Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467765/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Doposażenie w inst. fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a,ul. Poziomkowej 12,ul. Nike 34/36 w W-wa wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj) V cz.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 7
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-479
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 863 55 24
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlochy.zgn@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: wlochy.um.warszawa.pl/waw/zgn-wlochy
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zgnwlochy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie Nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Doposażenie w inst. fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a,ul. Poziomkowej 12,ul. Nike 34/36 w W-wa wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj) V cz.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-de61c2f6-fa5c-4c0a-a8b6-337f3352bac1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519863
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026821/24/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.27 Instalacja paneli fotowoltaicznych na terenie Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467765
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EZP.2610.45.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 68721,92 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w instalacje fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a, ul. Poziomkowej 12, ul. Nike 34/36 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj):Część I - ul. Kleszczowa 2.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej,
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji
odgromowej do ochrony paneli PV,
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, itp.,
• Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji
zadania,
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU,
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji
wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich
przekazaniem,
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z
wytycznymi producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 10404,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w instalacje fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a, ul. Poziomkowej 12, ul. Nike 34/36 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj):Część II - ul. Cietrzewia 2.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej,
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji
odgromowej do ochrony paneli PV,
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, itp.,
• Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji
zadania,
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU,
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji
wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich
przekazaniem,
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z
wytycznymi producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 20339,96 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w instalacje fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a, ul. Poziomkowej 12, ul. Nike 34/36 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj):Część III - ul. Naukowa 39a.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej,
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji
odgromowej do ochrony paneli PV,
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, itp.,
• Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji
zadania,
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU,
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji
wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich
przekazaniem,
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z
wytycznymi producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 18719,96 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w instalacje fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a, ul. Poziomkowej 12, ul. Nike 34/36 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj):Część IV - ul. Poziomkowa 12.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej,
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji
odgromowej do ochrony paneli PV,
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, itp.,
• Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji
zadania,
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU,
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji
wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich
przekazaniem,
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z
wytycznymi producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 16740,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Doposażenie w instalacje fotowoltaiczne budynków przy ul. Kleszczowej 2, ul. Cietrzewia 2, ul. Naukowej 39a, ul. Poziomkowej 12, ul. Nike 34/36 w Warszawie wraz z pracami towarzyszącymi (projektuj i buduj):Część V - ul. Nike 34/36.
2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót:
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie instalacji fotowoltaicznej,
• Zaprojektowanie, montaż i uruchomienie lub przystosowanie instalacji
odgromowej do ochrony paneli PV,
• Uzyskanie wymaganych warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń,
zgłoszeń, itp.,
• Dostawę elementów składowych i materiałów potrzebnych do realizacji
zadania,
• Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w oparciu o wytyczne PFU,
• Kontrole, próby, uruchomienie oraz regulacja instalacji,
• Przeszkolenie użytkowników co do zasad prawidłowej eksploatacji
wykonanych instalacji wraz z opracowaniem instrukcji obsługi i ich
przekazaniem,
• Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej,
• Serwis zamontowanych urządzeń w okresie gwarancji zgodnie z
wytycznymi producentów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09330000-1 - Energia słoneczna
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
4.5.5.) Wartość części: 18324,04 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12177,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24907,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12177,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-215-48-01
7.3.3) Ulica: Szafranów 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12177,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22017,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22017,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-215-48-01
7.3.3) Ulica: Szafranów 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22017,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20541,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20541,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-215-48-01
7.3.3) Ulica: Szafranów 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20541,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17097,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17097,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-215-48-01
7.3.3) Ulica: Szafranów 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17097,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20541,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41328,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20541,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OZEBUD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 952-215-48-01
7.3.3) Ulica: Szafranów 9
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-769
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20541,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu analizy finansowej i sprawozdawczości finansowej.
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego wyjałowionych plastrów do zatrzymywania krwawienia
- 108/2025 Prowadzenie bieżącej konserwacji i utrzymanie w ruchu instalacji gazowych, c. o. oraz instalacji wod-kan w zasobach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynkach (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanych w Ostrołęce, Radomiu i Warszawie.
- Świadczenie usług profilaktycznej opieki zdrowotnej w zakresie medycyny pracy dla pracowników Kancelarii Senatu i osób przyjmowanych do pracy.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 16 m 21, część nr 2: Warecka 4/6 m 14, cześć nr 3: al. "Solidarności" 82 m 5
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
- Montaż instalacji fotowoltaicznej w ramach projektu "Budowa zielono-niebieskiej infrastruktury na terenie Gminy Czempiń"
- Modernizacja, remont, konserwacja i naprawa oświetlenia dróg gminnych oraz dróg wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy, znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na przebudowę i rozbudowę wewnętrznej instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych zarządzanych przez "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy
więcej: Energia słoneczna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.