eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RyglicePrzebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: dr. nr 200274K Zalasowa - na góry; Cz. II: dr. nr 204003K Joniny - Droga na Przybyłę i Kitę; Cz. III: dr. nr 200275K Ryglice - ul. Boratyńskiego



Ogłoszenie z dnia 2023-11-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: dr. nr 200274K Zalasowa – na góry; Cz. II: dr. nr 204003K Joniny – Droga na Przybyłę i Kitę; Cz. III: dr. nr 200275K Ryglice – ul. Boratyńskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RYGLICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660909

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 9

1.5.2.) Miejscowość: Ryglice

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-160

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.7.) Numer telefonu: 146541019

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ryglice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ryglice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/837392

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg na terenie Gminy Ryglice: Cz. I: dr. nr 200274K Zalasowa – na góry; Cz. II: dr. nr 204003K Joniny – Droga na Przybyłę i Kitę; Cz. III: dr. nr 200275K Ryglice – ul. Boratyńskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2bc6607-7318-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520690

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034692/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr 200274K Zalasowa – na góry w miejscowości Zalasowa w km 0+500-1+085

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 204003K Joniny – Droga na Przybyłę i Kitę w miejscowości Joniny w km 0+000-0+230

1.1.10 Przebudowa drogi gminnej nr 200275K Ryglice – ul. Boratyńskiego w miejscowości Ryglice w km 0+000-0+325

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00461144

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.12.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1998822,47 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 754940,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 200274K Zalasowa – na góry w miejscowości Zalasowa w km 0+500-1+085
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie (frezowanie) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0 - 7 cm (na dowiązaniu);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
Jezdnia
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2<4MPa - grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm;
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2<4MPa - śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.
- Powierzchniowe utrwalanie nawierzchni emulsją asfaltową i grysem (podwójne powierzchniowe utrwalenie przy użyciu remontera).
Dowiązanie zjazdów
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. I-III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 22 cm.

UWAGA:
1) Zamówienie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.
Na podstawie art. 310 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia którejkolwiek z części postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniem środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy, które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.

2) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego, Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SWZ, tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 406415,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II: Przebudowa drogi gminnej nr 204003K Joniny – Droga na Przybyłę i Kitę w miejscowości Joniny w km 0+000-0+230
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie (frezowanie) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0 - 11 cm (na dowiązaniu);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
Jezdnia
-Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 0-16 cm (średnio 8);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W - warstwa wiążąca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 4 cm;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 3 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2<4 MPa - śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.
Dowiązanie zjazdów
- Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0.40 m3 w gruncie kat. I-III z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.

UWAGA:
1) Zamówienie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.
Na podstawie art. 310 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia którejkolwiek z części postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniem środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy, które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.
2) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego, Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia :
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pań-stwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SWZ, tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 145375,79 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III: Przebudowa drogi gminnej nr 200275K Ryglice – ul. Boratyńskiego w miejscowości Ryglice w km 0+000-0+325
Zakres robót przy realizacji przedmiotowej części zamówienia obejmuje:
Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe
- Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie pagórkowatym lub podgórskim;
- Rozebranie (frezowanie) nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych o grubości 0 - 7 cm (na dowiązaniu i zjazdach);
- Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu);
- Wywóz materiałów z rozbiórki - transport samochodami samowyładowczymi na odległość 5 km;
- Regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych,
Jezdnia
- Remont cząstkowy nawierzchni tłuczniowej (ok. 14t kruszywa) - mechaniczne zagęszczenie - głębokość wyboi do 5 cm
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 0-16 cm (średnio 8);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC16W – warstwa profilująca asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 0 - 4 cm (średnio 2 cm);
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S - warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
Pobocza
- Mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I-IV;
- Podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego cementem C1,5/2<4 MPa - śr. grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm;
- Nawierzchnia z kruszywa łamanego 0/31,5 mm C90/3 stabilizowanego mechanicznie - grubość po zagęszczeniu 15 cm.

