eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa dygestorium nasto³owego oraz szafy ch³odniczej laboratoryjnej



Og³oszenie z dnia 2024-09-27


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa dygestorium nasto³owego oraz szafy ch³odniczej laboratoryjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Katowickie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276201240

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-074

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@kco.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kco.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa dygestorium nasto³owego oraz szafy ch³odniczej laboratoryjnej

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-54aa0419-c0d6-4f73-9632-11530910eaf7

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00520230

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00059739/27/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.37 Dostawê dygestorium nasto³owego oraz szafy ch³odniczej laboratoryjnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania sprzêtowe do korzystania z
platformy Zamawiaj±cego:
1) komputer klasy PC z zainstalowanym systemem operacyjnym Microsoft Windows XP/Vista/Windows 7/ Windows 8 /Windows 10;
2) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 7/ Windows 8 przegl±darka MS Internet Explorer 10.0 (lub
nowsza) z obs³ug± Active X lub dla systemów operacyjnych XP/Vista/Windows 7/Windows 8 przegl±darka Firefox z obs³ug± Javy,
si³a szyfrowania: 128bit.
3) w przypadku komputera z systemem operacyjnym Microsoft Windows 10 przegl±darka MS Internet Explorer 11 z obs³ug± Active
X lub Firefox z obs³ug± Javy, si³a szyfrowania: 128bit;
4) pod³±czenie do Internetu: min. 56 Kb na komputer (zalecane szerokopasmowe ³±cze internetowe);
5) pod³±czony lub wbudowany do komputera czytnik karty kryptograficznej wydanej przez wystawcê certyfikatu u¿ywanego przez Wykonawcê

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie
ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”,
informujê, ¿e:
• administratorem Pani/Pana danych osobowych jest / Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, 40 – 074 Katowice, tel. 32
2511-761 /;
• inspektorem ochrony danych osobowych w / Katowickie Centrum Onkologii / jest Pan/Pani /Tomasz Duniec, kontakt:
IOD@kco.katowice.pl, tel. 32 42-00-290/;
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego / na zakup i dostarczenie foteli ergonomicznych, podnó¿ków / prowadzonym w trybie
podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w
oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze
zm.), dalej „ustawa Pzp”;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym
okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;
• posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych

osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do
usuniêcia danych osobowych;
-prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: K.C.O. /TP/ 52 /2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 1 – Dygestorium nasto³owe - 1 zestaw,

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 42912320-1 - Aparatura odpowietrzaj±ca

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny
ofert w zakresie kryteriów oceny ofert, o których mowa w specyfikacji warunków zamówienia. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 90 %, Okres gwarancji 10 %. Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w ww. kryteriach podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona
cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±) ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1,
chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem punktacji ofert. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów po podliczeniu punktów we wszystkich kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Pakiet nr 2 – Szafa ch³odnicza laboratoryjna - 1 kpl.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39711100-0 - Ch³odziarki i zamra¿arki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie i porównaniu poddane zostan± oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu. Zamawiaj±cy dokona oceny
ofert w zakresie kryteriów oceny ofert, o których mowa w specyfikacji warunków zamówienia. W tym celu przeprowadzona zostanie ocena ka¿dej oferty. Zamawiaj±cy dokona weryfikacji oraz przypisania punktów dla kryterium oceny oferty Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia 90 %, Okres gwarancji 10 %. Wyniki wszystkich obliczeñ dokonywanych w ww. kryteriach podlegaj± zaokr±gleniu do dwóch miejsc po przecinku przy zachowaniu matematycznej
zasady zaokr±glania liczb, tj. - je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z odrzuconych cyfr jest mniejsza od 5, to ostatnia pozostawiona
cyfra nie ulega zmianie,- je¶li pierwsza (licz±c od lewej strony) z
odrzuconych cyfr jest wiêksza lub równa 5, to (niezale¿nie od tego, co jest za ni±) ostatni± pozostawion± cyfrê powiêksza siê o 1,
chyba ¿e taka dok³adno¶æ nie pozwoli na zró¿nicowanie ³±cznej punktacji ofert. W takim przypadku zaokr±glenie nast±pi do dalszej liczby miejsc po przecinku, chyba ¿e dalsze zwiêkszanie dok³adno¶ci obliczeñ nie skutkuje zró¿nicowaniem punktacji ofert. Za ofertê najkorzystniejsz± uznana zostanie oferta, która uzyska najwiêksz± liczbê punktów po podliczeniu punktów we wszystkich kryteriach.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 112 ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym –
odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, z³o¿y:
a) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Je¿eli ww. dokument mo¿na uzyskaæ za pomoc± drogi elektronicznej Zamawiaj±cy odst±pi od jego ¿±dania.

