości zamieszkałych w worki w ilości oddanych worków zebranych selektywnie odpadów lub zgodnie z rzeczywistymi potrzebami mieszkańców.
d) Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do dnia 31 grudnia 2023r. do wyposażenia w odpowiednie kontenery i pojemniki Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Cmolasie mieszczący się pod adresem Cmolas 3A, tj. 3 szt. kontenerów KP15, 2 szt. kontenerów KP 7, 1szt. kontenera KP10, 6 pojemników o poj. 1100l, 1 pojemnik o poj. 240l oraz 5 pojemników o poj. 120l.
W PSZOK zbierane są odpady segregowane dostarczone przez mieszkańców.
Pozostałe informacje zawarto w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 866946,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1029869,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 866946,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): BIOSELECT Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "Zieliński" Zbigniew Zieliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387350237
7.3.3) Ulica: Łagowska 37
7.3.4) Miejscowość: Raków
7.3.5) Kod pocztowy: 26-035
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 866946,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj.odpady palne (paliwo alternatywne) po przetworzeniu zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, pochodzących z ZZO Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych niesegregowanych oraz odpadów zbieranych w sposób selektywny z nieruchomości jednostek KAS województwa kujawsko - pomorskiego
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 10 tj. odpady palne (paliwo alternatywne), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Radziemice oraz utworzenie i prowadzenie PSZOK
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz kasacja tablic wycofanych z eksploatacji w okresie od maja 2025 do kwietnia 2026 roku dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- "Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i utylizacji odpadów na potrzeby "Pro-Medica" w Ełku Sp. z o.o. "
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.