Dowiązanie zjazdów
- Mechaniczne czyszczenie nawierzchni drogowej ulepszonej (bitum);
- Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem;
- Nawierzchnia z betonu asfaltowego AC11S – warstwa ścieralna asfaltowa - grubość po zagęszczeniu 5 cm;
- Przebrukowanie nawierzchni z kostki betonowej z wypełnieniem spoin piaskiem i uzupełnieniem podsypki cementowo-piaskowej;
- Przestawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej C12/15 z oporem.
UWAGA:
1) Zamówienie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.
Na podstawie art. 310 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r., poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie podstawowym.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia którejkolwiek z części postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznaniem środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy, które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego.
2) Z uwagi na fakt, że zadanie dofinansowane jest ze środków rezerwy celowej budżetu państwa na dofinansowanie zadań związanych z usuwaniem skutków nawalnych deszczy które wystąpiły na terenie gminy Ryglice w lipcu i sierpniu 2023 r., będących w dyspozycji Wojewody Małopolskiego, Wykonawca jest świadomy, iż w interesie Zamawiającego jest terminowa realizacja zamówienia. W przypadku niedotrzymania terminu umownego, zachodzi ryzyko utraty dofinansowania i powstania w związku z tym szkody po stronie Zamawiającego, którą na wezwanie pokryje Wykonawca w terminie i wysokości wskazanej w wezwaniu Zamawiającego.

Pozostałe wymagania / informacje dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy prowadzenia robót pod nadzorem kierownika robót budowlanych, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U.2023.682 t.j. ) lub odpowiadające im równoważne uprawnienia w tej specjalności, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów - zgodnie z polskim Prawem Budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz.U.2023.682 t.j.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2023.334 t.j.) oraz art.20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U.2023.551 t.j.)
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby kierownik robót budowlanych posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej był zatrudniony przy realizacji ww. inwestycji przez cały okres trwania inwestycji. Wykonawca zobowiązany jest podać dane osobowe kierownika robót i numer uprawnień oraz załączyć kserokopię decyzji o nadaniu uprawnień budowlanych i zaświadczenia o przynależności do izby samorządu zawodowego.
2) Zamówienie należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczna wykonania i odbioru robót, wg przedmiaru robót oraz zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy.
Wszystkie materiały muszą posiadać:
- Certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazując, że zapewniono zgodność z kryteriami właściwych przepisów i dokumentów technicznych.
- Deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z: Polską Normą lub Aprobatą techniczną
w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją.
3) Zaleca się odbycie przez Wykonawcę wizji lokalnej.
4) Materiały tj.: gruz budowlany, elementy prefabrykowane, elementy betonowe, itp. będą do dyspozycji Zamawiającego. Materiały należy przetransportować i zeskładować w miejscu składowania wskazanym przez Zamawiającego tj.: Plac składowy przy ul. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice.
5) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do SWZ, tj.: specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, mapie z zaznaczonym zakresem prac oraz we wzorze umowy i pomocniczo w przedmiarze robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 203149,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie o udzielenie zamówienia unieważnia się na mocy art. 255 pkt 1 ustawy pzp.
UZASADNIENIE:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 1 ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie, tj. do dnia 14.11.2023 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty na Część I zamówienia. Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie Części I zamówienia na ww. podstawie prawnej.
W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROAD SYSTEMS S. C. Jacek Niedojadło

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROAD SYSTEMS S. C. Urszula Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930637452

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów 15

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ROAD SYSTEMS S. C. Jacek Niedojadło

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ROAD SYSTEMS S. C. Urszula Niedojadło

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9930637452

7.3.4) Miejscowość: Skrzyszów 15

7.3.5) Kod pocztowy: 33-156

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dot. sekcji VI, pkt 6.2, 6.3 i 6.4 oraz sekcji VIII, pkt 8.2 podane ceny są cenami brutto

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.