Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461558/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytecki Szpital Kliniczny nr 1 w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029234
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Staszica 16
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-081
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@usk1.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spsk1.ezamawiajacy.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://spsk1.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea58e58e-8461-412b-9ebb-17da9079d7b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00223670/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.57 110. Różne produkty spożywcze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461558
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EO/EŻ-2738/95/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
BiszkoptyCzosnek mielony
Dżem z owoców, słodzony (różne owoce/smaki )
Gałka muszkatołowa
Goździki
Herbata czarna, ekspresowa
Imbir mielony
Kakao naturalne ( zawartość tłuszczu kakaowego min. 10%)
Kisiel z cukrem, bez konserwantów (smak malinowy, truskawkowy, wiśniowy)
Kasza kukurydziana
Ketchup (łagodny, pikantny, zawartość przecieru z pomidorów min. 60%) w plastikowym opakowaniu,
Liście laurowe,
Majeranek,
Mieszanka ziół do kurczaka,
Mieszanka ziół do ryb ,
Proszek do pieczenia ,
Pieprz naturalny czarny (mielony),
Pieprz ziołowy (mielony) ,
Przyprawa warzywna w proszku, (np. Domowa, Vegeta, Ziarenka smaku) ,
Rosół drobiowy (w proszku) ,
Rozmaryn suszony ,
Sok jabłkowy , (karton ze słomką),
Sok pomidorowy ,
Sos sałatkowy uniwersalny,(skład: przyprawa ziołowa, cebula, liść pietruszki, oregano, majeranek, pieprz czarny, bazylia, tymianek, pieprz ziołowy) sos w proszku),
Soja ziarno,
Wiórki kokosowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 55916,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cukier kryształCukier biały w paluszkach
Cukier puder
Cukier waniliowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 10016,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Fasola sucha – Jaś średniGroch łuskany, suchy
Kasza gryczana, cała, prażona, jasna
Kasza jaglana
Kasza jęczmienna średnia
Kasza manna
Koper suszony
Kwasek cytrynowy ,
Natka pietruszki, suszona ,
Pieczywo wieloziarniste, (chrupkie lub lekkie, skład: pęłnoziarnista mąka żytnia, maka pszenna, otręby )
Przyprawa ziołowa (mieszanka ziół: bazylia, majeranek, rozmaryn, szałwia, cząber, oregano, tymianek,mięta np. Zioła prowansalskie ),
Ziele angielskie ,
Płatki jęczmienne (błyskawiczne),
Płatki kukurydziane (śniadaniowe, zwykłe bez dodatków (bez gotowania) ,
Płatki owsiane (błyskawiczne) ,
Ryż (biały, cały, długi),
Ryż naturalny, brązowy,
Soczewica zielona, ziarno,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 31793,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chrzan konserwowy, tartyGulasz angielski - konserwa mięsna / o zawartości mięsa wieprzowego
Koncentrat pomidorowy 30% zagęszczony, pasteryzowany, bez konserwantów
Konserwa rybna (ryba w oleju lub pomidorach, (opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza)
Masa makowa z bakaliami ,
Miód naturalny wielokwiatowy,
Miód naturalny wielokwiatowy,
Rodzynki
Ocet w plastikowym opakowaniu
Oliwa z oliwek extra Virgin,
Pasztet drobiowy (zawartość rozdrobnionego mięsa z kurcząt min. 38%, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza)
Szczaw konserwowy, siekany,
Śledź Matjas solony, (bez dodatku cebuli, kapusty, ogórków itp. dodatków),
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 44039,97 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aromat do ciast / różne zapachy-smakiBudyń śmietankowy z cukrem
Budyń błyskawiczny z cukrem (bez gotowania, o smaku śmietankowym, waniliowym)
Deser owocowy – przecier jabłkowy o konsystencji gładkiego, jednolitego i delikatnego musu, dla niemowląt po 4 miesiacu życia . Bez barwników i konserwantów. Produkt przygotowany z jednego rodzaju owoców (bez dodatku innych owoców)
Herbata czarna, liściasta (gruby liść) np.
