eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskSukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GDAŃSKIE WODY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190275057

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kaczeńce 31

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-614

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 3233400

1.5.8.) Numer faksu: 5803012458

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gdanskiewody.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gdanskiewody.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3e62429-f00f-4f0f-966c-2591382f1a9a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519888

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem portalu eZamawiający pod adresem
https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.:
1)
Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
2)
Komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej przeglądarki internetowej;
3)
Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2;
4)
Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
9.
Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich
danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie
danych) (Dz. Urz, UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO", Zamawiający
informuje, że:
Administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane
Zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Gdańskie Wody Sp. z o.o.,
ul. Kaczeńce 31, 80-614 Gdańsk,
e-mail: sekretariat@gdanskiewody.pl, tel.: 58 323 34 00.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-NB-15/2024/AW

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1)
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej i odzieży roboczej wraz ze znakowaniem (dalej jako: „Odzież robocza”) z dostawą do siedziby rejonów eksploatacyjnych Zamawiającego tj. Miejskiego Magazynu Przeciwpowodziowego znajdującego się przy ul. Kaczeńce 31-33 w Gdańsku.
2)
Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę Odzieży roboczej z transportem w asortymencie, jakości i rozmiarach określonych w
Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ. Dostarczona Odzież robocza powinna być zgodna ze specyfikacją zamówienia pod względem liczby i rozmiaru.
3)
Każda sztuka dostarczonej przez Wykonawcę Odzieży roboczej musi spełniać wymogi przewidziane w obowiązujących przepisach prawa, być zgodna z obowiązującymi normami, posiadać wszystkie wymagane atesty oraz parametry, cechy i właściwości wskazane w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1a do SWZ.
4)
Dostarczana Odzież robocza powinna być nowa tzn. nieużywana przed dostarczeniem/odbiorem, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń oraz nieobciążona prawami osób trzecich.
5)
dostawy objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane Wykonawcy sukcesywnie według aktualnych potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Minimalna ilość sztuk Odzieży roboczej określona w Formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SWZ), stanowi minimalny zakres dostaw, który zostanie zrealizowany w ramach przedmiotu zamówienia. Maksymalna ilość sztuk Odzieży roboczej, wynikająca z załącznika nr 1a do SWZ, określa prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w zakresie określonym maksymalnym zakresem dostaw.
6)
Wykonawca zobowiązany jest przygotować dokument potwierdzenia dostawy zawierający następujące informacje:
a.
numer i datę umowy,
b.
nazwy dostarczonej Odzieży roboczej (zgodną z nazwami wskazanymi w załączniku nr 1a – Formularz cenowy),
c.
ilość sztuk dostarczanej Odzieży roboczej,
d. datę i miejsce dostawy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18140000-2 - Dodatki do odzieży roboczej

18220000-7 - Odzież przeciwdeszczowa

18444000-3 - Ochronne nakrycia głowy

18830000-6 - Obuwie ochronne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Dostawy objęte przedmiotem zamówienia będą zlecane Wykonawcy sukcesywnie według aktualnych potrzeb Zamawiającego, na zasadach określonych we wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ. Minimalna ilość sztuk Odzieży roboczej określona w Formularzu cenowym (załącznik nr 1a do SWZ), stanowi minimalny zakres dostaw, który zostanie zrealizowany w ramach przedmiotu zamówienia. Maksymalna ilość sztuk Odzieży roboczej, wynikająca z załącznika nr 1a do SWZ, określa prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego. Zamawiający nie gwarantuje realizacji zamówienia w zakresie określonym maksymalnym zakresem dostaw.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.
Wykonawca jest zobowiązany określić cenę ofertową za wykonanie przedmiotu zamówienia w oparciu o opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte w SWZ wraz z załącznikami.
2.
Oferowana cena za wykonanie przedmiotu zamówienia stanowić będzie wynagrodzenie całkowite i obejmować będzie wszelkie koszty związane z kompleksowym wykonaniem przedmiotu zamówienia. Nie dopuszcza się podawania w ofercie ceny z zastosowaniem upustu.
3.
Cena oferty powinna być wyrażona w złotych polskich (PLN) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4.
Dla określenia ceny ofertowej Wykonawca powinien przyjąć maksymalne ilości określone w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1a do SWZ), które określają maksymalny zakres zamówienia (z uwzględnieniem prawa opcji). Realizacja
dostaw w szerszym zakresie niż minimalna ilość określona w Załączniku nr 1a do Specyfikacji, stanowi prawo opcji zastrzeżone na rzecz Zamawiającego, które będzie realizowane na warunkach określonych we Wzorze Umowy (Załącznik nr 3 do SWZ).

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1)
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2)
W przypadku, o którym mowa w pkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy bez przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, w zakresie i na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-08 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gdanskiewody.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
3.
Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.
Zamawiający nie przewiduje zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.
5.
Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy Pzp.
6.
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
9.
Zamawiający, zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, nie wymaga, aby wykonawca i jego podwykonawcy zatrudniali na podstawie umowy o pracę, w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, jakichkolwiek osób wykonujących czynności w ramach zamówienia.
10. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące od dnia podpisania umowy.
Termin dostawy poszczególnych partii zamówienia nie może być dłuższy niż:
5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – w przypadku odzieży lub środków ochrony indywidualnej nieznakowanych;
14 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia – w przypadku odzieży lub środków ochrony indywidualnej wymagających znakowania dla Gdańskie Wody Sp. z o.o.
Umowa ulega rozwiązaniu z chwilą wykorzystania wartości brutto umowy wraz z uwzględnieniem prawa opcji lub z upływem 24 miesięcy od dnia podpisania, w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.