Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00366950/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
- 2024/BZP 00388654/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej klasy L – ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostrowiec Świętokrzyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009834
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Głogowskiego 3/5
1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 412672133
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.ostrowiec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.ostrowiec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7035e3fb-2a1e-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej klasy L – ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7035e3fb-2a1e-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00519988
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063746/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Budowa ul. Zwierzynieckiej w Ostrowcu Świętokrzyskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00366950
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 5325027,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wszelkich robót budowlanych i montażowych związanych z realizacją zadania zgłoszonego do dofinansowania w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg, obejmującego budowę drogi gminnej klasy L – ul. Zwierzynieckiej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ostrowcu Świętokrzyskim w ramach zadania budżetowego pn.: „Budowa ul. Zwierzynieckiej”.
2. W ramach przedmiotowego zadania przewidziano do realizacji zakres robót budowlanych
i montażowych dotyczących budowy publicznej drogi gminnej klasy L – ul. Zwierzynieckiej na odcinku od skrzyżowania z ul. Miodową do skrzyżowania z ulicą Rzeczki, w tym:
- rozbiórkę istniejących obiektów w pasie drogowym,
- wycinkę kolidującej zieleni, w tym wycinkę drzew oraz krzaków (samosiewów drzew),
- wykonanie podbudowy i nawierzchni jezdni z mieszanki mineralno – bitumicznej o szerokości 7,0 m,
- budowę prawostronnej, dwukierunkowej ścieżki rowerowej szerokości 2,0 m,
- budowę lewostronnego chodnika szerokości 2,0 m,
- budowę systemu odwodnienia drogi w postaci sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego systemu kanalizacji deszczowej w ul. Zwierzynieckiej,
- budowę kanału technologicznego,
- budowę sieci oświetlenia ulicznego,
- przebudowę sieci: elektroenergetycznej, wodociągowej, gazowej,
- przebudowę infrastruktury telekomunikacyjnej,
- budowę zjazdów indywidualnych i zjazdów publicznych,
- wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie i montaż tablicy informacyjnej.
Wykonawca wykona i ustawi 1 tablicę informacyjną o realizacji zadania
i źródłach jego finansowania.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232452-5 - Roboty odwadniające
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5368136,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7099000,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5368136,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "BUDROMOST-STARACHOWICE" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290010189
7.3.3) Ulica: ul. Św. Rocha 31
7.3.4) Miejscowość: Wąchock
7.3.5) Kod pocztowy: 27-215
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Kanalizacja deszczowa, wodociąg, gazociąg, oświetlenie, energetyka, teletechnika, kanał technologiczny
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BUDROMOST - STARACHOWICE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BUDROMOST - STARACHOWICE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5368136,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Świadczenie usług fizjoterapii ambulatoryjnej, konsultacji indywidualnych i edukacji zbiorowej dla pracowników Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn: Budowa, rozbudowa sieci ulic: Malinowa, Jarzębinowa, Leśna
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji z Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. w Janiku"
- Zakup paliw płynnych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w m. Górki Noteckie, ul. Kurowska
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.