Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00414120/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Prace konserwatorskie i remont pomieszczeń w zabytkowym budynku siedziby Urzędu Gminy Mrągowo”,
w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Zabytków nr RPOZ/2022/1192/Polski Ład .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MRĄGOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 60 A
1.5.2.) Miejscowość: Mrągowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-700
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 897412924
1.5.8.) Numer faksu: 897412924
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@gminamragowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminamragowo.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl/pn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace konserwatorskie i remont pomieszczeń w zabytkowym budynku siedziby Urzędu Gminy Mrągowo”,w ramach dofinansowania inwestycji z Rządowego Programu Zabytków nr RPOZ/2022/1192/Polski Ład .
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5584503a-d9be-4305-8cb4-7aafe7d30982
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520659
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00012943/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 REMONT BUDYNKU URZĘDU GMINY MRĄGOWO
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00414120
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.08.2024 RZP: I.06.2024 RBK.7021.26.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie dotyczy prac konserwatorskich i robót remontowych w budynku, w którym mieści się siedziba Urzędu Gminy Mrągowo, tj. ul. Królewiecka 60A , 11-700 Mrągowo.
Zakres prac przewiduje remont pokoju nr 8, remont pokoju nr 7, remont pokoju nr 6, remont pokoju nr 5, remont pokoju nr 4, remont pokoju nr 3, remont pokoju nr 15,remont pokoju nr 13, remont pokoju nr 11, remont pomieszczeń sanitarnych S1-1 i S1-2, remont pomieszczeń sanitarnych S2-1 i S2-2 i S2-3, remont pomieszczeń sanitarnych S3-1, S3-2, remont pomieszczenia P-1, remont stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, remont kolumn. Szczegółowy opis prac znajduje się w Projekcie remontu pomieszczeń biurowych i sanitarnych Urzędu Miasta i Gminy Mrągowo oraz w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 670293,83 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 670293,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 670293,83 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKWEDUKT INZYNIERIA WODNA I LĄDOWA ADRIAN SADOWSKI MARCINKOWO 106 e, 11-700 MRĄGOWO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 742-178-03-70
7.3.3) Ulica: MARCINKOWO 106 e,
7.3.4) Miejscowość: MRĄGOWO
7.3.5) Kod pocztowy: 11-700
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Akwedukt Inżynieria Wodna i Lądowa Adrian Sadowski
jakie przetargi wygrała firma
Akwedukt Inżynieria Wodna i Lądowa Adrian Sadowski
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 670293,83 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-09-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z MRĄGOWA
- Zarządzanie, utrzymanie i konserwacja terenów cmentarzy komunalnych
- Zimowe utrzymanie drogi powiatowej - starodroże drogi nr 16 od ronda : Marcinkowo, ul. Marii Curie Skłodowskiej, Wojska Polskiego do ronda: Mikołajki/Piecki
więcej: przetargi w Mrągowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Utrzymanie w gotowości technicznej budynków i lokali komunalnych na terenie miasta Szczytno, Lipowej Górze Zach. dz. 78/7 oraz w Nowym Gizewie 16/1 w okresie 12 m-cy licząc od dnia 1 stycznia 2025 r.
- Remont pustostanu lokalu mieszkalnego nr 69 w budynku przy ul. Brackiej 18 w Warszawie
- Remont pomieszczeń kawiarni
- Wykonanie robót remontowych i wykończeniowych pomieszczeń przeznaczonych na potrzeby obsługi osób korzystających z budynku przy ulicy Bydgoskiej 52 w Toruniu
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.