Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00468104/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Mieście Obrzycko od 01 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r. w części II i VII.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół w Mieście Obrzycko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639640472
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Lipowy 12
1.5.2.) Miejscowość: Obrzycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-520
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.7.) Numer telefonu: 612913129
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrektor@zsobrzycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsobrzycko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://zsobrzycko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup wraz z dostawą produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół w Mieście Obrzycko od 01 stycznia 2023r. do 31 grudnia 2023r. w części II i VII.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddeeb3d1-70a0-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00468104/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 84908,32 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do kuchni Zespołu Szkół wMieście Obrzycko Pl. Lipowy 12, 64-520 Obrzycko. Część II – Nabiał. Oferowane artykuły spożywcze muszą być dobrej
jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia. 2.Dostawy wraz z wniesieniem
przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy przystosowanym do przewozu
żywności w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem lipca, a w sierpniu w dni robocze)
w godzinach 6.00-7.30. 3. Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez Zamawiającego z dopuszczalnym
jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie. W wyjątkowych
sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a
Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 4.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty zamówienia na 24 godziny przed realizacją
zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu
3 godzin od złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 66730,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiot zamówienia stanowi: sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i kuchennych do kuchni Zespołu Szkół wMieście Obrzycko Pl. Lipowy 12, 64-520 Obrzycko. Część VII – Świeże pieczywo i wyroby piekarskie. Oferowane artykuły
spożywcze muszą być dobrej jakości, posiadać wymagane prawem atesty dopuszczające żywność do spożycia. 2.Dostawy
wraz z wniesieniem przedmiotu zamówienia będą realizowane sukcesywnie, transportem własnym Wykonawcy
przystosowanym do przewozu żywności w okresie od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r. w dni nauki szkolnej (z wyłączeniem
lipca, a w sierpniu w dni robocze) w godzinach 6.00-7.30. 3. Dostawy będą wykonywane wg zamówień składanych przez
Zamawiającego z dopuszczalnym jednodniowym wyprzedzeniem do godziny 15.00. Zamówienia będą składane i
przyjmowane telefonicznie. W wyjątkowych sytuacjach może nastąpić zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu
telefonicznym pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Dostawa zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego
będzie odbywać się na koszt Wykonawcy. 4. Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania telefonicznej korekty
zamówienia na 24 godziny przed realizacją zamówienia w granicach (+/-) 10 –15% dla poszczególnych asortymentów oraz
realizacji zamówień interwencyjnych w ciągu 3 godzin od złożenia zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 18177,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63456,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110395,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63456,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zieleniak Wioletta Skibiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631257657
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś
7.3.5) Kod pocztowy: 64-510
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63456,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12458,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18450,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12458,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminna Spółdzielnia "Samopomoc Chłopska"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7630003400
7.3.4) Miejscowość: Wronki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
jakie przetargi wygrała firma
GMINNA SPÓŁDZIELNIA "SAMOPOMOC CHŁOPSKA"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12458,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.