eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Dwór MazowieckiRozbudowa Zespołu Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim



Ogłoszenie z dnia 2024-09-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Zespołu Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT NOWODWORSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270034

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Paderewskiego 1B

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Dwór Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-100

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 765 32 36

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@nowodworski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowodworski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c33b390-4b32-4c55-81c7-50be49006f92

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Zespołu Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c33b390-4b32-4c55-81c7-50be49006f92

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520602

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00068279/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Rozbudowa Zespołu Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00401053

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.9.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1979349,57 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Zespołu Placówek Edukacyjnych w Nowym Dworze Mazowieckim w celu zapewnienia dzieciom i młodzieży odpowiednich warunków edukacyjnych oraz wykonanie prac towarzyszących polegających na zagospodarowaniu terenu w postaci fragmentów utwardzonych nawierzchni. W budynku istniejącym zaprojektowano również adaptację istniejącej łazienki na piętrze na potrzeby osób niepełnosprawnych.
Planowaną rozbudowę budynku Zespołu Placówek Edukacyjnych zaprojektowano w południowej części działki, bezpośrednio przy południowej, szczytowej ścianie istniejącego budynku. Do głównej bryły istniejącego budynku szkoły zostanie dobudowana 2-kondygnacyjna, niepodpiwniczona, wydzielona część mieszcząca sale do zajęć edukacyjnych, gabinety terapeutyczne, sale wyciszeń. Zaprojektowano dodatkowe wejście do nowej części od strony północnej, z chodnika z ul. Mazowieckiej. Budynek będzie miał także bezpośrednie wyjście na taras od strony boiska. Budynek zostanie dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, tak, aby dzieci / młodzież mogły samodzielnie przemieszczać się. Komunikację pionową w dobudowanej części zapewni nowa otwarta klatka schodowa oraz podnośnik dla osób niepełnosprawnych. Na obu poziomach hole w części dobudowanej będą połączone z korytarzami w istniejącym budynku szkoły co poprawi warunki komunikacji i ewakuacji. Nowo powstałe skrzydło zapewni możliwości rozwoju dzieci i kształcenia w budynku zapewniającym odpowiednie standardy i warunki do rozwoju edukacyjnego uczniów z niepełnosprawnościami.
Zamówienie objęte niniejszym postępowaniem objęte jest współfinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, edycja 8.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1-4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45262520-2 - Roboty murowe

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

43322000-6 - Urządzenia do demontażu

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2091000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2091000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konstruktiva Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6343024227

7.3.3) Ulica: Al. Bolesława Krzywoustego 4/1

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-870

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2091000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Okres realizacji zamówienia wskazany w ogłoszeniu o zamówieniu oraz dokumentach zamówienia to 40 tygodni od dnia zawarcia umowy. Biorąc pod uwagę dzień zawarcia umowy, termin zakończenia wykonywania robót budowlanych będących jej przedmiotem wyznaczono na dzień 12.06.2025r., wskazany wyżej w niniejszym ogłoszeniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.