eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszczewBudowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 13

1.5.2.) Miejscowość: Pszczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-330

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.7.) Numer telefonu: 95 749 23 10

1.5.8.) Numer faksu: 95 749 23 12

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pszczew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczew.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-513fa5d1-241a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513fa5d1-241a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520294

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082485/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa drogi gminnej na dz. 237 w m. Stołuń – I etap

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 450333,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania wykonawca ma do wykonania roboty budowlane:
- drogę jednojezdniową, dwukierunkową z jednym lub z dwoma pasami ruchu o długości ok. 200m, na odcinku długości
160m zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,50m z jednym pasem do ruchu w obu kierunkach, na odcinku długości 40m
zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,50m z dwoma pasami ruchu o szerokości 2,75m każdy, nawierzchnię jezdni z kostki
betonowej o gr 8 cm (przy czym Wykonawca będzie realizował zadanie z wykorzystaniem części kostki betonowe
Zamawiającego w ilości 377,42 m2), obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i pochyleniu 8%, zjazd indywidualny
z kostki betonowej o szerokości 3,0m z poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m i łukami R=3,0m i 5,0m, przebudowę
istniejącego skrzyżowania zwykłego stosując promień R=6,0m dla projektowanej relacji skrętnej oraz remont nawierzchni
skrzyżowania,, jezdnię drogi gminnej ograniczono krawężnikami betonowymi najazdowymi obniżonymi lub wtopionymi o
wym. 15x22cm lub opornikami betonowymi o wym. 12x25cm posadowionymi na ławach z oporem z betonu C12/15, ściek
szerokości 20cm i głębokości 2cm z obniżonej kostki betonowej, na terenach zielonych zaprojektowano rozłożenie warstwy
humusu i obsianie trawą, remont istniejącego przepustu zlokalizowanego pod koroną drogi gminnej poprzez wymianę
istniejącej rury na rurę HDPE spiralnie karbowaną o średnicy 600mm i długości 6,0m. Wlot przepustu umocniono kostką
kamienną na warstwie betonu. - Kanalizację deszczową - kolektora głównego kanalizacji deszczowej z rur litych PVC-U o
średnicy DN400 i wytrzymałości obwodowej SN8 oraz przykanaliki z rur litych PVC-U o średnicy DN200 i wytrzymałości
obwodowej SN8 łączące studnie ściekowe ze studniami rewizyjnymi lub inspekcyjnymi.
- Usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ,
specyfikacje techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz zał. nr 10 zestawienie kosztów

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394976,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896587,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394976,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Paweł Tyliszczak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0804495150

7.3.4) Miejscowość: Kursko 48

7.3.5) Kod pocztowy: 66-300

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394976,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie jest współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.