Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00437231/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI - II PRZETARG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Czersk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550644
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Malachin, ul.Cisowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Czersk
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-650
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (0-52) 39 536 10
1.5.8.) Numer faksu: (0-52) 39 536 21
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: czersk@torun.lasy.gov.p
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://czersk.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_czersk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Czersk
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA POMIESZCZENIA TECHNICZNEGO WRAZ Z WYMIANĄ ŹRÓDŁA CIEPŁA DLA BUDYNKU MIESZKALNEGO -LEŚNICZÓWKI - II PRZETARG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b9783b2-f01c-466a-99fa-be851f23c742
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00281828/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Wymiana kotłów grzewczych w 2 leśniczówkach Nadleśnictwa Czersk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437231
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.2.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 446358,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówki w Olszynach.Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o. Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni
Uwaga! Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartości zamówienia na podstawie art 214 ust 1 pkt 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 115003,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Modernizacja pomieszczenia technicznego wraz z wymianą źródła ciepła dla budynku mieszkalnego -leśniczówkiw Płecnie.
Przedmiotem zamówienia jest remont kotłowni na paliwo stałe na kotłownię na drewno oraz wymiana części instalacji c.o.
Jako roboty towarzyszące występują roboty ogólnobudowlane, wodno- kanalizacyjne, elektryczne w kotłowni.
Uwaga Wartość części -to kwota netto wartości podstawowej bez prawa opcji oraz bez wartośći zamówienia na podstawie
art 214 ust 1 pkt 7.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 108176,06 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 98400 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 117770,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 98400 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panem Włodzimierzem Zabrockim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Instalacji Elektrycznych i Hydraulicznych, ul. Leśna 12, 89- 642 Rytel, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551247041, REGON 220629495, reprezentowanym przez Pana Włodzimierza Zabrockiego
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5551247041
7.3.3) Ulica: ul. Leśna 12
7.3.4) Miejscowość: Rytel
7.3.5) Kod pocztowy: 89-642
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 98400 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88409,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104820,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88409,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Panem Czesławem Wajdzik prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Hurtownia Instalacyjna Centrum z siedzibą przy ul. Kosobudzkiej 3, 89-650 Czersk, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5552049455, REGON 771583160, reprezentowanym przez Pana Czesława Wajdzik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5552049455
7.3.3) Ulica: ul. Kosobudzka 3
7.3.4) Miejscowość: Czersk
7.3.5) Kod pocztowy: 89-650
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88409,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. UMOWA NR. S.271.2.7.2024 na L. Olszyny w dniu 26.09.2024 r. w Malachinie z Panem Włodzimierzem Zabrockim prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Zakład Instalacji Elektrycznych i Hydraulicznych, ul. Leśna 12, 89- 642 Rytel, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5551247041, REGON 220629495, reprezentowanym przez Pana Włodzimierza Zabrockiego
2. UMOWA NR. S.271.2.6.2024 na L. Płecno w dniu 06.09.2024 r. w Malachinie
z Panem Czesławem Wajdzik prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą Hurtownia Instalacyjna Centrum z siedzibą przy ul. Kosobudzkiej 3, 89-650 Czersk, posiadającym numer identyfikacyjny NIP 5552049455, REGON 771583160, reprezentowanym przez Pana Czesława Wajdzik.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa efektywności energetycznej oczyszczalni i przepompowni ścieków, ujęć wody, budynków Urzędu Gminy w Gniewoszowie oraz Zespołu Szkolno-Przedszkolnego
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Prace adaptacyjne i remontowe związane z dostosowaniem budynku i pomieszczeń do funkcji Klubu Samopomocy w Tarnawce
więcej: Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.