Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00457232/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy Policji
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA STOŁECZNA POLICJI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012126482
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nowolipie 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-150
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ksp.policja.gov.pl/zam/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8360181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy Policji2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f409d79-7175-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520150
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00457232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WZP-2699/23/168/Z
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 940248,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 1 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 50 policjantów;
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 39177,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 2 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 50 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 39177,04 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 3 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 100 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78354,07 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 4 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 100 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78354,07 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 5 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 100 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78354,07 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 6 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 100 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78354,07 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 7 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 100 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 78354,07 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 8 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 200 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 156708,15 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 9 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 200 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 156708,15 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zakwaterowania i wyżywienia policjantów;2. Zadanie nr 10 - Zakwaterowanie i wyżywienie – 200 policjantów;
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SWZ oraz Rozdział XIX SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55270000-3 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe
4.5.5.) Wartość części: 156708,15 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38043,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38043,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „CENTRUM USŁUG LOGISTYCZNYCH"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7010270911
7.3.3) Ulica: Słoneczna 37
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-789
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38043,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa faktyczna:
W dn. 06.11.2023 r. Zamawiający unieważnił czynność wyboru oferty najkorzystniejszej Wykonawcy Sobienie Królewskie S.A z siedzibą w Sobieniach-Jeziorach. Wybór oferty Wykonawcy został dokonany z błędem, gdyż w toku oceny ofert przyjęto niewłaściwą cenę oferty brutto jednego z Wykonawców. Spowodowało to, że dokonano wyboru – w świetle kryterium oceny ofert Cena brutto (Znaczenie 100%) – Wykonawcy, który złożył droższą ofertę.
Dokonanie ponownego wyboru oferty wiąże się z brakiem możliwości realizacji umowy w wyznaczonym terminie, przy zachowaniu ustawowego pięciodniowego terminu oczekiwania na zwarcie umowy, o którym mowa w art. 308 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn zm.), zwanej dalej ustawą.
W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył konkretny termin realizacji Zamówienia określony datami od 09-13.11.2023r. zgodnie z koniecznością zapewnienia noclegu Policjantów zabezpieczających wydarzenia związane z obchodami święta niepodległości 11.11.2023 r.
Wyżej wskazane okoliczności uniemożliwiają Zamawiającemu zawarcie umowy z jednoczesnym zachowaniem ustawowych terminów oraz faktyczną możliwością realizacji umowy w potrzebnym dla Zamawiającego terminie. Powstaje sytuacja, w której, ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu, a także byłaby bezprzedmiotowa.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40150,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
podstawa faktyczna:
W przedmiotowym postepowaniu złożono powyższe oferty. Zamawiający w trakcie oceny ofert wezwał Wykonawcę UpHOTEL sp. z o.o. do przedłożenia pełnomocnictwa do działania w imieniu Podwykonawcy. Zamawiający wyznaczył termin na uzupełnienie do końca dnia 03.11.2023 r. Wykonawca złożył przedmiotowe oświadczenie w dn. 03.11.2023 r. o godz. 15.49. Wiadomość ta nie została uwzględniona w toku oceny oferty Wykonawcy w dniu 03.11.2023 r. ze względu na przeoczenie, wynikające z faktu, że w tym samym czasie były wysyłane do Wykonawców informacje o wyborze oferty najkorzystniejszej w innych Zadaniach. Interfejs przesyłania wiadomości za pośrednictwem platformy zakupowej, na której prowadzone jest postępowanie nie informuje użytkownika o nadchodzącej wiadomości podczas przesyłania innych wiadomości za pośrednictwem platformy.
Dokonanie wyboru oferty w terminie późniejszym niż 03.11.2023 r. wiąże się z brakiem możliwości zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w terminie umożliwiającym jej wykonanie zgodnie z obiektywną potrzebą Zamawiającego, ze względu na konieczność dochowania pięciodniowego terminu oczekiwania na zwarcie umowy, o którym mowa w art. 308 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605, z późn zm.), zwanej dalej ustawą. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający wyznaczył konkretny termin realizacji Zamówienia określony datami od 09-13.11.2023r. zgodnie z potrzebą zapewnienia noclegu Policjantów zabezpieczających wydarzenia związane z obchodami święta niepodległości 11.11.2023 r.
Wyżej wskazane okoliczności uniemożliwiają Zamawiającemu zawarcie umowy z jednoczesnym zachowaniem ustawowych terminów oraz faktyczną możliwością realizacji umowy w potrzebnym dla Zamawiającego terminie. Powstaje sytuacja, w której, ewentualnie zawarta umowa podlegałaby unieważnieniu, a także byłaby bezprzedmiotowa.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 136600,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 31.10.2023 r. do godz. 10:00 w ww. postępowaniu, w zadaniu nr 4, nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HOTEL GEORGE TOMASZ TRZCIŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9512062428
7.3.3) Ulica: Al. Katowicka 123
7.3.4) Miejscowość: Rusiec
7.3.5) Kod pocztowy: 05-830
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 62369,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 196200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 62369,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAROS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361919543
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 13A lok 5
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona przedmiot umowy z wykorzystaniem Podwykonawcy MJS sp. z o.o. sp. k.
ul. Stefana Batorego 37/82, 02 591 Warszawa , który wykonywać będz ie część zamówienia obejmującą : usługi zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy Policji
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 62369,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88300,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Hotel Arkadia Beata Wiśniewska wspólnik spółki cywilnej
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Hot el Arkadia Józef Wróblewski wspólnik spółki cywilnej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5242561041
7.3.3) Ulica: Radzymińska 182
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-671
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 176800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAROS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5361919543
7.3.3) Ulica: Jagiellońska 13A lok 5
7.3.4) Miejscowość: Legionowo
7.3.5) Kod pocztowy: 05-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca wykona przedmiot umowy z wykorzystaniem Podwy konawcy „ARCHE” Spółka
Akcyjna w Warszawie (02 801) ul Puławska 361 który wykonywać będzie część zamówieniaobejmującą : usługi zakwaterowania i wyżywienia funkcjonariuszy Policji
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 176800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 142800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 142800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 142800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE MEGA MA ŁGORZATA BIESALSKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP : 8381013698
7.3.3) Ulica: Poznańska 492
7.3.4) Miejscowość: Ołtarzew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 142800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 207840,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 207840,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 207840,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MCC MAZURKAS CONFERENCE CENTRE & HOTEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1182025554
7.3.3) Ulica: Poznańska 177
7.3.4) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-850
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL ARKADIA S.C. BEATA i MIROSŁAW WIŚNIEWSCY
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL ARKADIA S.C. BEATA i MIROSŁAW WIŚNIEWSCY
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 207840,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-138.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie pobytu z zakwaterowaniem i wyżywieniem dla rodzin z dziećmi
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "AKADEMIA DZIECI BIECZA"
- ORGANIZACJA KOLONII DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "MAŁE TALENTY"
- Kompleksowa usługa organizacji finału międzynarodowego konkursu dla młodzieży.
- Usługa zakwaterowania i wyżywienia studentów oraz kadry dydaktycznej podczas realizacji obozu letniego w roku akademickim 2024/2025
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.