eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaSzczeliny dylatacyjne w nawierzchniach betonowych z wypełnieniem masami zalewowymi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Warszawa: Szczeliny dylatacyjne w nawierzchniach betonowych z wypełnieniem masami zalewowymi
Numer ogłoszenia: 20051 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Remontów i Konserwacji Dróg , ul. Chmielna 73a, 00-801 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4741323, 4741222, faks 022 4741331.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zrikd.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szczeliny dylatacyjne w nawierzchniach betonowych z wypełnieniem masami zalewowymi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczeliny dylatacyjne w nawierzchniach betonowych z wypełnieniem masami zalewowymi. Wartość szacunkowa zamówienia nie przekracza równowartości kwoty 4 845 000 euro.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 1 700 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych 00/100 groszy)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności objętej niniejszym zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadania wiedzy i doświadczenia: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli minimum 3 roboty budowlane polegające na nacięciu i wypełnieniu szczelin dylatacyjnych o łącznej wartości poszczególnych prac nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto. 3) Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogi b) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym wystarczającym do wykonania zamówienia, tj. minimum: 2 piły do cięcia betonu, 1 szczotkę mechaniczną, 1 lancę gorącego powietrza ze sprężarką, 1 kocioł do podgrzewania masy z płaszczem olejowym i mieszadłem wraz z zespołem ciśnieniowego podawania zalewy. 4) Sytuacji ekonomicznej i finansowej. a) Wykonawca posiada ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 złotych. Wykonawca może polegać - na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy - na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W odniesieniu do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać warunki określone w pkt. 1. W przypadku warunków określonych w pkt. 2,3 i 4, wymagane jest łączne spełnienie warunków przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia. (Wystarczające jest spełnienie warunków przez którykolwiek podmiot). Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w Części IV. Z treści wymaganych dokumentów i oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia oraz dokumenty wykazujące spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, b) wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem ich rodzaju i wartości, dat i miejsca wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt. 2 lit. a) SIWZ - stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat posiadanych uprawnień, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt. 3 lit a) SIWZ - stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ d) wykaz narzędzi i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust.1 pkt.3 lit b) SIWZ - stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ e) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na potwierdzenie spełniania warunku określonego w Części III ust. 1 pkt. 4 lit a) SIWZ. W sytuacji, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku. 2. Dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty i oświadczenia wykazujące brak podstaw do wykluczenia: a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ; b) Aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a wykonawca będący osobą fizyczną - oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt. 2 ustawy, stanowiące załącznik nr 5 do SIWZ; c) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrikd.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chmielna 73a, 00-801 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Zamawiającego - V piętro, pokój 508.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.