1.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 1237), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej, niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SWZ.

Je¿eli do postêpowania w zakresie danego pakietu zostanie z³o¿ona jedna oferta Zamawiaj±cy odst±pi od ¿±dania O¶wiadczenie w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie ¿±da podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Zamawiaj±cy nie wymaga przedmiotowych ¶rodków dowodowych

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zawarto¶æ oferty, w tym wykaz o¶wiadczeñ potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia:
Oferta musi zawieraæ:
1. Wype³niony i podpisany przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy Za³±cznik Nr 1 do SWZ – Formularz Oferty.
2. Wype³niony i podpisany przez osobê/y uprawnion±/e do reprezentowania Wykonawcy Za³±cznik Nr 2 do SWZ - Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia - Oferta cenowa.
3. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie dotycz±ce spe³niania warunków udzia³u
w postêpowaniu stanowi±ce Za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie dotycz±ce przes³anek wykluczenia
z postêpowania stanowi±ce Za³±cznik nr 4 do SWZ.
5. Informacjê o serwisie gwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obs³uguj±cego, nr telefonu, adresu poczty elektronicznej do kontaktów (zgodnie z informacj± w za³±czniku nr 1 – Formularz oferty).
6. Wykaz dostawców zu¿ywalnych czê¶ci i materia³ów eksploatacyjnych okre¶lonych przez wytwórcê zaoferowanego sprzêtu (zgodnie z informacj± w za³±czniku nr 1 – Formularz oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie (np. konsorcjum, spó³ka cywilna, Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie), maj±
obowi±zek ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w
niniejszym postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba ¿e pe³nomocnictwo takie wynika z
do³±czonych do oferty dokumentów np. umowy konsorcjum lub umowy spó³ki cywilnej.
Uwaga: pe³nomocnictwo musi byæ udzielone przez wszystkich Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum oraz
powinno mieæ okre¶lony zakres.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (wg wzoru na za³±czniku nr 4 i 5 do SWZ) sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w
postêpowaniu.
Zamawiaj±cy ¿±da przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê
Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy
wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych
z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku, o którym mowa powy¿ej, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do
oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
Wykonawcy wstêpuj±cy wspólnie, ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy. Problematykê
zobowi±zañ solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowê konsorcjum reguluj± przepisy Kodeksu cywilnego.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia prowadzone bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem (liderem konsorcjum).

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowi±cymi za³±cznik nr 5

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-15 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: elektronicznie poprzez platformê https://kco.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-13

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. ¦rodki ochrony prawnej okre¶lone w niniejszym dziale przys³uguj± wykonawcy, uczestnikowi konkursu oraz innemu
podmiotowi, je¿eli ma lub mia³ interes w uzyskaniu zamówienia lub nagrody w konkursie oraz poniós³ lub mo¿e ponie¶æ
szkodê w wyniku naruszenia przez zamawiaj±cego przepisów ustawy.
2. ¦rodki ochrony prawnej wobec og³oszenia wszczynaj±cego postêpowanie o udzielenie zamówienia lub og³oszenia o
konkursie oraz dokumentów zamówienia przys³uguj± równie¿ organizacjom wpisanym na listê, o której mowa w art. 469 pkt
15, oraz Rzecznikowi Ma³ych i ¦rednich Przedsiêbiorców.

3. Postêpowanie odwo³awcze jest prowadzone w jêzyku polskim.
4. Wszystkie dokumenty przedstawia siê w jêzyku polskim, a je¿eli zosta³y sporz±dzone w jêzyku obcym, strona oraz
uczestnik postêpowania odwo³awczego, który siê na nie powo³uje, przedstawia ich t³umaczenie na jêzyk polski.
W uzasadnionych przypadkach Izba mo¿e ¿±daæ przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski po¶wiadczonego
przez t³umacza przysiêg³ego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.