Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00466961/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w Świnoujściu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego "Sasanka" w Świnoujściu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810914670
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: M. Konopnickiej 17
1.5.2.) Miejscowość: Świnoujście
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91-382-58-22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krus.swi.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.swi.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://krus-swi.logintrade.net, https://krusswinoujscie.bip.gov.pl,1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w Świnoujściu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55328306-5429-4a8f-b1e7-fcbc2e4a488f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575555/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Sprzedaż i dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466961
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 04/KRUS/BZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 469616,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i przetworów mięsnych w ilościach i o właściwościach określonych w załączniku nr 1a do SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy stanowiący integralną część Formularza oferty (załącznik nr 1).
Dostarczany towar musi być dobrej jakości i nadający się do spożycia przez okres minimum 3 dni od dnia dostawy, a także zgodnie z nazwą, gramaturą i ceną zawartą w ofercie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 312646,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 328291,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 312646,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bissa Sp.z.o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540022110
7.3.3) Ulica: ul. Usługowa 6a
7.3.4) Miejscowość: Stargard
7.3.5) Kod pocztowy: 73-110
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 312646,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-22 do 2025-09-21INNE PRZETARGI Z ŚWINOUJŚCIA
- Dostawa Energii Elektrycznej do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w Świnoujściu" na lata 2025-2026
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto Świnoujście
- Kompleksowe świadczenie usług ratownictwa wodnego w 2025 r. w obiekcie Ośrodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" - Pływalni "Uznam Arena" w Świnoujściu ul. Grodzka 5
więcej: przetargi w Świnoujściu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 21 w Gdańsku z podziałem na 8 części"
- Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 19 im. Zasłużonych Ludzi Morza w Gdańsku z podziałem na 7 części
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów spożywczych
- Dostawa artykułów żywnościowych do Internatu Zespołu Szkół nr 3 im. Jana III Sobieskiego w Szczytnie w 2025 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 4 Biały konik w Koninie w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.