Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00391409/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-02
- 2024/BZP 00412750/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Dubicze Cerkiewne – II etap”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dubicze Cerkiewne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659266
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Główna 65
1.5.2.) Miejscowość: Dubicze Cerkiewne
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-204
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 856827981
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@dubicze-cerkiewne.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dubicze-cerkiewne.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dubicze_cerkiewne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Dubicze Cerkiewne – II etap”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-788495b8-383d-11ef-b37c-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520337
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Modernizacja oświetlenia ulicznego w gminie Dubicze Cerkiewne - II etap
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00391409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Demontaż 205 opraw oświetlenia ulicznego wraz z osprzętem elektrycznym oraz ich utylizacja.
2. Zakup i montaż nowych 205 opraw oświetlenia ulicznego typu LED.
Oprawy oświetleniowe przeznaczone do zainstalowania powinny posiadać następujące parametry i właściwości:
- oprawy muszą gwarantować możliwość zdalnego sterowania bez dodatkowej modyfikacji oprawy lub ingerencji wewnętrznej i jednocześnie posiadać łącznie certyfikaty: ENEC, ENEC+, ZD4i
- korpus wyposażony w uniwersalne gniazdo typu ZHAGA
- oprawa wyposażona w panel z diodami LED, który w razie uszkodzenia można wymienić bez konieczności wymiany całej oprawy
- panel LED wyposażony w kostkę przyłączeniową, która w razie jego awarii umożliwi jego wymianę
- każda dioda na panelu LED powinna posiadać indywidualny element optyczny o takiej samej charakterystyce, żeby w przypadku przepalenia się którejś z diod zmienił się jedynie strumień świetlny emitowany przez oprawę, a nie jej rozsył światła(powinna być zachowana równomierność oświetlenia na całej powierzchni oświetlanej drogi)
- korpus i obudowa oprawy wykonane z wysokociśnieniowego odlewu aluminiowego
- oprawa o szczelności komory optycznej IP 66, komory osprzętu elektrycznego IP 66 lub dla opraw jednokomorowych szczelność IP66
- obudowa oprawy pozwalająca na bez narzędziowy dostęp do modułu zasilającego
- klosz wykonany ze szkła hartowanego o odporności na uderzenia min. IK 08
- oprawy wyposażone w uchwyt o średnicy Ø 48-60mm pozwalający na montaż zarówno na wysięgniku jak i bezpośrednio na słupie, a także na zmianę kąta nachylenia oprawy
- temperatura barwowa użytych diod z zakresu barwy neutralny biały 4000K +/- 10%
- wymagany wskaźnik oddawania barw minimum LED Ra ≥70
- skuteczność świetlna oprawy( stosunek strumienia świetlnego wychodzącego z oprawy do mocy całkowitej oprawy ) nie mniejsza niż 130lm/W
- trwałość strumienia światła diod określona parametrem L90B10 › 100 000h w odniesieniu do temperatury Tc= 85ºC oraz Tc = 105ºC
- układy optyczne opraw powinny spełniać wymagania normy PN-EN 62471:2010 ”Bezpieczeństwo fotobiologiczne lamp i systemów lampowych”
- oprawy wykonane w II klasie ochronności elektrycznej
- napięcie znamionowe 230V 50Hz, współczynnik mocy oprawy cos fi ≥ 0,93 (przy maksymalnym obciążeniu)
- zasilacz programowalny za pomocą wejścia DALI – możliwość zaprogramowania funkcji redukcji mocy
- zasilacz realizuje funkcję utrzymania stałego strumienia świetlnego w całym czasie użytkowania
- ochrona przed przepięciami minimum 10kV
- zakres temperatury otoczenia podczas pracy oprawy: od -30ºC do + 50ºC
- oprawy muszą posiadać deklaracje zgodności CE oraz certyfikacje na znak ENEC , jest to ogólnoeuropejskie oznakowanie potwierdzające zgodność produktu z europejską normą EN dotyczącą bezpieczeństwa sprzętu elektrycznego oraz świadczące o stosowanym w produkcji systemie zarządzania jakością
- oprawa musi posiadać deklarację środowiskową (ang. Product Environmental Profile) zgodnie z ISO 14040:2006 oraz EN 15804:2012 +A2:2019 lub równoważną , potwierdzoną przez uprawnioną jednostkę badawczą – białe certyfikaty oraz cykl życia produktu zgodnie z dyrektywą 2014/24/UE, ekologia, wpływ na środowisko i potwierdzenie jakości produktu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 11
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137421,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 284130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137421,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Linter Energia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362416450
7.3.3) Ulica: T. Boya Żeleńskiego 23
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-105
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137421,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule "zaprojektuj i wykonaj" podłączenia instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 243,93 kWp do operatora systemu dystrybucyjnego (OSD) w SPZOZ w Puławach
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
- "Odnawialne źródła energii w Klastrze Energii Powiatu Myszkowskiego" - 3 części
- Dostosowanie budynku MPP Nr 4 w zakresie przepisów przeciwpożarowych
- Budowa sali gimnastycznej i boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej w Klementowicach
- "Przebudowa budynku szpitalnego z adaptacją pomieszczeń I piętra na potrzeby zakładu opiekuńczo leczniczego"
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.