Kisiel błyskawiczny z cukrem (bez gotowania, z kawałkami owoców, smak pomarańczowy, wiśniowy, cytrynowy)
Herbatniki kruche bez dodatków ziaren, kakao, czekolady
Dżem z owoców, słodzony ( różne owoce /smaki)
Galaretka owocowa/różne smaki ,
Margaryna w kostce (min. 70 % tłuszczu)
Pieczywo bezglutenowe (skład: mąka ryżowa, grysik ryżowy, mąka kukurydziana itp.),
Sok owocowo-warzywny w opakowaniu plastikowym, (z cukrem, z dodatkiem marchwi, dyni, jabłka, bananów, winogron
Sól kuchenna warzona, jodowana, drobnokrystaliczna ,
Tymianek suszony,
Wafle w czekoladzie (wafel przekładany kremem -różne smaki, oblany czekoladą min. 30%) ,
Wafle tortowe
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 51550,33 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kawa zbożowa rozpuszczalna (zboża min. 75%- jęczmień,żyto, cykoria)Papryka mielona (łagodna i ostra),
Soda oczyszczana, spożywcza
Mąka ziemniaczana ,
Płatki jaglane (błyskawiczne) ,
Groszek zielony, konserwowy
Kukurydza konserwowa,
Kostka sojowa, błyskawiczna
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 8490,89 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Makarony z mąki durum, rózne kształtyMakaron razowy,różne kształty ,
Makaron bezglutenowy, różne kształty
Majonez gęsty, dekoracyjny ,
Kotlety sojowe, produkt suchy,
Krakersy , różne smaki
Paluszki z sezamem lub makiem,
Pieczywo chrupkie kukurydziano-ryżowe( bez dodatku cukru, glutenu) ,
Pierniczki w czekoladzie
Przyprawa w płynie do zup, sosów
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 28163,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bita śmietana sprayMusztarda w plastikowym opakowaniu ,
Olej uniwersalny do sałatek i smażenia,
Paprykarz rybny (zawartość rozdrobninej ryby min. 24%, opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza) ,
Pasta sojowa z dodatkiem warzyw, różne smaki (opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza)
Pasztet sojowy (opakowanie pozwalające na otwarcie bez użycia otwieracza),
Sos czosnkowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 30628,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41866,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51095,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41866,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41866,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6929,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8608,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6929,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6929,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28409,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33800,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28409,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28409,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43089,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48670,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43089,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44870,82 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43089,02 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 48670,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43089,02 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Poniatowa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43089,02 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8142,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9259,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8142,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8142,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22339,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37155,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22339,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Polaris Małgorzata Gruszczyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22339,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23897,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26871,37 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23897,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Karo Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: pl
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23897,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Postępowanie na odbiór odpadów w roku 2025 z obiektów LUW w Lublinie oraz w Zamościu
- Dostawa papieru kserograficznego oraz składanek komputerowych
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z dystrybucją dla Muzeum Wsi Lubelskiej w Lublinie
- "Dostawa zestawów diagnostycznych do monitorowania poziomu transkryptu z wykorzystaniem aparatu GenexPERT na potrzeby COZL." (COZL/DZP/AW/3412/TP-163/24)
- Dostawa wraz z usługą wdrożenia 19 sztuk zestawów rozwiązania znakowania i wyszukiwania akt za pomocą fal radiowych (RFID)
- Dostawa nowego urządzenia laboratoryjnego- systemu do detekcji ekspresji genów w czasie rzeczywistym z wyposażeniem na potrzeby Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Lublinie"
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DLA SZKOŁYPODSTAWOWEJ W LUBISZEWIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej, stołówki przedszkolnej i stołówki żłobka w Dobrem - GKI 271.15.2024
- Dostawa produktów spożywczych na potrzeby kuchni w Publicznym Przedszkolu Samorządowym w Kleszczowie z podziałem na 7 części (1 półrocze 2025 r.)
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola Miejskiego w Lidzbarku na rok 2025
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO STOŁÓWKI SZKOLNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BOHATERÓW WESTERPLATTE W CHOBIENI
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.