Ogłoszenie z dnia 2022-12-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433057/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego "Kurs stylizacji paznokci" dla uczestników projektu "Postaw na swój rozwój zawodowy"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT GRYFICKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684108
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Plac Zwycięstwa 37
1.5.2.) Miejscowość: Gryfice
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91/384 64 50
1.5.8.) Numer faksu: 91/384 27 31
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@gryfice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gryfice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_gryfice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego "Kurs stylizacji paznokci" dla uczestników projektu "Postaw na swój rozwój zawodowy"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f9db916-60c8-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00519752
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00336764/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja i przeprowadzenie szkolenia zawodowego „Kurs stylizacji paznokci” dla uczestników projektu „Postaw na swój rozwój zawodowy”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Postaw na swój rozwój zawodowy2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433057/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 536/XI/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 16000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkolenia pn. „Kurs stylizacji paznokci” dla jednej grupy dla 10 osób w terminie od daty podpisania umowy do 31 marca 2023 r.
II. Czas trwania kursu: 48 godzin (1 godzina = 45 minut).
III. Program kursu powinien uwzględniać co najmniej następujące zagadnienia:
Zajęcia teoretyczne:
a) metody i środki oraz ogólne zasady dezynfekcji i sterylizacji narzędzi pracy;
b) BHP w gabinecie kosmetycznym;
c) budowa i schorzenia płytki paznokcia;
d) anatomia i fizjologia paznokcia;
e) wskazania i przeciwwskazania do wykonania zabiegu manicure hybrydowy, metody żelowej;
f) preparaty i narzędzia używane do wykonania zabiegu manicure hybrydowy, metody żelowej; poprawna aplikacja kosmetyków; zastosowanie lampy;
g) organizacja pracy przy wykonywaniu zabiegu manicure hybrydowy, metodzie żelowej; wyposażenie i przygotowanie stanowiska pracy;
h) usuwanie lakieru hybrydowego i żelu;
i) rodzaje frezarek i frezów;
j) omówienie najczęstszych błędów w pracy stylistów;
Zajęcia praktyczne:
k) technika wykonania manicure hybrydowy;
l) aplikacja bazy, lakieru hybrydowego, topu;
m) tworzenie wzorów lakierami hybrydowymi;
n) cieniowanie i łączenie kolorów;
o) usuwanie lakieru hybrydowego;
p) technika przedłużania paznokci metodą żelową z użyciem tipsów;
q) dopasowanie odpowiedniego tipsu do naturalnego paznokcia;
r) korekta kształtu paznokcia (kształty: szpic, migdał, kwadrat, zaokrąglony);
s) technika nakładania żelu;
t) połączenie metody żelowej z manicure hybrydowym;
u) praca frezarką;
v) egzamin końcowy.
IV. Zajęcia praktyczne stanowić będą minimum 40 godzin zajęć. Zajęcia praktyczne obejmują pokaz czynności wykonywanych przez instruktora – osobę prowadzącą zajęcia oraz ćwiczenia praktyczne wykonywane przez uczestników szkolenia pod opieką osoby prowadzącej – instruktora.
V. Wykonawca zapewnia wszystkim uczestnikom szkolenia:
a) materiały szkoleniowe zgodne z programem szkolenia w postaci skryptu,
b) materiały do zajęć praktycznych oraz sprzęt/narzędzia do przeprowadzenia zajęć praktycznych w ilościach niezbędnych do należytego wykonania programu szkolenia,
c) zestaw do manicure hybrydowego składający się z: lampy LED o mocy min. 36W, 3 lakierów w dowolnych kolorach, topu i bazy, acetonu, cleaner’a oraz akcesoriów, takich jak blok polerski czy pilniczek, który po zakończeniu szkolenia powinien stać się własnością uczestnika szkolenia.
Zamawiający zastrzega, że podczas kursu będą używane wyłącznie produkty ekologiczne, biodegradowalne, oraz będzie prowadzona segregacja odpadów powstałych w trakcie kursu.
