eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo"Roboty budowlane w zakresie remontu dachu budynku szkoły podstawowej w miejscowości Boże w Gminie Mrągowo".



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Roboty budowlane w zakresie remontu dachu budynku szkoły podstawowej
w miejscowości Boże w Gminie Mrągowo”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A

1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 742 2924

1.5.8.) Numer faksu: 89 742 2924

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminamragowo.net

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Roboty budowlane w zakresie remontu dachu budynku szkoły podstawowej
w miejscowości Boże w Gminie Mrągowo”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ef49314-6bf8-4df0-96e4-d342d33b66bf

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012943/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 REMONT DACHU BUDYNKU SZKOŁY W BOŻEM

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert , przesyłania odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do złożenia wyjaśnień dotyczących treści oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 lub złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu;Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający, zgodnie z § 11 ust. 2 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie zamieszcza wymagania dotyczące specyfikacji połączenia, formatu przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych za pośrednictwem platformazakupowa.pl, tj.:

a. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c. zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d. włączona obsługa JavaScript,
e. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: platformazakupowa.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią projektu umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z treścią projektu umowy.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPP.271.11.2024 RZP: I.09.2024 RBK.7021.1.66.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są:
„Roboty budowlane w zakresie remontu dachu budynku szkoły podstawowej w miejscowości Boże w Gminie Mrągowo”.
Kod CPV: 45261900-3, 45000000-7
1.Zakres opracowania obejmuje remontu dachu budynku szkoły podstawowej wraz z wyminą pokrycia dachowego z blachy na dachówkę holenderkę, remontem deskowania podłogi poddasza, remontem/wyminą obróbek blacharskich oraz remontem kominów wraz z montażem ław i stopni kominiarskich oraz montażem wyłazów dachowych na działce 128/8 obr. Boże, gm. Mrągowo. Kategoria obiektu: IX.
2. Charakterystyczne parametry i powierzchnie
Powierzchnia zabudowy 521,56 m2
Powierzchnia użytkowa 976,06 m2
Kubatura 5730,50 m3
Wysokość do gzymsu ok. 5,50m
Wysokość do kalenicy (od poziomu terenu) 11,80 m
Szerokość elewacji frontowej 31,46 m
Szerokość budynku 14,16 m
Dach dwuspadowy, symetryczny z naczółkami, kąt nachylenia około 35 st.
Roboty remontowe
Ze względu na planowane prace – wymiana pokrycia dachu nie planuje się zmian dodatkowych konstrukcyjnych (głównych elementów). Ustrój konstrukcyjny pozostaje – bez zmian.
Dokonano sprawdzeń układu konstrukcyjnego o zwiększonym obciążeniu – obciążenie dachówką qch=0,7kN/m2 dla blachy Qch=0,1kN/m2, zwiększenie o około 0,6kN/m2 z wyliczeń obecna konstrukcja dachu spełni wymogi większego obciążenia. Sprawdzono również obciążenie części stropowej na strych przy założeniu obciążeń Qch=1,2kN/m2 i również to obciążenie spełnia wymogi obciążeniowe.
Podczas prac należy wykonać:
• wymianę całkowitą łat i podatników dachu
• wymianę (częściową deskowania) przegnitych desek o podobnej grubości
• usunięcie mechaniczne sadzy i nadpalonych części belek dachowych (UWAGA: po dokonaniu usunięcia należy ocenić stan techniczny belki i podjąć decyzję czy belka nadaje się do dalszej eksploatacji – przez uprawnione osoby „projektanta oraz inspektora nadzoru oraz właściwy Urząd)
• należy wykonać odkrycie stropu (zdemontować podłogi – deski „strychu) usunąć polepę z trocin sprawdzić stan techniczny belek stropowych (w przypadku uszkodzeń dokonać naprawy lub uzupełnień – „pod nadzorem osób uprawnionych”) następnie zaimpregnować
• impregnację konstrukcji dachu, stropu i impregnować środkiem FOBOS 2 (6x20% roztworem) lub innym.
Podczas prac należy zwrócić szczególna uwagę na kominy – po odkryciu podłogi oraz dachu należy zadecydować o uszczelnieniu i uzupełnieniu – po dokonaniu oceny przez uprawnioną osobę.
Zamontować okna wyłazowe przy kominach.
Po wykonaniu odkrywek stropu i konstrukcji dachu (przy połączeniu ze ścianami) należy sprawdzić konstrukcje ścian – podparcie belek stropowych oraz ich kotwienie.
Konstrukcja dachu
Pozostaje istniejąca konstrukcja dachu (po naprawie). UWAGA – krokwie, belki – należy sprawdzić połączenia i w przypadku ich nietrwałości uzupełnić. Wszystkie elementy drewniane łączyć.
Dachówka
Projektuje się wymianę blachy na dachówkę holenderkę w odcieniach ceglastej czerwieni na łatach 4x5 cm, podłatnikach, membranie paroprzepuszczalnej, deskowaniu gr. 2,5 cm (istn.) i wraz z robotami towarzyszącymi jak roboty naprawcze konstrukcji dachu oraz roboty izolacyjne, roboty naprawcze gzymsów (związane bezpośrednio z wymianą dachówki), wymiana części deskowania (przegnitego lub uszkodzonego pożarem).
Kominy
Projektuje się remont kominów na strychu i ponad dachem z uwzględnieniem montażu nowych ław kominiarskich i stopni oraz nowych wyłazów dachowych.
Obróbki blacharskie
Wszystkie rynny, rury spustowe i inne obróbki blacharskie (przy kominach, podbitka, itp.) projektuje się z blachy tytan-cynk.
Instalacja odgromowa
Projektuje się ułożenie nowej instalacji odgromowej - wg projektu technicznego.
Roboty naprawcze konstrukcji stropu wraz z remontem deskowania
Projektuje się roboty naprawcze konstrukcji stropu (zakres do określenia po usunięci deskowania podłogi) wraz z bezwzględnym usunięciem polepy z trocin i zastąpienie jej wełną mineralną przy zachowaniu odpowiedniej odporności ogniowej przegrody.
Izolacje
Przeciwwilgociowa pozioma – p odłogowa 1xfolia (od dołu i góry) – pod wełną mineralną i nad wełną – folia paroprzepuszczalna. Izolacja cieplna sufitu – 25 cm wełna mineralna
(między belkami stropowymi).
Roboty naprawcze murowe
Projektuje się roboty naprawcze murowe elementów występujących w zakresie objętych opracowaniem.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ostateczny ranking ofert wyliczony zostanie według wzoru :
Razem = C + D ,
gdzie:
C- cena
D- doświadczenie kierownika budowy
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która uzyska największą łączną liczę punktów. Maksymalnie Wykonawca może uzyskać 100 punktów. Obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: 1.2. Doświadczenie kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi przez osoby spełniające wymagania o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków w okresie ostatnich pięciu lat w okresie ostatnich pięciu lat

