Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00464283/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Psychiatrii i Neurologii
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288509
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sobieskiego 9
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-957
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mariolak@ipin.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.ipin.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https:ipin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony obiektów, osób i mienia na terenie Instytutu Psychiatrii i Neurologii2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7ecd9ce-6fc0-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00464283/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/TP/59/45/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opisem przedmiotu zamówienia jest ochrona fizyczna mienia i obiektów położonych na obszarze ok.9ha.
Teren ogrodzony, nocą w większości oświetlony. Jedna brama główna od strony ul. Sobieskiego oraz druga od strony ul. Wilanowskiej . Posterunek w portierni przy bramie głównej. Wyjazd i wjazd chroniony bram automatycznymi szlabanami. Wejście dla pieszych odrębną bramką.
1. Obiekt chroniony całodobowo przez wszystkie dni tygodnia
2. Ochronie podlegają brama wjazdowa i wejście dla pieszych oraz kontrola całego terenu ze
szczególnym uwzględnieniem zabudowań Instytutu
3. Zleceniobiorca zapewni sprawną i skuteczną łączność pomiędzy pracownikami ochrony i
pracownikami Instytutu.
4. Zleceniobiorca zapewni pracownikom jednolite estetyczne umundurowanie, identyfikatory oraz wyposaży w niezależne środki łączności bezprzewodowej.
5. Zleceniobiorca gwarantuje stabilność pracy całego zespołu pracowników ochrony, a jego zmiany nie będą większe niż jedna osoba w ciągu pół roku.
6. Dyżury i zmiany pracowników ochrony oraz zaistniałe zdarzenia na ternie Instytutu mają być odnotowywane w książce dyżurów, która podlega bieżącej kontroli kierownictwu obiektu.
7. Pracownicy ochrony zobowiązani są do:
• poznania w ciągu pierwszych dwóch tygodni trwania umowy topografii Instytutu i ścisłej
współpracy z pracownikami informacji w budynku A;
• znajomości procedur alarmowych, obowiązujących w danym obiekcie awaryjnych.
Pracownicy ochrony mają obowiązek być przeszkoleni w zakresie instalacji alarmowych oraz
sposobów powiadamiania odpowiednich służb zewnętrznych;
• natychmiastowego reagowania i przeciwdziałania zauważonym zagrożeniom wraz z
powiadomieniem stosownych służb;
• znajomości położenia zaworów głównych wszystkich instalacji znajdujących się w danym obiekcie;
• nie wpuszczania na teren osób pod wpływem alkoholu i nie wypuszczania osób w piżamach lub szlafrokach bądź na wózkach inwalidzkich oznaczonych przez oddziały Instytutu;
• przestrzegania przepisów porządkowych, BHP, i p/pż obowiązujących na terenie obiektu;
• patrolowania i nie dopuszczania do parkowania samochodów w miejscach dróg p/pożarowych i na drogach gdzie obowiązują znaki ruchu drogowego;
• wykonywania doraźnie innych czynności zlecanych przez Zleceniodawcę, a związanych z ochroną obiektu;
• ochrony mienia przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem i klęskami żywiołowymi poprzez
regularne wykonywanie obchodów terenu i pomieszczeń ogólnodostępnych placówki,
łącznie ze sprawdzeniem stanu zabezpieczeń pomieszczeń po zakończeniu w nich pracy,
ze szczególnym uwzględnieniem zagrożenia p/poż;
• w przypadku zauważenia włamania lub kradzieży do natychmiastowego wezwania policji zabezpieczenia śladów;
• odśnieżania i posypywania piaskiem wejścia dla pieszych od furtki do Izby Przyjęć tzn. chodnik i podjazd dla karetek oraz chodnik do budynku A w godzinach popołudniowych i nocnych oraz w dni wolne od pracy;
• kontroli wszystkich wejść ewakuacyjnych oraz innych wejść podlegających obowiązkowemu zamykaniu;
• prowadzenie książki portierni i bieżące odnotowywanie w niej wszystkich zdarzeń, które wymagały interwencji lub podejmowania działań niestandardowych.
8. W sytuacji zagrożenia zdrowia lub życia pracownicy ochrony, na polecenie Kierownika Instytut
lekarza dyżurnego wzywają policję oraz inne służby ratunkowe i do chwili ich przyjazdu
pomagają w zlikwidowaniu zagrożenia.
9. Pracownicy w czasie pełnienia służby podlegają:
- Dyrekcji obiektu
- Dyrekcji Agencji Ochrony
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 246991,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 301231,92 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 246991,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): IMPEL Security Solutions Sp.zo.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL Safety Sp.zo.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943069512
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 246991,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-01-01INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ROLETY MATERIAŁOWE DO KWATER INTERNATOWYCH
- Część 1: Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ul. Powstańców Śląskich - Sternicza Część 2: Przebudowa skrzyżowania ul. Puławskiej z ul. Jagielską wraz z ul. Drumli
- Świadczenie usług w zakresie przeglądu serwisowego i konserwacji stałej urządzeń i instalacji klimatyzacyjnych w pomieszczeniach technicznych i biurowych oraz kurtyn powietrznych.
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych oraz wynajmu sal szkoleniowych w związku z organizacją: "Kongresu Sportu Akademickiego i Gali Sportu Akademickiego" w terminie 29 - 31.10.2025 roku.
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
- Wykonanie usług cateringowych podczas 12 Międzynarodowego Konkursu Wokalnego im. Stanisława Moniuszki w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGI W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA CENTRALNEJ WOJSKOWEJ PRZYCHODNI LEKARSKIEJ "CePeLek" SP ZOZ
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia w obiekcie Polskiego Wydawnictwa Muzycznego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
- Świadczenie usług ochrony fizycznej oraz monitoringu ogrodzonego terenu na placu marsz. Józefa Piłsudskiego w Warszawie.
- Całodobowa ochrona fizyczna osób i mienia w obiektach Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Krakowie
- Świadczenie usług ochrony w sześciu obiektach Muzeum Narodowego w Szczecinie.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.