Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00425191/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-03
- 2023/BZP 00445130/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Sobieskiego w Żytnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LYSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258776
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 1 A
1.5.2.) Miejscowość: Lyski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-295
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 4300051
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lyski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lyski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-04a921cd-61d7-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Sobieskiego w Żytnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-04a921cd-61d7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520210
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00052648/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.14 Przebudowa drogi gminnej ul. Sobieskiego w Żytnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00425191
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2023.DR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Sobieskiego w Żytnej.
Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia:
1) Wprowadzenie, utrzymanie i rozebranie czasowej organizacji ruchu.
2) Obsługa geodezyjna budowy.
3) Wykonanie odwodnienia drogi:
a) fi 500mm o długości 54,5mb wymiana odcinka betonowego na PVC;
b) fi 400 mm 520mb wraz z studzienkami ściekowymi fi 425mm;
c) fi 250mm o długości 106mb wraz z studzienkami fi 425mm.
4) Przebudowa drogi:
a) 759mb o szerokości 5,00 m, 32mb o szerokości 4,5m frezowanie, stabilizacja cementem, podbudowa z nawierzchnia bitumiczną oraz jednostronnym krawężnikiem na ławie betonowej z oporem (belką najazdową);
b) 181mb o szerokości 3,50 m – 4,5 m, stabilizacja cementem, podbudowa z nawierzchnia z bloczków drogowych betonowych oraz jednostronnym krawężnikiem na ławie betonowej z oporem (belką najazdową);
c) 70,5mb o szerokości 3,00m podbudowa z nawierzchnia z bloczków drogowych betonowych;
d) przebudowa istniejących z budową nowych zjazdów oraz wymiana nawierzchni chodnika;
e) utwardzenie poboczy destruktem asfaltowym;
f) budowa przepustów drogowych 2 szt.;
g) regulacja istniejących studni oraz kratek ściekowych;
h) pogłębienie istniejących rowów na długości 170 mb;
5) Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z operatem geodezyjnym odebranym przez Starostwo Powiatowe.
6) Wykonanie tablicy informacyjnej zgodnie z wytycznymi Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg – 1 szt.
Szczegółowy zakres zamówienia został opisany w dokumentacji, stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1089425,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1888888,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1089425,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.U.H. "LIBUD" LIBERDA Spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6443304452
7.3.3) Ulica: Spacerowa 5A
7.3.4) Miejscowość: Czeladź
7.3.5) Kod pocztowy: 41-253
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1089425,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- Bieżące utrzymanie nawierzchni dróg na terenie Gminy Bytom w 2025r.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Remont drogi wojewódzkiej nr 581 od km 2+250 do km 4+800 na odcinku Gostynin - Kozice - nr postępowania 018/25
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.