Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00483772/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
- 2023/BZP 00492322/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
- 2023/BZP 00494850/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-15
- 2023/BZP 00500126/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa używanej śmieciarki zasilanej CNG
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Zakłady Komunalne Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210022921
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mikołaja Kopernika 4a
1.5.2.) Miejscowość: Kostrzyn nad Odrą
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-470
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.7.) Numer telefonu: 95 727 96 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@kostrzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.kostrzyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mzk_kostrzyn/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa używanej śmieciarki zasilanej CNG2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eafc38d8-7e22-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520563
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00483772
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SWZ/14/D/ZOŚ/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Zamawiający nie przewiduje podziału zamówienia na części ponieważ przedmiotem zamówienia jest kompletny pojazd.
3.2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3.3. Zamawiający żąda wskazania w formularzu nr 1, pkt. 7 do SWZ poddostawców wraz z zakresem zadania jaki będą
realizować jeżeli dostawca przewiduje ich udział w realizacji zamówienia.
3.4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
3.5. Zamawiający nie przewiduje zebrania Dostawców w trybie art. 136, ust.1 ustawy Pzp.
3.6. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet realizacji zamówienia.
3.7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających.
4. Pozostałe warunki:
4.1. Przedmiot zamówienia śmieciarka używana, nie starsza niż 2012 rok.
4.1.1. rok produkcji podwozia nie wcześniej niż 2012
4.1.2. rok produkcji zabudowy nie wcześniej niż 2012
4.1.3. przebieg nie więcej niż 180.000 km.
4.1.4. pojazd zarejestrowany lub przygotowany do rejestracji na terenie Unii Europejskiej
4.1.5. w dniu dostawy pojazd sprawny technicznie, zdatny do eksploatacji posiadający aktualne
badania techniczne.
4.1.6. pojazd bez wyraźnych, widocznych uszkodzeń blach, dopuszcza się oznaki zwykłego
użytkowania, kompletny, sprawny w dniu przekazania zamawiającemu.
4.1.7. dostawa śmieciarki w godzinach od 7 do 12, pon - piąt. Dostawca uzgodni telefonicznie datę i
godzinę dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
treść oferty jest niezgodna z warunkami zamówienia art. 226 ust.1, pkt. 5 ustawy Pzp..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- NAJEM DWÓCH POJAZDÓW TYPU ŚMIECIARKA Z ZABUDOWĄ DWUKOMOROWĄ
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu do odbioru odpadów - śmieciarki, w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Wynajem 1 samochodu ciężarowego typu śmieciarka przeznaczonego do odbioru i transportu odpadów komunalnych w Gubinie
więcej: Pojazdy do zbierania odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.