Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00322188/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00333434/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-05
- 2022/BZP 00342123/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-09
- 2022/BZP 00347803/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-14
- 2022/BZP 00384544/01 - Wynik z dnia 2022-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice (2)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Gliwice
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255335
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zwycięstwa 21
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: za@um.gliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.gliwice.eu/zamowienia-publiczne/zamowienie/135371.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice (2)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20164464-245a-11ed-9071-8637ea33a6f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020337/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.49 Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice (2)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00322188/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZA.271.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 253295,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I:1. Przedmiotem zamówienia pn. "Audyt techniczny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice" jest realizacja następujących usług:
1) przegląd kontraktowy,
2) przegląd budowlany i instalacyjny,
3) przegląd w zakresie eksploatacji i utrzymania,
4) sporządzenie raportu z przeprowadzonego audytu
- w zakresie zgodnym ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz ofertą Audytora (załącznik nr 3 do wzoru umowy).
2. Audytor będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6A do SWZ, oraz aktualnych przepisów prawa.
3. Szczegółowy zakres prac Audytora został określony w załączniku nr 10 do SWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy) z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (załączniku nr 2 do wzoru umowy), opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice (2)", wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
79212000-3 - Usługi audytu
79212100-4 - Usługi audytu finansowego
79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami
79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
4.5.5.) Wartość części: 217356,37 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II:1. Przedmiotem zamówienia pn. "Audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice" jest realizacja następujących usług:
1) przegląd kontraktowy,
2) ocena finansowa i efektywności,
3) sporządzenie raportu z przeprowadzonego audytu
- w zakresie zgodnym ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 1 do wzoru umowy) oraz ofertą Audytora (załącznik nr 3 wzoru do umowy).
2. Audytor będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków wynikających z umowy, której wzór stanowi załącznik nr 6B do SWZ, oraz aktualnych przepisów prawa.
3. Szczegółowy zakres prac Audytora został określony w załączniku nr 11 do SWZ (załączniku nr 1 do wzoru umowy) z uwzględnieniem wymagań określonych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (załączniku nr 2 do wzoru umowy), opracowanej na potrzeby postępowania prowadzonego pod nazwą: "Audyt techniczny oraz audyt operacyjny hali widowiskowo-sportowej Arena Gliwice (2)", wraz z jej ewentualnymi modyfikacjami i udzielonymi odpowiedziami na zapytania do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79212000-3 - Usługi audytu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71315400-3 - Usługi inspekcji budowlanej
71621000-7 - Usługi w zakresie analizy lub konsultacji technicznej
71630000-3 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego
71631000-0 - Usługi nadzoru technicznego
71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego
71631400-4 - Usługi nadzoru technicznego konstrukcji inżynieryjnych
71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli
79212100-4 - Usługi audytu finansowego
79212110-7 - Usługi oceny zarządzania firmami
79212500-8 - Usługi kontroli rachunkowej
79221000-9 - Usługi w zakresie doradztwa podatkowego
71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.5.) Wartość części: 94197,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122998,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183885,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122998,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DAmarag Constructions Arkadiusz Durlej
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9690447604
7.3.3) Ulica: Wesoła 12
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-121
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DAmarag Constructions Arkadiusz Durlej
jakie przetargi wygrała firma
DAmarag Constructions Arkadiusz Durlej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122998,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 4WOG-1200.2712.85.2024 Dostawa ryb w podziale na 2 części.
- 4WOG-1200.2712.91.2024 Dostawa produktów głęboko mrożonych oraz produktów garmażeryjnych chłodzonych w podziale na 4 części.
- 4WOG.1200.2712.90.2024 Dostawa sosów, zup, przypraw przetworzonych; dań instant oraz kawy i herbaty w podziale na 6 części
- Świadczenie usług ochrony na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń na terenie obiektu Gliwice Centrum Przesiadkowe
- wykonanie remontu budynków przy ul. Błogosławionego Czesława 64, 64a w Gliwicach
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dok. proj. - koszt. wraz z nadzorem autorskim pn. ,,Adaptacja miasta do zmian klimatu poprzez działania związane z zapobieganiem podtopieniom i zalaniom na terenie Miasta Tarnobrzega"
- Wykonanie rocznej kontroli okresowej stanu technicznego obiektów budowlanych KWP w Kielcach na terenie woj. świętokrzyskiego, kontroli masztów oraz kontroli stanu technicznego systemu ogrzewania
- Kontrola okresowa stanu technicznego budowli hydrotechnicznych w latach 2024-2026 będących w gestii Urzędu Morskiego w Gdyni
- "Zabezpieczenie przeciwpożarowe zabytkowego obiektu "Adasiówka" historycznej części Księżówki w Zakopanem - etap I"
- Świadczenie usługi Inżyniera Nadzoru Inwestorskiego w realizacji zadania pn.: Budowa budynku oddziału rehabilitacji SPZOZ w Choszcznie w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Usługa przeprowadzenia audytu we wskazanych przez Zamawiającego obszarach funkcjonowania Spółki (2)
więcej: Usługi inspekcji budowlanej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.