Ogłoszenie z dnia 2022-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00470520/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzątania siedzib ZGN przy ulicach (...) wraz z myciem okien na ww. obiektach (w podziale na 2 części)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012547634
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szwoleżerów 5
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-464
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgn.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b. com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie nieruchomościami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzątania siedzib ZGN przy ulicach (...) wraz z myciem okien na ww. obiektach (w podziale na 2 części)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25177e4c-7167-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00520651
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033540/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług sprzątania siedzib
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00470520/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TZ-238/U/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 428762,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynności wykonywane każdorazowo:1. Pomieszczenia biurowe, socjalne oraz pomieszczenia ochrony:
• zamiatanie odkurzanie (za pomocą odkurzacza), mycie i doczyszczanie podłóg, wykładzin, listew ściennych i cokołów przy pomocy odpowiednich środków i odpowiedniego sprzętu;
• opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanych przez Zamawiającego kontenerów zgodnie z zasadami segregacji;
• opróżnianie niszczarek ze ścinek papieru, wymiana worków i wynoszenie do wyznaczonego kontenera;
• wymiana worków na śmieci;
• przecieranie na wilgotno oraz konserwacja nie zajętych dokumentami powierzchni biurek, stołów, szafek;
• mycie na mokro podłóg zmywalnych;
• dezynfekcja biurek oraz klamek
• przecieranie na wilgotno parapetów;
• sprzątanie pomieszczeń socjalnych/aneksów kuchennych:
- analogicznie jak w przypadku pomieszczeń biurowych oraz mycie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków dezynfekujących do podłóg oraz ścian;
- mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie);
- opróżnianie i mycie popielniczek;
i inne wymienione w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 218387,90 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czynności wykonywane każdorazowo:1. Pomieszczenia biurowe, socjalne oraz pomieszczenia ochrony:
• zamiatanie odkurzanie (za pomocą odkurzacza), mycie i doczyszczanie podłóg, wykładzin, listew ściennych i cokołów przy pomocy odpowiednich środków i odpowiedniego sprzętu;
• opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanych przez Zamawiającego kontenerów zgodnie z zasadami segregacji;
• opróżnianie niszczarek ze ścinek papieru, wymiana worków i wynoszenie do wyznaczonego kontenera;
• wymiana worków na śmieci;
• przecieranie na wilgotno oraz konserwacja nie zajętych dokumentami powierzchni biurek, stołów, szafek;
• mycie na mokro podłóg zmywalnych;
• dezynfekcja biurek oraz klamek
• przecieranie na wilgotno parapetów;
• sprzątanie pomieszczeń socjalnych/aneksów kuchennych:
- analogicznie jak w przypadku pomieszczeń biurowych oraz mycie i czyszczenie przy użyciu odpowiednich środków dezynfekujących do podłóg oraz ścian;
- mycie i dezynfekcja ceramiki sanitarnej i armatury (umywalki, zlewozmywaki, baterie);
- opróżnianie i mycie popielniczek;
i inne wymienione w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.5.) Wartość części: 210374,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196985,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286320,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196985,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Viva Aqua Jan Bloch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5341008169
7.3.3) Ulica: Leśniewska 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-582
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JAN BLOCH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VIVA-AQUA
jakie przetargi wygrała firma
JAN BLOCH PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VIVA-AQUA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196985,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202140,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 216809,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202140,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INTERLUX s.c. Kania Małgorzata, Kania Łukasz
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Kania Łukasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7610001898
7.3.3) Ulica: S. Żeromskiego 19
7.3.4) Miejscowość: Ostrołęka
7.3.5) Kod pocztowy: 07-417
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
INTERLUX ŁUKASZ KANIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202140,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-02 do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont 6 pustostanów lokali mieszkalnych administrowany przez Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy
- Dostawa - Sprzedaż energii elektrycznej czynnej dla grupy taryfowej jednostrefowej w nieruchomościach SPL dla PW SPZOZ w Warszawie.
- Budowa zbiornika przeciwpowodziowego w Piaskach o pow. 96,95 ha"- usługi geodezyjne, wycena i wykup gruntów pod inwestycję
- Dostawy drobiu wykonywane sukcesywnie do 31.05.2026 r.
- Roboty utrzymaniowe na terenie ZZ Przemyśl IV - roboty
- Dostarczanie obiadów do Środowiskowego Domu Samopomocy typu BD przy ul. Korotyńskiego 13 w Warszawie w 2025 roku
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi polegającej na sprzątaniu w budynku Sądu Rejonowego w Otwocku
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Szczecinie
- Usługi sprzątania i utrzymania czystości
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości w 2025 roku pomieszczeń w budynkach Muzeum Etnograficznego w Krakowie - postępowanie II
więcej: Usługi sprzątania biur »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.