Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00355697/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pszczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966800
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 13
1.5.2.) Miejscowość: Pszczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-330
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 749 23 10
1.5.8.) Numer faksu: 95 749 23 12
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@pszczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-513fa5d1-241a-11ef-87ba-8eb060fd7bb81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi gminnej w miejscowości Stołuń działka nr 237 - etap I2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-513fa5d1-241a-11ef-87ba-8eb060fd7bb8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520294
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00082485/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Budowa drogi gminnej na dz. 237 w m. Stołuń – I etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355697
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 450333,62 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zadania wykonawca ma do wykonania roboty budowlane:
- drogę jednojezdniową, dwukierunkową z jednym lub z dwoma pasami ruchu o długości ok. 200m, na odcinku długości
160m zaprojektowano jezdnię o szerokości 3,50m z jednym pasem do ruchu w obu kierunkach, na odcinku długości 40m
zaprojektowano jezdnię o szerokości 5,50m z dwoma pasami ruchu o szerokości 2,75m każdy, nawierzchnię jezdni z kostki
betonowej o gr 8 cm (przy czym Wykonawca będzie realizował zadanie z wykorzystaniem części kostki betonowe
Zamawiającego w ilości 377,42 m2), obustronne pobocza gruntowe o szerokości 0,75m i pochyleniu 8%, zjazd indywidualny
z kostki betonowej o szerokości 3,0m z poboczami gruntowymi o szerokości 0,75m i łukami R=3,0m i 5,0m, przebudowę
istniejącego skrzyżowania zwykłego stosując promień R=6,0m dla projektowanej relacji skrętnej oraz remont nawierzchni
skrzyżowania,, jezdnię drogi gminnej ograniczono krawężnikami betonowymi najazdowymi obniżonymi lub wtopionymi o
wym. 15x22cm lub opornikami betonowymi o wym. 12x25cm posadowionymi na ławach z oporem z betonu C12/15, ściek
szerokości 20cm i głębokości 2cm z obniżonej kostki betonowej, na terenach zielonych zaprojektowano rozłożenie warstwy
humusu i obsianie trawą, remont istniejącego przepustu zlokalizowanego pod koroną drogi gminnej poprzez wymianę
istniejącej rury na rurę HDPE spiralnie karbowaną o średnicy 600mm i długości 6,0m. Wlot przepustu umocniono kostką
kamienną na warstwie betonu. - Kanalizację deszczową - kolektora głównego kanalizacji deszczowej z rur litych PVC-U o
średnicy DN400 i wytrzymałości obwodowej SN8 oraz przykanaliki z rur litych PVC-U o średnicy DN200 i wytrzymałości
obwodowej SN8 łączące studnie ściekowe ze studniami rewizyjnymi lub inspekcyjnymi.
- Usunięcie kolizji z siecią telekomunikacyjną
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 1 do SWZ,
specyfikacje techniczna wykonania
i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik nr 2 do SWZ oraz zał. nr 10 zestawienie kosztów
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 394976,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 896587,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 394976,17 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Handlowa Paweł Tyliszczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 0804495150
7.3.4) Miejscowość: Kursko 48
7.3.5) Kod pocztowy: 66-300
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 394976,17 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.