VI. Informacje dotyczące zamówienia:
1) Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz nabycie przez uczestników kursu odpowiednich kwalifikacji i umiejętności, a także podniesienie zdolności uczniów do samozatrudnienia i zwiększania ich szans na rynku pracy.
2) Sale do zajęć teoretycznych i praktycznych nieodpłatnie udostępnia Zamawiający. Zajęcia będą realizowane na terenie Powiatu Gryfickiego w Zespole Szkół im. Czesława Miłosza w Gryficach, ul. 11 Listopada 10.
3) Szkolenie zakończy się egzaminem wewnętrznym potwierdzającym umiejętności/kompetencje/kwalifikacje i uzyskaniem ogólnie honorowanego certyfikatu/zaświadczenia.
4) Wykonawca zapewni do realizacji niniejszej Umowy (przeprowadzenia szkolenia) osoby, które posiadają odpowiednie kwalifikacje merytoryczne i dydaktyczne do przeprowadzenia ww. kursu i zostały wykazane w Załączniku nr 6 Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia.
5) Wykonawca opracuje program szkolenia obejmujący zajęcia teoretyczne i praktyczne oraz szczegółowy harmonogram realizacji szkolenia. Program szkolenia oraz harmonogram realizacji szkolenia muszą byś uzgodnione i zaakceptowane przez Zamawiającego.
6) Szkolenie będzie się odbywać w dni wolne od zajęć szkolnych i/lub w soboty i/lub w niedziele (początek zajęć między godz. 8.00 a 09.00).
7) Kalkulacja ceny szkolenia obejmuje: koszty przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych przez wykładowców i instruktorów zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, w tym koszty egzaminu wewnętrznego, koszty niezbędnych materiałów szkoleniowych i biurowych, tzn. skrypt z części teoretycznej, koszty innych dokumentów, niezbędne narzędzia pracy i materiały do ćwiczeń, odzieży ochronnej, ubrań roboczych, sprzętu jeżeli wymaga tego szkolenie, koszty ubezpieczenia uczestników, koszty wydania zaświadczeń o ukończeniu kursu oraz catering.
8) Wykonawca zapewni uczestnikom szkolenia przerwę kawową (ciepłe napoje – kawa, herbata, woda, sok, słodkie i słone przekąski, owoce) w każdym dniu szkolenia oraz obiad w dni, w które ilość godzin szkoleniowych wynosi 6 i więcej.
9) Wykonawca nie może obciążać uczestników szkolenia żadnymi dodatkowymi kosztami związanymi z realizacją szkolenia.
10) Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia dokumentacji przebiegu kursu w postaci Dziennika zajęć wraz z listą obecności. Wszystkie dokumenty powinny być drukowane dwustronnie,
11) Wykonawca zobowiązany jest w miejscu prowadzenia zajęć umieszczać informację, że zajęcia są realizowane w ramach projektu pn. „Postaw na swój rozwój zawodowy”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.6 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014-2020,
12) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad informacji i promocji, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, a w szczególności do umieszczania na wszelkich dokumentach związanych w wykonywaniem niniejszego zamówienia – monochromatycznych wersji znaku Funduszy Europejskich z nazwą Program Regionalny, oficjalnego logo promocyjnego województwa z nazwą Pomorze Zachodnie i znaku Unii Europejskiej z nazwą Europejski Fundusz Społeczny, których wzory zostaną udostępnione przez Zamawiającego, a także informacji zawierającej nazwę projektu, numer umowy, numer działania, nazwę programu operacyjnego – w wersji udostępnionej przez Zamawiającego,
13) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania w trakcie prowadzenia zajęć zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz równości szans kobiet i mężczyzn, w szczególności poprzez używanie języka równościowego,
14) Szkolenie kończy się egzaminem oraz:
a) wydaniem zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer z rejestru, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika kursu, nazwę instytucji szkoleniowej przeprowadzającej kurs, formę i nazwę kursu, okres trwania kursu, miejsce i datę wydania zaświadczenia, tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, podpis osoby upoważnionej przez instytucję szkoleniową, na podstawie § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 18 sierpnia 2017 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U. poz. 1632) oraz
b) wydaniem certyfikatu.
13) Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć wszystkich uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków na czas trwania szkolenia na kwotę nie mniejszą niż 10 000 zł/osobę. Wykonawca dostarczy kopię polisy w terminie 3 dni od rozpoczęcia zajęć w ramach szkolenia.
14) Koszty ubezpieczenia uczestników szkolenia pokrywa Wykonawca w ramach kosztów ogólnych szkolenia, bez ich wyodrębniania w ofercie.
15) Najpóźniej na dwa dni robocze przed rozpoczęciem szkolenia Zamawiający przekaże Wykonawcy:
b) wzór dziennika zajęć wraz z listą obecności,
c) kwestionariusz ankiety ewaluacyjnej,
d) wzór opisu sal, w których odbywać się będą zajęcia.
17) Zamawiający przekaże dane osobowe (listę) uczestników szkolenia po podpisaniu umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych z Wykonawcą.
18) W terminie do trzech dni od podpisania umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu program szkolenia oraz harmonogram realizacji szkolenia, obejmujący pełną realizację programu w rozbiciu na poszczególne dni, uwzględniając tematykę zajęć, ilość godzin lekcyjnych w danym dniu, godziny, w jakich zajęcia będą się odbywały oraz miejsce odbywania zajęć.
19) W terminie do 3 dni od zakończenia zajęć w ramach szkolenia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie dokumenty zgromadzone w trakcie jego realizacji, w szczególności: listę obecności, dziennik zajęć, protokoły lub inne dokumenty potwierdzające wydanie i odbiór przez uczestników wszelkich materiałów szkoleniowych, kopie zaświadczeń/certyfikatów wydanych uczestnikom na potwierdzenie odbycia szkolenia i zdania egzaminu wewnętrznego, potwierdzenie odbioru zaświadczeń lub certyfikatów przez uczniów, wypełnione ankiety, dokumentację fotograficzną z przeprowadzenia szkolenia (min. 20 zdjęć na nośniku danych, np. na płycie CD). Listy obecności oraz dziennik zajęć będą stanowiły podstawę stwierdzenia realizacji zamówienia. Wszystkie kserokopie powinny zostać sporządzone dwustronnie, w wersji czarno-białej i być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
20) Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia odbywać się będzie fakturami wystawionymi po zrealizowaniu szkolenia na podstawie podpisanego przez strony protokołu odbioru.
21) Po przeprowadzeniu szkolenia, zostanie sporządzony protokół odbioru usługi, podpisany przez Wykonawcę i przedstawiciela Zamawiającego. Podpisanie bez zastrzeżeń przez obie Strony protokołu odbioru z wykonania usługi jest podstawą do wystawienia faktury/rachunku za kurs.
22) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia ankiet ewaluacyjnych na początku i na końcu zajęć.
23) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia dokumentacji fotograficznej, obejmującej każdy rodzaj prowadzonych zajęć z grupą kursową, w ilości co najmniej 20 zdjęć.
24) Koszty dojazdu na miejsce szkolenia ponoszą uczestnicy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11550,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAREK STARCZEWSKI OŚRODEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO KURSAL
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5580001058
7.3.3) Ulica: Gimnazjalna 11
7.3.4) Miejscowość: Nakło nad Notecią
7.3.5) Kod pocztowy: 89-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-12-23 do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z GRYFIC
więcej: przetargi w Gryficach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
- Organizacja indywidualnych i grupowych warsztatów/ szkoleń i studiów podyplomowych online lub stacjonarnie dla nauczyciel wychowania przedszkolnego.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.