Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00422017/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Cyberbezpieczny Samorząd-Gmina Poniec”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Poniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 24
1.5.2.) Miejscowość: Poniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-125
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65-57311-433
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@poniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poniec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/poniec1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Cyberbezpieczny Samorząd-Gmina Poniec”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe234928-a13e-4145-b4ee-5cd177d62963
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519866
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032940/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Cyberbezpieczny Samorząd-Gmina Poniec”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest realizowany w ramach FUNDUSZY EUROPEJSKICH NA ROZWÓJ CYFROWY 2021-2027 (FERC) Priorytet II:Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00422017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZPD.271.08.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu dla Urzędu Miejskiego w Poniecu ul. Rynek 24, 64-125 Poniec. Dostarczony
sprzęt musi być fabrycznie nowy, nigdy wcześniej nieużywany (nie może pochodzić z ekspozycji lub prezentacji
producenta), nie może być regenerowany, musi być w pełni sprawny i wolny od wad. Sprzęt musi być dostarczony wraz z
materiałami i wyposażeniem umożliwiającym ich użytkowanie Zamawiającemu. Zamawiający wymaga, aby przed
uruchomieniem sprzętu Wykonawca dokonał sprawdzenia poprawności ich działania. Wykonawca powinien dostarczyć
przedmiot zamówienia bezpośrednio do budynku Urzędu oraz dokonać jego montażu i ustawienia w miejscu wskazanym
przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu.
Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wymagane polskim i europejskim prawem wszelkie normy,
posiadał dokumenty dopuszczające do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, posiadał niezbędne świadectwa,
certyfikaty i atesty, w tym deklaracje zgodności CE zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia
UWAGA: Zamawiający wymaga załączenia do Formularza ofertowego (załącznik nr 1 SWZ) wykazu oferowanego sprzętu
wraz ze szczegółowym opisem technicznym (nazwy, typu, model, cech charakterystycznych danego produktu itp.) w taki
sposób aby Zamawiający mógł jednoznacznie określić szczególne cechy produktu oraz wymagane prawem certyfikaty,
deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu, dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego
produktu.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny
proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – należy przyjąć, że
Zamawiający podał taki opis w celu określenia minimalnych parametrów, jakim muszą odpowiadać produkty, aby spełnićwymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, a nie
wskazanie na konkretny wyrób danego producenta. Zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty równoważnej, jednak pod warunkiem, że zaproponowany przez
Wykonawcę produkt równoważny będzie spełniał minimum wymogów tej samej klasy jakiej oczekuje Zamawiający, tzn.
będzie odpowiadał wymaganiom opisanym przez Zamawiającego w SWZ. Asortyment zaproponowany jako równoważny nie
może odbiegać jakością, standardem, parametrami technicznymi od założonych przez Zamawiającego. Za asortyment
równoważny Zamawiający uzna ten, który posiada te same lub lepsze od opisanych w SWZ parametry techniczne i
jakościowe, a jego zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie aparatu zgodnie z jego
przeznaczeniem. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane
przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar dowodowy w zakresie udowodnienia
równoważności zaoferowanych rozwiązań z rozwiązaniami opisanymi poprzez wskazanie przykładowego znaku
towarowego, patentu lub pochodzenia, spoczywa na Wykonawcy, składającym ofertę równoważną.
Wykonawcy powinni oznaczyć, której części oraz którego punktu tabeli załącznika nr 1 do SWZ dokumenty dotyczą. Jeżeli
w prospektach brak opisu danego wymogu, dopuszcza się załączenie do oferty innych dokumentów, w których
Zamawiający będzie w stanie zweryfikować zgodność opisu danego wymogu lub oświadczenie producenta. Zamawiający
dopuszcza także oświadczenie własne wykonawcy w przypadku gdy dany parametr nie można potwierdzić w inny sposób.
W przypadku braku wymaganego opisu Zamawiający wezwie do złożenia wyjaśnień oferty.
Wykonawca do oferty dołączy wymagane prawem certyfikaty, deklaracje zgodności CE, instrukcje obsługi sprzętu,
dokumenty gwarancyjne, celem sprawdzenia zgodności oferowanego produktu z wymaganiami opisanymi w opisie
przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia Wykonawca dostarczy własnym środkiem transportu, na własny koszt i
ryzyko. Za szkody powstałe w czasie transportu pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z dostarczeniem przedmiotu umowy do Zamawiającego oraz odpowiada za
przedmiot umowy (ryzyko utraty, uszkodzenia itd.) do czasu jego odbioru przez Zamawiającego. Wszystkie dotyczące
przedmiotu zamówienia wymagania wskazane w SWZ i załącznikach należy traktować jako minimalne. Każdy z
dostarczonych komputerów powinien posiadać instrukcję obsługi w języku polskim.
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w opisie przedmiotu zamówienia -
stanowiących integralną część SWZ - OPZ 1 – Biblioteka Taśmowa, OPZ 2 – Przełącznik sieciowy 1, OPZ 3 – Przełącznik
sieciowy 2, OPZ 4 – Serwer NAS, OPZ 5 – Serwer1, OPZ 6 – Serwer2, OPZ 7 – System sieci Wi – Fi, OPZ 8 – UPS, OPZ 9
– UTM
4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 366291,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 453685,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 366291,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AT COMPUTERS PLUS BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI, AT COMPUTERS JAKUB MROCZKOWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773250961
7.3.3) Ulica: Kostrzewskiego 16
7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska
7.3.5) Kod pocztowy: 62-010
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AT COMPUTERS S.C. JAKUB MROCZKOWSKI, BARTŁOMIEJ MROCZKOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 366313,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI PONIEC
więcej: przetargi PONIEC »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Zespołu Szkół Ekonomiczno-Administracyjnych w Bydgoszczy.
- Zakup i dostawa wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej w Mastkach w ramach projektu pn.: "Kompetentny uczeń"
- "Wyposażenie Zespołu Szkół w Kostomłotach Drugich w pomoce dydaktyczne, meble oraz narzędzia TIK"
- ,,Mój potencjał - Moja przyszłość. Rozwój edukacji w Gminie Żurawica" zakup i dostawa sprzętu ICT"
- Zakup pomocy w ramach projektu "Lepsze szanse edukacyjne uczniów i uczennic w Gminie Wierzchlas"
- Dostawa pomocy naukowych do placówek oświatowych z Gminy Smętowo Graniczne w ramach projektów pt. "Akademia Smętowska 2" oraz "Edukacja Przedszkolna priorytetem Gminy Smętowo Graniczne
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.