Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440317/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń sali restauracyjnej zlokalizowanej przy ul. Targowej 19 na Klub Seniora w miejscowości Banie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Banie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684597
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skośna 6
1.5.2.) Miejscowość: Banie
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@banie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.banie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://banie.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń sali restauracyjnej zlokalizowanej przy ul. Targowej 19 na Klub Seniora w miejscowości Banie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28d1a68b-f427-43da-94d4-e244b37a4842
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520428
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00035351/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja pomieszczeń sali restauracyjnej zlokalizowanej przy ul. Targowej 19 na Klub Seniora w miejscowości Banie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00440317
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPU.271.3.2024.KŻ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rozdział XVIII. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiot zamówienia polega na remoncie poszczególnych pomieszczeń pierwszego piętra poprzez dostosowanie Sali restauracyjnej z pomieszczeniami przyległymi na Klub Seniora wraz z pracami towarzyszącymi. Zakres prac :
Pom. 1.2 dawnej sala restauracyjna, obecnie sala główna Klubu Seniora
Demontaż istniejących paneli podłogowych oraz jednego miejsca ok ~ 1,0 m2. Naprawa istniejącego parkietu poprzez cyklinowanie, uzupełnienie braków, uzupełnieniem ubytków i lakierowaniu wraz
z montażem listem przyściennych. Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych
i gniazd z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń instalacji aluminiowej z miedzianą. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie obudowy ścian w systemie suchym, lekkim z płyt systemowych aluminiowych oraz płyt kartonowo – gipsowych. Wykonanie sufitów podwieszanych w systemie suchym, lekkim z płyt kartonowo- gipsowych wraz malowaniem. Malowanie istniejących grzejników w kolorze ściany. Zamocowanie ruszających się parapetów wewnętrznych wraz z wymianą pękniętej szyby w oknie. Pełna wymiana parapetów, jak i okien poza zakresem. Wymiana grzejników, modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poza zakresem opracowania. Lekka obudowa ścian w lokalizacji przebiegu instalacji c.o. demontowalna z uwagi na późniejsze inwestycje. Montaż wyposażenia dodatkowego według zestawienia.
Pom. 1.11 dawnej rozdzielni, obecnie p.sionek aneksu jadalnego
Wymiana zużytej ceramicznej okładziny ściennej na nowe płytki ceramiczne o wymiarze 30x60 cm
w kolorze białym / jasny beż na wysokość 2,05 m. Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych i gniazd z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń instalacji aluminiowej z miedzianą. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie wyrównania ścian powyżej 2,05m i sufitu wraz z malowaniem. Malowanie istniejących grzejników. Wykorzystanie do montażu drzwi istniejącego nadproża po demontażu
istniejącego okna podawczego. Montaż wyposażenia dodatkowego według zestawienia.
Pom. 1.12 dawnej zmywalni, obecnie aneks kuchenny
Wymiana zużytej podłogi (parkiet, panele) na płytki ceramiczne o wymiarze 30x60 cm w kolorze jasnej popieli (kolor betonu) wraz z wykonaniem wylewki samopoziomującej. Wymiana zużytej ceramicznej okładziny ściennej na nowe płytki ceramiczne o wymiarze 30x60 cm w kolorze białym / jasny beż na wysokość 2,05 m. Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych i gniazd
z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń instalacji aluminiowej z miedzianą. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie sufitów podwieszanych w systemie suchym, lekkim z płyt kartonowo - gipsowych
wraz malowaniem. Malowanie istniejących grzejników. Okno przelotowej – zmiana wielkości wraz
z wykonaniem otworu drzwiowego z systemowym nadprożem typu L oraz montaż drzwi. Montaż filtra wody. Montaż szafek podblatowych. Lustro na drzwiach wyjściowych na korytarz, suszarka do rąk, koszt 60l na ręczniki przy umywalce dozownik na mydło. Montaż wyposażenia dodatkowego według zestawienia, w tym 1x zlew oraz do montażu istniejący bojler, 2x zmywarka do zabudowy, 2x płyta indukcyjna, 2x okap, 2x piekarnik oraz regały zamykane na talerze, szklanki itp.
Pom. 1.9 dawniej pomieszczenie gospodarcze, obecnie szatnia
Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych i gniazd z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń instalacji aluminiowej z miedzianą. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie sufitów podwieszanych w systemie suchym, lekkim z płyt kartonowo – gipsowych wraz malowaniem. Prace dodatkowe – pomalowanie haków ubraniowych.
Pom. 1.10 dawniej komunikacja, obecnie kącik czytelnika
Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych i gniazd z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń instalacji aluminiowej z miedzianą. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie sufitów podwieszanych w systemie suchym, lekkim z płyt kartonowo – gipsowych wraz malowaniem. Malowanie istniejących grzejników. Przy szatni montaż lustra.