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu :

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie
-art.108 ust.1 oraz art.109 ust.1pkt 4,5,6,7,8,9,10 ustawy Pzp oraz
- art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507)



2. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone poniżej:
2.1.Warunek określony w art.112 ust.2 pkt1 ustawy Pzp, tj. posiadają zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.2.Warunek określony w art.112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, tj. posiadają uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

2.3.Warunek określony w art.112 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, tj. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że :
-z informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem jest nie mniejsza niż 500.000 złotych .

2.4.Warunek określony w art. 112 ust.2 pkt 4 ustawy Pzp, tj. zdolność techniczna lub zawodowa Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli:
2.4.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie robót dekarskich o wartości robót co najmniej 200.000 zł. brutto każda.
2.4.2. Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych , uprawnieniach, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia publicznego, tj. dysponuje i skieruje do realizacji zamówienia co najmniej :
- Kierownika budowy, osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi , spełniającą wymagania o których mowa w art.37c ustawy o ochronie zabytków dla budowy będącej przedmiotem zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca składa wraz z ofertą:
1. oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 108 ust. 1 i art. 109 ust. 1 pkt od 4 do 10 ustawy Pzp , art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. – o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz.507) oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 112 ust. 2 ustawy (Załącznik nr 3 do SWZ)
Oświadczenia te stanowią dowody potwierdzające brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępując wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 57 ustawy, wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego następujące dokumenty:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t. j. Dz.U. z 2024 r. poz. 594z póżn.zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej według wzoru określonego w Załączniku nr 4 do SWZ (należy wypełnić odpowiednie pole).
2) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
3) Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (Załącznik nr 5 do SWZ).
4) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SWZ, z załączeniem dowodów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez te osoby
5) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminy składania ofert o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł.
6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie:
5.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
5.2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
5.3. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, o których mowa w pkt. 5.1.
5.4. Jeżeli oferta wykonawców, o których mowa w pkt.5.1, została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
5.5. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w pkt. 2.2, jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje, usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
5.6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty , do realizacji których te zdolności są wymagane.
5.7. W przypadku, o którym mowa w pkt. 5.5 i 5.6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę, na warunkach określonych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 1 specyfikacji warunków zamówienia z uwzględnieniem treści specyfikacji.
1. Zmiany umowy, ich zakres i zasady wprowadzania zostały określone w projekcie umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/mragowo w myśl Ustawy PZP na stronie internetowej prowadzonego postępowania do dnia 15.10.2024r. do godziny 10.00.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.