Pom. 1.8 dawniej szatnia, obecnie toaleta dla osób niepełnosprawnych
Wykonanie podłogi z płytek ceramiczne o wymiarze 30x60 cm w kolorze jasnej popieli (kolor betonu) wraz z wykonaniem wylewki samopoziomującej. Wymiana zużytej ceramicznej okładziny ściennej na nowe płytki ceramiczne o wymiarze 30x60 cm w kolorze białym / jasny beż na wysokość 2,05 m. Montaż drzwi – światło otworu 90x200 cm. Wymiana instalacji elektrycznej w zakresie opraw oświetleniowych
i gniazd z podłączeniem do istniejącej tablicy głównej – wykonać połączenie przy pomocy odpowiednich łączeń. Wymiana lamp oświetleniowych oraz osprzętu gniazd. Wykonanie sufitów podwieszanych
w systemie suchym, lekkim z płyt kartonowo- gipsowych wraz malowaniem. Montaż grzejnika elektrycznego, aluminiowego w kolorze białym o mocy min. 744W przyjęto do 1000 W (rezerwa). Podłączenie do istniejącego pionu kanalizacji toalety oraz umywalki Podłączenie zimnej wody z pom. 1.12 oraz montaż podgrzewacza elektrycznego do umywalki. Montaż wymaganego wyposażenia dla toalety:
-kompletny zestaw wyposażenie w przybory dla NPS – stelaże pod systemowe uchwyty ze stali nierdzewnej szlifowanej na stelażach montowanych w ścianie przy toalecie i umywalce,
-misę ustępową,
-umywalkę,
-lustro,
-suszarkę do rąk,
-koszt 60l na ręczniki przy umywalce
-dozownik na mydło
-kosz przy misce ustępowej otwierany nogą 10l,
-pojemnik na papier toaletowy,
-szczotkę do czyszczenia misy ustępowej.
Pom. 1.3 (PRZEDSIONEK)
Montaż drzwi – światło otworu 90x200 cm
Pom. 1.3 i 1.5 (WC)
Remont toalet będzie polegał na wymianę istniejących drzwi z uwagi na nienormatywny ich wymiar według obowiązujących przepisów.
Obecnie drzwi w toalecie ogólnodostępnej bezpośrednio do kabiny ustępowej wynoszą 70 cm,
a zgodnie z Warunkami technicznymi mają posiadać 80 cm. Z uwagi na konieczność powiększenia otworu drzwiowego projektuje się rozbiórkę istniejącej ścianki, w których zlokalizowane są ww. drzwi oraz ściankę oddzielającą kabiny. Prace należy wykonać w sposób bardzo delikatny, ponieważ pozostałe okładziny ceramiczne pozostają bez zmian.
W miejsca rozbiórek po ich odpyleniu należy wykonać izolację przeciwwilgociową w płynie na podłogach oraz na ścianie na wysokości do 30 cm. Po tak przygotowanym podłożu należy kontynuować prace poprzez wyrównanie nawierzchni, gruntowanie i precyzyjne wklejenie nowej okładziny ceramicznej
w formie a la decor na podłogach i ścianach wraz z fugowaniem i silikonowaniem łączeń.
Po wykonaniu uzupełnień ww. zakresie należy zamontować systemowe ścianki kabinowe do toalet zgodnie z wytycznymi – patrz część rysunkowa.
Zmiana lokalizacji istniejącej umywalki zgodnie z częścią rysunkową. Należy wykonać nowe podłączenie wodnokanalizacyjne do istniejącej umywalki.
W miejscu zdemontowanej umywalki wykonać przedłużenie w zakresie instalacji wodnokanalizacyjnej polegające na przejściu przez ścianę i wykonaniu nowych podejść w pomieszczeniu obok, tak aby była możliwość podłączenia 2 szt. umywalek nablatowych wraz z obudową podblatową, która ma na celu osłonę rur kanalizacyjnych, czy syfonu.
Uwaga
Nową okładzinę ceramiczną wykonać, jako a la decor. Kolorystykę, rozmiar oraz rodzaj okładziny ceramicznej, jak i sposób ułożenia należy uzgodnić przed jej wbudowaniem z Zamawiającym.
Ścianki systemowe mają być wyrobem kompletnym w zakresie celu, jakiemu mają służyć
i zamontowane zgodnie z wytycznymi producenta montowanego systemu. Dodatkowo drzwi z ww. ścianek, które otwierają się na ścianę z okładziną ceramiczną w miejscu klamek / uchwytów do otwierania drzwi mają mieć zamontowane
Do zakresu należy także wykonanie wymaganych pomiarów instalacji elektrycznej oraz wywóz
i utylizacja gruzu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 293330 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269370 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PROMET Pośrednictwo Handlowo-Usługowe Karaś Piotr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5971430697
7.3.3) Ulica: ul. Mickiewicza 18/6
7.3.4) Miejscowość: Myślibórz
7.3.5) Kod pocztowy: 74-300
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PROMET" POŚREDNICTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KARAŚ PIOTR
jakie przetargi wygrała firma
"PROMET" POŚREDNICTWO HANDLOWO-USŁUGOWE KARAŚ PIOTR
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269370 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.